miehet, miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vittuutunut akka pohjanmaalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Venäläisiä naisia kuitenkin yksittäistapauksen takia yleistät:D

Se vaan on niin, että niitä "yksittäistapauksia" riittää jokaiselle suomalaiselle miehelle, joka haluaa venäläistä lihaa. JOko yhteen kertaan tai jopa naimisiin. Ja se on ihan fakta.

Alkuperäinen kirjoittaja ATN:
Tälläkin palstalla ainakin joku vakkari kehui turkkilaisella ja oliko jollakin oikein somppukin!

Mulla on turkkilainen mies :D mutta onko sen kertominen kehumista?

Enkä itse tietoisesti hakenut ulkomaalaista, siinä vaan kävi niin. Olin töissä Turkissa ja rakastuin.

Saisin mä muunmaalaisiakin edelleen, muttei ole tarvetta vaihtaa, kun homma on toiminut ihan jees jo kahdeksan vuotta ja perhekin on tullut perustettua :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tälläkin palstalla ainakin joku vakkari kehui turkkilaisella ja oliko jollakin oikein somppukin!

Enkä itse tietoisesti hakenut ulkomaalaista, siinä vaan kävi niin. Olin töissä Turkissa ja rakastuin.

Saisin mä muunmaalaisiakin edelleen, muttei ole tarvetta vaihtaa, kun homma on toiminut ihan jees jo kahdeksan vuotta ja perhekin on tullut perustettua :)

Niin, tämä on ihan eriasia kuin että laittaisi esim. turkkilaiseen lehteen tosi huonolla turkin kielellä ilmot:"ota minut sinä ihqu turkkilaismies, minä annan sinulle pitkään ja hartaasti. vaimoksi. ota yhteyttä. plääplääplää"

Koittakaa nyt tajuta rakastumisen ero siihen, että vartavasten hakee jonkun maalaista kumppania. Siinä on aina syy, miksi toinen hakee tietynmaalaista.

Alkuperäinen kirjoittaja hello:

Se vaan on niin, että niitä "yksittäistapauksia" riittää jokaiselle suomalaiselle miehelle, joka haluaa venäläistä lihaa. JOko yhteen kertaan tai jopa naimisiin. Ja se on ihan fakta.

Nyt sinä saatat syyllistyä kiihoitukseen kansanryhmää vastaan.

Venäläiset naiset ovat hienoja ihmisiä:) Sinunkin pitäisi omata edes hitusen suvaitsevaisuutta.

Tiedostamatta hakeuduit turkkiin töihin:D

Vai kelpaisit edelleen muunmaalaisillekin, tämä se kertookin sinusta paljon:D

Niin, tämä on ihan eriasia kuin että laittaisi esim. turkkilaiseen lehteen tosi huonolla turkin kielellä ilmot:"ota minut sinä ihqu turkkilaismies, minä annan sinulle pitkään ja hartaasti. vaimoksi. ota yhteyttä. plääplääplää"

Koittakaa nyt tajuta rakastumisen ero siihen, että vartavasten hakee jonkun maalaista kumppania. Siinä on aina syy, miksi toinen hakee tietynmaalaista.

Totta.
Itse kyllä ymmärrän ne syyt täysin. Saattaisin itsekin lähteä samaan leikkiin mukaan, jos olisin sattunut syntymään alhaisemman elintason maahan, ehkä köyhempään perheeseen.
Puolisoaan voi rakastaa, vaikka olisi tietoisesti hakenutkin tietynmaalaista/tietynmaalaisia miehiä.

Ja onhan Turkkiinkin tullut Suomesta naisia miehenhakumatkalle. Ihan oikeasti. Harva kai siitä puhuu ääneen mitään, mutta joillain on ollut selkeästi tavoite/pakkomielle saada nimenomaan turkkilainen mies puolisokseen.

Nyt sinä saatat syyllistyä kiihoitukseen kansanryhmää vastaan.

Venäläiset naiset ovat hienoja ihmisiä:) Sinunkin pitäisi omata edes hitusen suvaitsevaisuutta.

Haluat vaan olla sokea, kun et näe totuuksia. Ehkä on sulle liian rankkaa todeta tuo, että kyllä se suomalainen mies saa venäläisen koska vain haluaa? Samoin thaimaalaisen.

Enkä ole missään vaiheessa sanonut, että KAIKKI venäläiset naiset ois tuollaisia. Tunnen kyllä venäläisiä naisia ja ihan miehiäkin, siitä ei ole kiinni. Hekin kyllä havaitsevat samanlaista toimintaa. Hyvällä itsetunnolla varustettu venäläinen ei kiellä totuuksia. Se ei ole heiltä pois, että joku toimii tyhmästi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Onko suomalaisissa naisissa sitten jotain vikaa? Nikä meissä on huonompaa. en minä ainakaa käytä mitään hemmetin tuulipukua, enkä ole lihava...

Ei meissä mitään vikaa ole,vaan noissa ukoissa on vikaa =)))).

Ei mun mies ainakaan haluaisi venäläistä,thaimaalaista tai minkään muunkaan maalaista naista...hänestä niissä ei ole mitään erikoista. Minä kelpaan ihan hyvin,vaikka välillä pihtaankin ;).

Turkkiin lähdin tavallaan sattumalta: halusin suorittamaan harjoittelun ulkomaille, ja ystäväni ehdotti Turkkia, koska hänellä oli siellä tuttavan tuttu joka omisti hotellin. Lähdimme siis sinne, koska se oli helpointa, ja siellä on lämmintä. Ja siellä ollessani tapasin ihmisiä joiden kautta työllistyin.

Suomalaisen kanssa olin kihloissa ja avoliitossa kun Turkkiin töihin lähdin, eli ei ollut miehenhaku mielessä :). Menin sinne 1998 ja vasta 2001 tapasin mieheni.

Totta.
Itse kyllä ymmärrän ne syyt täysin. Saattaisin itsekin lähteä samaan leikkiin mukaan, jos olisin sattunut syntymään alhaisemman elintason maahan, ehkä köyhempään perheeseen.
Puolisoaan voi rakastaa, vaikka olisi tietoisesti hakenutkin tietynmaalaista/tietynmaalaisia miehiä.

Ja onhan Turkkiinkin tullut Suomesta naisia miehenhakumatkalle. Ihan oikeasti. Harva kai siitä puhuu ääneen mitään, mutta joillain on ollut selkeästi tavoite/pakkomielle saada nimenomaan turkkilainen mies puolisokseen.

No minäkin ymmärrän syyt varsin hyvin. Kun näkee mitä esim. venäjällä sisällä maassa, pienimmissä paikkakunnissa on, niin kyllä sieltä olisi luksusta päästä suomeen, missä posliinipytyt ja kaikki suihkut lähellä.

Olen luullut, että nimenomaa turkista miehet tulee etsimään suomalaisia naisia... Mikäs siinä turkkilaisessa miehessä viehättää? Eikös he pidä aika huonosti vaimoaan, aluksi hemmottelee tosi paljon, mutta kun on naimisissa niin unohtaa vallan? (tää siis raaka yleistys, ei taatusti pidä aina paikkaansa, ei ees suurimmassa osassa)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Näkeehän sen Hgin katukuvassakin kuka on venäläinen Nainen ja kuka suomalainen tuulipukumaatuska.

voi teitä tonttuja. Jos ja kun suomalainen nainen menee ulkomaille lomailemaan niin ei hänkään taatusti kulje siellä tuulipuvussa , hallooooo ??!!

Tuskin nuo venakotkaan aina pukeutuvat siten kuin suomessa lomalla ollessaan, jotkut tietysti mutteivät kaikki, kuten eivät kaikki suomalaiset naisetkaan pukeudu koskaan tuulipukuun.

voi pyhä yksinkertaisuus sentään.

Turkkiin lähdin tavallaan sattumalta: halusin suorittamaan harjoittelun ulkomaille, ja ystäväni ehdotti Turkkia, koska hänellä oli siellä tuttavan tuttu joka omisti hotellin. Lähdimme siis sinne, koska se oli helpointa, ja siellä on lämmintä. Ja siellä ollessani tapasin ihmisiä joiden kautta työllistyin.

Suomalaisen kanssa olin kihloissa ja avoliitossa kun Turkkiin töihin lähdin, eli ei ollut miehenhaku mielessä :). Menin sinne 1998 ja vasta 2001 tapasin mieheni.

Seliseli. Mut hyvä jos itse uskot tarinaasi:D

Olen luullut, että nimenomaa turkista miehet tulee etsimään suomalaisia naisia... Mikäs siinä turkkilaisessa miehessä viehättää? Eikös he pidä aika huonosti vaimoaan, aluksi hemmottelee tosi paljon, mutta kun on naimisissa niin unohtaa vallan? (tää siis raaka yleistys, ei taatusti pidä aina paikkaansa, ei ees suurimmassa osassa)

Ei Turkista pääse niin vain Suomeen etsimään naisia, suurin osa lienee näitä lomaromansseja. Poikkeuksena tietty turvapaikanhakijoina Suomeen tulleet Turkin kurdit, jotka voivat tulla ensin Suomeen ja sitten vasta löytää vaimon.

En tiedä, mikä turkkilaisessa miehessä viehättää. En osaa ajatella omaa miestäni turkkilaisena, siis kansalaisuutena, vaan omana yksilönään. Me ollaan oltu 8 v yhdessä eikä mua ole vieläkään unohdettu. Kai jokaisessa parisuhteessa, oli osapuolet minkämaalaisia vaan, on se ensihuuma jolloin pidetään toista kuin kukkaa kämmenellä, ja arki jolloin moni suhde sitten kariutuukin. Turkkilais-suomalaisissa suhteissa on usein vaan pakko mennä nopeasti naimisiin jotta yhdessäolo olisi edes mahdollista, mikä tottakai voi tuoda ongelmia, kun osapuolet ei vielä tunne toisiaan hyvin eivätkä ole ehkä kokeilleet yhdessä asumista.

Oma lukunsa ovat pelkästään oleskeluluvan takia naimisiin menneet.

Alkuperäinen kirjoittaja tyylinainen:
Näkeehän sen Hgin katukuvassakin kuka on venäläinen Nainen ja kuka suomalainen tuulipukumaatuska.

voi teitä tonttuja. Jos ja kun suomalainen nainen menee ulkomaille lomailemaan niin ei hänkään taatusti kulje siellä tuulipuvussa , hallooooo ??!!

Tuskin nuo venakotkaan aina pukeutuvat siten kuin suomessa lomalla ollessaan, jotkut tietysti mutteivät kaikki, kuten eivät kaikki suomalaiset naisetkaan pukeudu koskaan tuulipukuun.

Joo käykääpäs ihan venäjällä sisämaassa. On kuule vaikka minkälaista vaatetta tahansa. Jopa rikkinäistä ja likaista. Ne venäläiset, jotka on suomessa lomailemassa, on RIKKAITA. Heillä on rahaa ostaa kunnon vaatteet itselleen lomailun ajaksi. Eriasia on köyhemmällä normi venäläisellä. Ei ne minihameillaan tai viimeset päällä kotosalla pyöri. Hieman suhteellisuuden tajua.

Oma lukunsa ovat pelkästään oleskeluluvan takia naimisiin menneet.

Joo näitä lähinnä tarkoitan. Ja niitä on aikaiso määrä, jotka havittelee tätä..

Mutta kai siinä turkkilaisessa voi ihastuttaa tummat piirteet ja semmoinen rempseä olemus. Ei siis semmoinen perus vaaleaihoinen juntti -kaljamaha mies. Näin jos nyt ihan hirmuisesti yleistetään.. :D :D

Mutta kai siinä turkkilaisessa voi ihastuttaa tummat piirteet ja semmoinen rempseä olemus. Ei siis semmoinen perus vaaleaihoinen juntti -kaljamaha mies. Näin jos nyt ihan hirmuisesti yleistetään.. :D :D

On niitä juntteja ja isomahaisia kuule Turkissakin :D

Mä tiedän aika monia suomalais-turkkilaisia pareja, ja vain muutama on eronnut heti oleskeluluvan saatuaan. Näissä tapauksissa on nainenkin kyllä ollut...anteeks nyt vaan, mutta tyhmä :snotty: . Omaa järkeäkin saa ja tarvitsee käyttää, jos meinaa avioliiton solmia.

Mun siipalla ei oo edes niitä ruskeita silmiä, joista jotkut naiset kuulemma tykkää :)

Mä tiedän aika monia suomalais-turkkilaisia pareja, ja vain muutama on eronnut heti oleskeluluvan saatuaan. Näissä tapauksissa on nainenkin kyllä ollut...anteeks nyt vaan, mutta tyhmä :snotty: . Omaa järkeäkin saa ja tarvitsee käyttää, jos meinaa avioliiton solmia.

Mun siipalla ei oo edes niitä ruskeita silmiä, joista jotkut naiset kuulemma tykkää :)

Joo en mää yhtään epäilekään. Ne juntit ja isomahaiset vaan harvoin saa naista suomesta.. :D

vai ei oo ees ruskeita silmiä miehelläs. Harmi, et pääse sit kaikista turkkilaisten ominaisuuksista nauttiin :p (joo ihanku olis jotain merkitystä tuommoisella :D)

Näissä tapauksissa on nainenkin kyllä ollut...anteeks nyt vaan, mutta tyhmä :snotty: ..

Eikös tämä tyhmyys ole se yhdistävä tekijä?:D

En venakoista tiedä,mutta kaveri on tuolta Viron puolelta ja nauroi että on aivan väärä käsitys että kaikki naiset siellä pukeutuisi vimpan päälle.
Kun siitä jaksetaan puhua ja kommentoida siis yleisesti kuinka paljon páremmin pukeutuvat siellä.
Ihan pukeudutaan niinkuin täälläkin eli samaan kastiin mennään.
Lähdetään Tallinnaa pidemmälle kalaan niin johan loppuu.

Joo en mää yhtään epäilekään. Ne juntit ja isomahaiset vaan harvoin saa naista suomesta.. :D

vai ei oo ees ruskeita silmiä miehelläs. Harmi, et pääse sit kaikista turkkilaisten ominaisuuksista nauttiin :p (joo ihanku olis jotain merkitystä tuommoisella :D)

Mä en tykkää ruskeista silmistä :D, sain niistä yliannostuksen silloin Turkin-vuosina, ja miehen erikoisen väriset kauniit silmät olikin se juttu johon ekana huomioni kiinnitin kun tapasimme :)

Ja saa ne juntit ja isomahaisetkin naisia Suomesta kyllä :snotty:. Tai Tanskasta, Englannista, tms.

Eikös tämä tyhmyys ole se yhdistävä tekijä?:D
Vakka kantensa löytää, sanotaan :snotty: . Mutta näissä tapauksissa nainen on ollut vietävissä, sinisilmäinen, luottanut sokeasti kaikkiin ihmeellisiin selityksiin eikä ole uskonut jos ja kun ollaan varoiteltu. Ja mies taas eri tavalla "tyhmä ", eli ilkeä, laskelmoiva, oikeastaan fiksukin koska on tehnyt suunnitelman ja saanut sen toteutettua, mutta täys mulkero silti.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

En venakoista tiedä,mutta kaveri on tuolta Viron puolelta ja nauroi että on aivan väärä käsitys että kaikki naiset siellä pukeutuisi vimpan päälle.
Kun siitä jaksetaan puhua ja kommentoida siis yleisesti kuinka paljon páremmin pukeutuvat siellä.
Ihan pukeudutaan niinkuin täälläkin eli samaan kastiin mennään.
Lähdetään Tallinnaa pidemmälle kalaan niin johan loppuu.

Miksi lähteä Tallinnaa pidemmälle kalaan?

Yhteistyössä