Miehet muuttuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jack-69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jack-69

Vieras
Totesimpa reissussa kuinka miehet ovat muuttuneet. Raja ikä on n30 vuotta. Nuoremmat miehet käyttäytyvät ravintolassa kuin naiset ennen. Odottavat vain että naiset jäljestävät heitä ja antavat pakkeja. Kommentit liikkuu akselilla ei tänään kiinnosta, huorahtava, horon näkönen... Vanhempi mies on tottunut kuulemaan näitä loukkauksia naisten suusta vongatessaan pillua turuilla ja toreilla . Alkakaa nuoret naiset vanhempien miesten kans niin ei tarvitse pettyä. Kyllä siinä 40v nainen joutui ihmettelemään, ja taisi mainita sanan ""huora"" ainakin 10krt illan aikana.

Ehkä osa nuorista miehistä on fiksuuntunut sitten sota-aikojen naisasioissa, monilla on jotain rajaakin eikä aina olla vaan vonkaamassa vaan miehet osaa jo arvostaa naisen kiinnostuksia ja ymmärtää keskusteluita. Ei kyllä vois vähempää kiinnostaa vanhat oppimattomat miehet...

Olen jokseenkin samaa mieltä ap:n kanssa. Vaikka olenkin vasta 28 vuotias, ikästeni miesten käytös hämmentää minua. Katselen siksi vain vanhempia miehiä. Yli nelikymppiset ei käy, alkavat jo pappaantua, mutta 30 -40 välillä on vielä nuori ilman että on nykyajan pilaama.
Nuoret miehet eivät ole kohteliaita naisille. Ihmekös tuo, kun naisetkin haluavat tasa-arvoa ja aloittavat sen hankkimisen sillä että käyttäytyvät ikään kuin miehet. Leikkivät seksuaalisti estotonta ja levittelevät haarojaan.
Naisista ei silti tule ikinä miehiä, mutta ei tule kyllä miehistäkään naisia.
Minua lähinnä etoo kaikki metroseksuaalit, vai miksi niitä nyt kutsutaankin.
Meikkaavat pikkupaitaiset kääpiömiehet. Ilmeisesti he ovat huomanneet, että kerran heistä ei kunnon miehiä tule , niin aletaan sitten metroseksuaaliksi, niin edes joku itujensyöjä feministilesbo heidät huolii.
Nykyajan nuorella miehellä on otsaa tosiaankin arvostella naisia aika ronskisti. Mutta en usko että se tuo heille onnea, vain hämmennystä. Kyllä mies tarvitsee naisen jota voi kunnioittaa, ja joka ei ala kuuntelemaan vituttelua ja huorittelua.

Omat naisystäväni on nykyisin itseäni vähintään kymmenen vuotta nuorempia, mutta yleensä viisitoista-kaksikymmentä. On hienoa, kun tietää olevansa maailmanmies ja konkari, jolla on opetettavaa tytöille, aina käytöstavoista lähtien. Uskokaan vaan nuoret naiset, että nelikymppisen miehen seura on seksuaalisesti ja järkiperäisesti parasta mitä voitte saada! Löytyy elämänkokemusta, järkeä ja rakastelutaitoa. Toisin on nuoremmilla ja hätäisillä pojan nulikoilla. Syljeksivät maahan ja kiroilevat, ei naisia noin saa tyydytettyä. Itselläni on kokemusta naisten tyydytyksestä neljältä mantereelta ja koko väriskaala on käyty läpi - tiedän mistä puhun.

""Nuoret miehet eivät ole kohteliaita naisille. Ihmekös tuo, kun naisetkin haluavat tasa-arvoa ja aloittavat sen hankkimisen sillä että käyttäytyvät ikään kuin miehet. Leikkivät seksuaalisti estotonta ja levittelevät haarojaan.""

Hyvä logiikka hei. Eli jos naiset eivät ansaitse kohteliaisuutta kun käyttäytyvät ""kuin miehet"", johtopäätös on se, että miehet siis käyttäytyvät rumasti eivätkä ansaitse naisten kohteliaisuutta..?!

Tasa-arvo tarkoittaa sitä, että molemmilla sukupuolilla on päätösvalta omasta elämästään ja samat oikeudet esim. opiskeluun, työhön ja yksityiselämään. Ja että molemmat sukupuolet ansaitsevat kohteliasta ja hyvää kohtelua. Valitettavasti naista ei oteta vielä vakavasti, jollei hän esim. liike-elämässä ""käyttäydy kuin mies"". Pitää kumminkin muistaa, että ei ole olemassakaan sellaista kuin tietyntyyppinen ""nainen""; naiset ovat olleet alistetusti kasvatettuja läpi historian ja *opetettu* siveiksi, ""kilteiksi"" ja estoisiksi. Se, että he nyt siis ""levittelevät haarojaan"" ei siis tarkoita että he ""leikkivät"" estotonta; ehkä he ovat sellaisia! Nyt kun naisella vihdoin on jonkinlainen oikeus käyttäytyä niinkuin haluaa ja tulos on se, että hän usein käyttäytyy kuin mies: ehkä se onkin ""oikean naisen"" luonne! Se on vain ollut piilossa tähän asti. Luontainen nainen on ehkä aivan yhtä tukkijätkä kuin mieskin. Entäs sitten? Miksi naisen pitäisi olla kaino vieno pikku prinsessa, jos se ei ole hänen oikea luonteensa?

Myös halveksimillasi ""metroseksuaaleilla"" on yhtäläinen oikeus kohteliaisuuteen ja kunnioitukseen. Kaikki me olemme ihmisiä. Kuka sinä kuvittelet olevasi, kun olet mielestäsi niin muitten yläpuolella?

Hyi, ei vanhempia miehiä!

Suurimmaksi osaksi hirveitä juntti- äijiä, jotka eivät osaa olla tasavertaisessa suhteessa.

Itselläni 8 vuotta nuorempi mies ja kaikin puolin loistava!

Olen 48-vuotias nainen, eikä papat kiinnosta. Pidän yleensä nuorista miehistä ja he kovin usein myös minusta.
En voi sietää kaavoihin kangistuneita ikäisiäni miehiä: ""perjantai-iltana menen saunaan klo 18.15 ja siitä tavasta en luovu!""
Vanhat miehet ovat kokemukseni mukaan suvaitsemattomia, ärtyisiä eivätkä kykene huomioimaan, kuin omat pikaiset tarpeensa.

Taas joku femakko missasi pointin.

""Tasa-arvo tarkoittaa sitä, että molemmilla sukupuolilla on päätösvalta omasta elämästään ja samat oikeudet esim. opiskeluun, työhön ja yksityiselämään.""

Aivan. Satun vain tietämään että normaalin seksuaalisuuden omaava ihminen osaa pitää sen omana tietonaan, ja nauttia siitä kaikessa rauhassa ilman todistamisen pakkoa. Ei baarisekoilu mielestäni edistä naisten eikä kyllä miestenkään tasa-arvoa mitenkään.
Siksi valitettavasti ne vittua hokevat ja haarojaan levittelevät naiset vaikuttavat yhtäpaljon jonkinlaisen stereotypian ja alistamisen uhreilta kuin ne ""entisaikojen alistetut naiset"" mitä nyt niillä sitten tarkoitetaankaan milloinkin.

Ei huoria oteta vakavasti missään. Ei edes mieshuoria, joten ei seksuaalisen vapauden korostaminen ole kummallekaan sukupuolella mikään tie vakavastiotettavuuteen.

Jos tietäisit maailmasta mitään, olisit jo huomannut että kova työnteko ja osaaminen palkitaan useimmiten, tietyn rajan yli kun mennään niin ei kysellä oletko mies vai nainen, kysellään että osaatko hommasi.
Taidat olla vain hetkellisessä itsesäälissä tai jossain rypevä, kun noin kiivastut. Mene opiskelemaan niin ei tarvi julistaa.

Kommentti vielä tuohon lausenparteen;""Hyvä logiikka hei. Eli jos naiset eivät ansaitse kohteliaisuutta kun käyttäytyvät ""kuin miehet"", johtopäätös on se, että miehet siis käyttäytyvät rumasti eivätkä ansaitse naisten kohteliaisuutta..?!""

Logiikkaapa hyvinkin. Nimittäin miehet , jotka käyttäytyvät rumasti eivät todellakaan ansaitse naisten kohteliaisuutta. Ja kun käyttäytyy ""kuin miehet"", niin useihan se tarkoittaa avointa vonkaamista ja huorista ja vituista veistelyä.
Tosin joskushan sillä tarkoitetaan myös jotain ""kestä se kuin mies"" juttua, mutta se on eri keskustelu se.

Harmi kyllä itseään kunnioittamattomat tyttelit istuvat ja kuuntelevat usein nyökkäillen silmät pyöreinä, vakuuttaen valistuneisuuttaan ja tasa-arvoisuuttaan..
Ihan kuin eivät tajuaisi, että heitä on juuri solvattu.

Helkkari mitä yleistystä.

Ikävä jos oot törmännyt kuvailemiisi nuoriin miehiin. Heidän mielestään et sitten sinä ainakaan ole ollut kunnioituksen arvoinen jos tuollaista kohtelua olet saanut vastaasi. Ai jai.

Totta kai nelikymppiset äijänkäppänät ovat liirum laarum juttelemassa lipeviä kun saatavilla on nuori nainen. Kylmä totuus kuitenkin on se että sen ikäiset miehet arvostelevat todella raa'alla kädellä ikäisiään naisia. Vaikka itsellä on vyön yli riippuva ihramaha niin silti kaikkein kamalimman kritiikin saa oman vaimon levinnyt takapuoli. Puhumattakaan vieraista naisista jotka eivät jostain syystä hivele läskimahan silmää.

Se siis ratkaisee millaisiin miehiin törmää ja millaisten antaa olla omassa elämässään läsnä. Niinhän sitä sanotaan, että jos ei ikäistään saa niin täytyy mennä tasoa alemmas etsimään... :)

Mua kuvottaa vanhat äijät kuten täällä tämä Reissu John joka ylpeilee nuorilla (todennäköisesti keksityillä) pokilla. Mitä arvostusta sellainen on? Pahinta esineellistämistä, josta on arvostus ja kunnioitus hyvin kaukana! Hyi helvetti!

Mä olen aina saanut hyvää kohtelua nuorilta miehiltä. Mulla on itsekunnioitus tallella ja se näkyy ulospäin. Miehet on sulaa vahaa.

Puhut jostain kotikasvatuksesta! Tosi elämässä vanhempi mies on vakaa, varma, rauhallinen, ja hyväntuulinen. Toisin kuin nämä vielä elämän stressaamat nuorukaiset. Puhumattakaan kokemuksen tuomasta edusta. Esim seksissä 20v miehen ja 40v miehen ero on kuin esikoululaisella ja ylioppilaalla.

Ja vielä minua syytät yleistyksestä!

""ijänkäppänät ovat liirum laarum juttelemassa lipeviä kun saatavilla on nuori nainen. Kylmä totuus kuitenkin on se että sen ikäiset miehet arvostelevat todella raa'alla kädellä ikäisiään naisia. Vaikka itsellä on vyön yli riippuva ihramaha niin silti kaikkein kamalimman kritiikin saa oman vaimon levinnyt takapuoli. Puhumattakaan vieraista naisista jotka eivät jostain syystä hivele läskimahan silmää.""

Mitäs tuo sitten on muuta kuin yleistystä?
Pata kattilaa soimaa.
Tottapuhuen, tuollainen ihramahoista ja läskimahoista jaaritteleva tyylisi kuulostaa tasan tarkkaan kassi-alman deliriumilta.
Joten enpä usko että ne miehet sulle niin sulaa vahaa on.
samassa veneessä olet kuin muutkin katkerat tilittäjät täällä, itsekunnioituksesta turha puhuakaan.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... hih ;) Taisi osua sua arkaan paikkaan.

Mun pääpointtini: ratkaiseva asia on se millaisiin miehiin törmää ja millaisten miesten sallii olevan läsnä elämässään. Eli loppujen lopuksi siis iästä viis mutta jos kerran on hyviä, ihania nuoria miehiä niin en hemmetissä ottaisi mitään vanhaa ukonrahjusta joka voisi olla oma isäni. Jätän mielelläni senikäiset omanikäisilleen naisille viihdykkeeksi.

Minua hammastyttaa tassa keskustelussa kaksi asiaa.

Ensimmainen on se, miten AP on hankkinut kokemusksensa pystyakseen arvioimaan miesten seksitaitoja?

Toisekseen minua ihmetyttaa, miksi joidenkin naisten mielesta on tasa-arvoista kayttaytya kuin mies? Eiko olisi tasa-arvoisempaa arvostaa sita, etta nainen kayttaytyy kuin nainen ja on ylpea siita?

Ja taas mentiin. Yrität lyödä vyönalle, mutta ei oikein nyt osu.
Ihmettelen, kuinka voit syyttää yleistyksestä, jos sanon että nykyajan nuret miehet eivät kunnioita naisia jotka yrittävät ansaita kunnioitustaan käyttäytymällä kuin idooteimmasta päästä lajissaan oleva mies.
Silti itse yleistät vanhempia miehiä surutta, kuinka läskejä ja vanhoja he kaikki ovat.
Sinuna en puhuisi mitään, et osaa keskustella ollenkaan.

Luepa nyt huolella vielä omat tekstisi jos et niistä tähän mennessä ole yleistystä löytänyt. Ihan ensimmäisessä haukut nykyajan nuoret miehet ja nuoret naisetkin samaan syssyyn. Mulle jäi todella epäselväksi miten itse erotut muka joukosta kun täällä rähiset miten nuoret naiset levittelee haarojaan ja leikkii estotonta kuin huorat? Itselläsi näyttää olevan jonkin sortin kompleksi.

Kuka ei osaa keskustella?

Olen kanssasi tyystin eri mieltä nykyajan nuorista naisista sekä -miehistä. Naiset ei todellakaan yritä käyttäytyä kuin miehet vaan ovat viimein vapautuneet käyttäytymään siten mikä ei ole ollut sallittua aikaisemmin. Ei naiset ole sen kummempia pohjimmiltaan kuin miehetkään. Minä helkkarin pyhimyksinä meitä naisia pidetään ja luullaan että ollaan jotain enkeleitä miehiin verrattuna?! Helmiä ja sikoja löytyy meistä kaikista. Ja eikös se ole hyvä että näin on, löytyy ainakin vastapari kaikille.

Minä yleistin kyllä, mutta en ollutkaan se joka ensimmäisenä alkoi yleistuyksestä ketään syyttämäänkään. En ole missään vaiheessa kiistänyt omaa yleistämistäni.
Yleistin mitä yleistin, mutta jos sinä moitit yleistämistä ja samassa viestissä itse yleistät minkä kerkeät, niin helvettiäkös räyhäät?

Yhteistyössä