miehet, miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vittuutunut akka pohjanmaalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja tyylinainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Näkeehän sen Hgin katukuvassakin kuka on venäläinen Nainen ja kuka suomalainen tuulipukumaatuska.

voi teitä tonttuja. Jos ja kun suomalainen nainen menee ulkomaille lomailemaan niin ei hänkään taatusti kulje siellä tuulipuvussa , hallooooo ??!!

Tuskin nuo venakotkaan aina pukeutuvat siten kuin suomessa lomalla ollessaan, jotkut tietysti mutteivät kaikki, kuten eivät kaikki suomalaiset naisetkaan pukeudu koskaan tuulipukuun.

voi pyhä yksinkertaisuus sentään.

En venakoista tiedä,mutta kaveri on tuolta Viron puolelta ja nauroi että on aivan väärä käsitys että kaikki naiset siellä pukeutuisi vimpan päälle.
Kun siitä jaksetaan puhua ja kommentoida siis yleisesti kuinka paljon páremmin pukeutuvat siellä.
Ihan pukeudutaan niinkuin täälläkin eli samaan kastiin mennään.
Lähdetään Tallinnaa pidemmälle kalaan niin johan loppuu.

Miksi lähteä Tallinnaa pidemmälle kalaan?

Miksi lähteä lainkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Eikös tämä tyhmyys ole se yhdistävä tekijä?:D
Vakka kantensa löytää, sanotaan :snotty: . Mutta näissä tapauksissa nainen on ollut vietävissä, sinisilmäinen, luottanut sokeasti kaikkiin ihmeellisiin selityksiin eikä ole uskonut jos ja kun ollaan varoiteltu. Ja mies taas eri tavalla "tyhmä ", eli ilkeä, laskelmoiva, oikeastaan fiksukin koska on tehnyt suunnitelman ja saanut sen toteutettua, mutta täys mulkero silti.

Ainahan naiset ovat vietävissä kauniilla puheilla ja lipevällä käytöksellä.

Alkuperäinen kirjoittaja tyylinainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Näkeehän sen Hgin katukuvassakin kuka on venäläinen Nainen ja kuka suomalainen tuulipukumaatuska.

voi teitä tonttuja. Jos ja kun suomalainen nainen menee ulkomaille lomailemaan niin ei hänkään taatusti kulje siellä tuulipuvussa , hallooooo ??!!

Tuskin nuo venakotkaan aina pukeutuvat siten kuin suomessa lomalla ollessaan, jotkut tietysti mutteivät kaikki, kuten eivät kaikki suomalaiset naisetkaan pukeudu koskaan tuulipukuun.

voi pyhä yksinkertaisuus sentään.

En venakoista tiedä,mutta kaveri on tuolta Viron puolelta ja nauroi että on aivan väärä käsitys että kaikki naiset siellä pukeutuisi vimpan päälle.
Kun siitä jaksetaan puhua ja kommentoida siis yleisesti kuinka paljon páremmin pukeutuvat siellä.
Ihan pukeudutaan niinkuin täälläkin eli samaan kastiin mennään.
Lähdetään Tallinnaa pidemmälle kalaan niin johan loppuu.

Miksi lähteä Tallinnaa pidemmälle kalaan?

Miksi lähteä lainkaan?

No kalaan tietty:D

Ainahan naiset ovat vietävissä kauniilla puheilla ja lipevällä käytöksellä.

No eipäs ole :D. Monenmoista siellä Turkinmaalla sai kuulla mutta minä & kaverit lähinnä nauraa räkätettiin näille "oh juu aar sou bjuutiful!"- jutuille, eikä todellakaan lämmetty niille tyypeille. Jotkut vaan lämpenee, ja uskovat kaiken.

Ap:n aiheeseen. Mä ainakin myönnän että aika usein päästelen suustani hirveet määrät paskaa. Voin vaan kuvitella mitenkä kurjalta sellanen puolisosta kuulostaa. Toisaalta mä en kyl yleensä ihan tosissani ole niissä mun jutuissa, ja voihan se olla että Ap:nkin mies on osittain ollut "huumorimielellä" liikenteessä?
Mulla ei ole venäläisistä omakohtasia kokemuksia, mut nättejä naisiahan siellä tuntuis olevan, mutta niin on kaikkialla muuallakin.

carlos: Tuotapa minä ajoin takaa, et eikö sitä voi miettiä mitä suustaan laskee enkä sitä et onko suomalaiset rumempia vai onko venäliset parempia sängyssä en kyllä mitään tällaista hakenut vaan sitä että kyllä se pahalta tuntuu kun toinen tuolleen sanoo. Tuntee itsensä jotenkin huonoksi ja suoraansanottuna lahnaksi..mä väitän että joka puolella mailmaa on kauniita naisia ja komeita miehiä. Mutta nyt pakkaa tavaroita tää lähtee talliinaan kattelee minkalainen kevät siellä on.

Minä on Venäjällä syntynyt nainen ja viimeinen kolme vuotta suomessa. Täällä naiset aina niin tyylikkäät ja kauniit. Venäjällä pukeutuminen vain kun juhlitaan. Suomessa oli enemmän tehtävä itselleen. Miehet tykkää enemmän suomesta nainen suomessa kuin venäjä nainen suomessa!

Yhteistyössä