Miehet on kivoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanoit, että täydennämme toisiamme.
Olen niin vajaa, että tarvitsen useamman naisen täydennykseksi.

Tuo täydennyt sana on vaikea taivuttaa.
Hommaa semmonen nainen joka on kaikkea. Mun mies käy puolisoksi, rakastajaksi (salarakkaaksi? Mmm. :rolleyes:), ystäväksi, lasten isäksi.
Tuo on hyvä pesemään pyykkiäkin.

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Ei mua sekään häiritsis jos mies analysoi tunteitaan, vaan sellanen liian hössöttävä ja koko ajan äänessä muuten oleva ois oikeesti todella ärsyttävä.:eek:
Sensijaan, hyvä piirrehän se ois jos toinen osais kertoa tunteistaan ja vaikka vähän analysoidakin niitä...sillon toinenkin ymmärtäis miten vaikka tukea jos on vaikeaa....mutta joo ei tietenkään sellasta kukaan jaksa jos toisen suu käy kuin sivuleikkurinterä ja papattaa puhua taukoomatta.

Eksyin vahingossa tähän threadiin, kun etsin tietoa miksi koirani laittaa aina päänsä syliin tai reiden päälle tilaisuuden tullen. Luulen sen olevan luottamuksen osoitus, mutta halusin tarkistaa.

Mutta asiaan. Sen kummemmin kantaa ottamatta ajattelin korjata pienen asiavirheen. Sivuleikkuriksi kutsutussa työkalussa ei terät varsinaisesti käy, ne ovat kädellä puristamalla toimiva työkalu, vähän saksien tapaan :)

kas tämmöinen:
https://www.tooloutlet.fi/product_pictures/big/Sivuleikkurit+Rawlink+160mm-3676.jpg

T: mies

• Tykkää
Reactions: Pähkinämama
Eksyin vahingossa tähän threadiin, kun etsin tietoa miksi koirani laittaa aina päänsä syliin tai reiden päälle tilaisuuden tullen. Luulen sen olevan luottamuksen osoitus, mutta halusin tarkistaa.

Mutta asiaan. Sen kummemmin kantaa ottamatta ajattelin korjata pienen asiavirheen. Sivuleikkuriksi kutsutussa työkalussa ei terät varsinaisesti käy, ne ovat kädellä puristamalla toimiva työkalu, vähän saksien tapaan :)

kas tämmöinen:
https://www.tooloutlet.fi/product_pictures/big/Sivuleikkurit+Rawlink+160mm-3676.jpg

Koira tekee sen hakeakseen läheisyyttä ja osoittaakseen kiintymystä ja luottamusta omistajaansa/ihmiseen.:love:

Ja tuo sivuleikkurinterä nyt on vaan sellanen sanonta...:oops:

kas tämmöinen:

Mutsis on.

Mä en taas tykkää sellasesta piirteessä miehessä, jos mies puhua hölöttää suuna päänä ja koko ajan. Kuka sellasta jaksaa, sitä paitsi missäs välissä nainen sitten voi höpistä puhua jos mies varaa kaiken ajan itelleen?:cautious:

Minua on aina kehuttu hyväksi kuuntelijaksi. Annan naisten hölöttää ja sanon välilä 'joo'.

• Tykkää
Meinasin laittaa että "miehet on ihania", mut sitten harkitsin. Ei täällä kaikkea passaa kirjoittaa. :D

Siis oma mies tietty ykkösenä, mutta: olen havahtunut että miehethän on ihan huippuja! Mä tuun joskus paremmin heidän kanssaan toimeen kuin naisten.

Siis onhan miehissä mätämunia, mutta yleensä ne on
-rentoja
-hauskoja
-jäyhiä, ei puhu liian monimutkaisesti.
Ja se ettei ole monisanainen, on huippua, osaavat sanoa olennaisen nopeasti.

Se että miehet ja naiset on ja toimii yhdessä, on ihan mielettömän kaunista. Täydennämme toisiamme.

Kyllä naiset on kivempia. Ainakin minun mielestä :)

• Tykkää
Osa miehistä on, osa ei.
Samoin kun osa naisista on kivoja, osa ei.

Se mitä itse eniten ihmisille kaipaisin, on lisää huumorintajua ja rentoutta. Monet miehet ja naiset ovat kauhean jähmeitä ja nuivia, ja huumorintaju kadoksissa.

Osa miehistä on, osa ei.
Samoin kun osa naisista on kivoja, osa ei.

Se mitä itse eniten ihmisille kaipaisin, on lisää huumorintajua ja rentoutta. Monet miehet ja naiset ovat kauhean jähmeitä ja nuivia, ja huumorintaju kadoksissa.

Nimenoman tuota huumorintajua minäkin usein kaipaan (ja loogista ajattelukykyä). Sinusta olen joskus kyllä saanut ei-aivan-huumorintajuisimman feministiprinsessan kuvan, ainakin jos huumori koskettaa seksiä. Mutta toivotaan että olin väärässä.

disney-ilustracoes-inverno-brancadeneve.jpg

totuus? (huomaa pieni m1es)
7616643858_b317ef10ed_b.jpg

Nimenoman tuota huumorintajua minäkin usein kaipaan (ja loogista ajattelukykyä). Sinusta olen joskus kyllä saanut ei-aivan-huumorintajuisimman feministiprinsessan kuvan, ainakin jos huumori koskettaa seksiä. Mutta toivotaan että olin väärässä.

disney-ilustracoes-inverno-brancadeneve.jpg

totuus? (huomaa pieni m1es)
7616643858_b317ef10ed_b.jpg
Nuo kuvat muuten hyvin kuvaavat meidän kahden eroa siinä, mitä ymmärrämme huumorintajulla. Itse pidän älykkäästä, nokkelasta, moniulotteisesta huumorista (ylempi kuva), sinä toistat (alemman kuvan) yhtä ja samaa yksioikoista, jo sata vuotta sitten kyllästyttäväksi muuttunutta tissipylly"huumoria" uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...
Sama juttu ei jaksa montaa kertaa naurattaa.

• Tykkää
Reactions: Echo
Nuo kuvat muuten hyvin kuvaavat meidän kahden eroa siinä, mitä ymmärrämme huumorintajulla. Itse pidän älykkäästä, nokkelasta, moniulotteisesta huumorista (ylempi kuva), sinä toistat (alemman kuvan) yhtä ja samaa yksioikoista, jo sata vuotta sitten kyllästyttäväksi muuttunutta tissipylly"huumoria" uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...
Sama juttu ei jaksa montaa kertaa naurattaa.

Huumori pitää sovittaa tilanteen ja foorumin mukaiseksi. Ja minulle henkilökohtaista iloa tuottaa se, että sinä ja Echo niin uskollisesti jaksatte reagoida nimenomaan kuviin - visuaalisuuden vaikutus on mahtava. Tuossa kuvaparissa ei se juttu siis ollut alemman kuvan avarahko kaula-aukko tai minihame, vaan se, kuinka sinä reagoisit samaa aihetta eri tavalla esittävien kuvien rinnastamiseen.
Jos joskus tuntuu siltä, että asia sinua oikeasti loukkaa (mikä ei siis ole tarkoitus), laita yv, säädän rajojani uudelleen.

Yhteistyössä