miehet on jumalauta vaikeita!!! prkl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

stna

Vieras
minen ennää ymmärrä, miesystävä jäi eilen yöllä kettiöön istuskelemaan ja juomaan lonkeroa kun mä menin nukkumaan, oli silloin jo outo ja hiljainen vaikka meillä oli ollut mukava ilta ennen sitä, mitään ei ollu tapahtunu enkä ollu sanonu mitään pahaa etc. yöllä viiden aikaan havahduin ja totein että eipä ole tullu nukumaan vieläkään, noh jatkoin uniani ja nousin sitte ylös tossa yhdeksältä.. mies nukku sohvalla.. hiiviskelin hiljaa täällä kämpässä mutta mies havahtu kuitenkin.. ei sanonut huomenta, kysy et miks nousin tähän aikaan kun oisin voinu nukkua pidempään.. (lapsi hoidossa) no vastasin et ei väsyttäny ennää joten miksi nukkua...
siinä se makaili ja luulin että se jatko uniaan.. en sitte menny häiriköimään siihen.. kerra se kävi juomassa vettä, käveli mun ohi, ei suukkoa ei mitään vaikka yleensä kyl aamusin suukotellaan etc.
meni takas sohvalle joten kysyin et miks ei mee sänkyyn nukkumaan... se nous äkäsesti ylös ja lähti makkaria kohti.. sanoin vaan et "siis jos haluat nukkua" mihin se totes ettei alua mutta makkariin se silti äkäisesti meni... mikä helvetti tässä nyt taas on.. ja kaiken huipuksi tänään on mun synttärit joten en todellakaan lähe nyt sen perään sinne.. mie en jaksa aamusta heti tällästä.. varsinkin kun yritin ennen nukkumaan menoa tivata et onko joku vialla ja se sano et ei ole...

no en mene. mie oikeesti kysyin varmaan 10 kertaa yöllä ennen nukkumaan menoa et mikä on kun selkeästi joku nyt vaivaa.. mut kun ei sano niin ei sano.. mie kysyin että onko tehny jotain, sanonu jotain, ärsyttääkö joku... mut ei..
ja siis eilen tosissaan käytiin leffassa, käveltiin kaupungissa, ajettiin kotiin, istuttiin ja höpöteltiin täs keittiössä ja sitte menin nukkumaan.. ja siihen asti oli ihan hyvällä tuulella kun aloin laittaan itteäni nukkumaan...

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Jos olis halunnut jotain muutakin ku höpöttelyä..
tai sitten halusi olla vaan itekseen ja yksin mietiskellä maailman menoa.
Kysy myöhemmin uudelleen, vaivaako jokin, ku olette selvinpäin.

no mie olin ihan selvinpäin koko illan ja mieskin joi vaan pari lonkeroa että eipä se siitä johtunu..
mie en vaan käsitä, jos se oikeasti on suuttunu siitä että menin nukkumaan eikä esim menty panemaan niin siinähän suuttuu, me harrastetaan 2 kertaa päivässä, joskus enemmän niin ei se kyllä puutteessa elä, ja lisäks kumit loppu eilen enkä muistanu siitä sanoa kun oltiin viemässä lottoa.. joten ei vaan ollu ees mahollista..

Alkuperäinen kirjoittaja stna:
lisäks kumit loppu eilen enkä muistanu siitä sanoa kun oltiin viemässä lottoa.. joten ei vaan ollu ees mahollista..

Jos sitä ärsytti toi? Ettet mitään sanonu, ja kehitteli päässään ettet halua sitä..

Alkuperäinen kirjoittaja yksi teoria :) :
lisäks kumit loppu eilen enkä muistanu siitä sanoa kun oltiin viemässä lottoa.. joten ei vaan ollu ees mahollista..

Jos sitä ärsytti toi? Ettet mitään sanonu, ja kehitteli päässään ettet halua sitä..

niin, no sitte saa mököttää ihan just niin paljon kuin haluaa.. ymmärtäisin et jos ei muutenkaan harrastettais mutta kun sitä ny kuitenkin on ihan reilusti niin eipä yks ilta mun mielestä kaada maailmaa.. mutta kahtoo ny kun herra jossain vaiheessa kömpii makkarista..
ja siis en sanonu kun en muistanu, kun yleensä käyn lauantaisin kaupassa ja silloin ostan jos tarvii mut nyt kun ei kauppaan menty niin unohtu..
ja tosissaan kun oli saanu kuitenkin siin illalla ennen lähtöä niin...

noh, jos ny haluaa sitte käyttää tän päivän mököttämiseen niin eihän siinä sitten, me ei nähdä yli viikkoon niin onhan se hyvä tälleen paskalla fiiliksellä aloittaa sekin viikko.. :(

Hällä on huono päivä. Tunteet ovat hänen, sun ei tarvi mennä siihen mukaan. Sulla voi olla mahtava päivä vaikka miehelläsi menee huonosti. Tunteet ovat hänen, ei sinun.

Mä menisin kyllä perään jos olisi mun mies (koska mun mies ei käyttäydy noin koskaan, joten jos tollasta olisi olisi sillä myös oikeasti joku vialla ) mutta en kyselisi, ellei ole kerta halunnut puhua. Olisin vaan paikalla. Ei kannata pilata koko viikkoa sillä että sunnuntai meni mököttämiseen: meet sinne hetkeksi, ja sitt tuut touhuileen omia juttujas. Laitat musiikkia ja sellasta. Kyll se sieltä perässä sitt kömpii ihmisten maailmaan pois mörrimöykyn kolosta...

Onnea synttärisankarille! :flower:

lapsi hoidossa ja et varmista, että on kumeja! Ilta kahden. Idiootti oot. Ei ihme, että jätkä mököttää. Ihan oikein sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja :

lapsi hoidossa ja et varmista, että on kumeja! Ilta kahden. Idiootti oot. Ei ihme, että jätkä mököttää. Ihan oikein sulle.
Mä oon aina kuvitellu, että yleensä miehet ostaa kumit itse.
Ja sun mielestä on oikein, että toisella on synttärit ja sille vaan mökötetään.

Onnea ap:lle!
Mä kävisin jotain asioikseni makkarissa ja kun mies siellä mököttää, niin toteaisin, että hyvää synttäriä mulle, kiva kun mökötät, etkä kerro syytä.

Alkuperäinen kirjoittaja :

tosissaan kun oli saanu kuitenkin siin illalla ennen lähtöä niin...

Yhteistyössä