miehet, miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vittuutunut akka pohjanmaalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En muuten ole koskaan venäjällä käynyt et en osaa sanoa minkalaista siellä valtaväistö on enkä edes tunne ketään joka olisi sieltä lähtöisin joten en tiedä heidän arvomailmastaan mitään. En kyllä meinaa koskaan sinne mennäkkään jos ei pakko ole, pelottava maa

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
En muuten ole koskaan venäjällä käynyt et en osaa sanoa minkalaista siellä valtaväistö on enkä edes tunne ketään joka olisi sieltä lähtöisin joten en tiedä heidän arvomailmastaan mitään. En kyllä meinaa koskaan sinne mennäkkään jos ei pakko ole, pelottava maa

Ihanaa tynnyrielämää itsenäisellä naisella.

No jaa, jos määrätiedottomuus tarkoittaa, että vain ajelehtii, eikä tiedä mitä elämältään haluaa, niin kyllä minä olen mielummin määrätietoinen.

Mutta väitän kyllä, että niin ovat ne venäläisetkin naiset, jos ne ovat tahtoneet naimisiin Suomeen, niin eikö sekin määrätietoisuutta tarkoita?

Ja on minulla hyvä ammatti, isompi palkka kuin miehellä ja ihan omia ajatuksia. Mutta nuo ovat asioita, joista mies minua arvostaa monen muun jutun lisäksi. Yhteisyritys tämä meidän perhe on, eikä mies halua minun rahoihini käsiksi. Hänelle kun jää omista tuloistaa käyttörahaa itselleenkin. Eikä mies haaveile mistään ihmeellisistä kalliista asioista, mun mies ei esim. halua autoa itselleen lainkaan - taitaa olla harvinainen otus!

tuli muuten mieleen että aika suurella osalla venäläisistä naisista on huonot hampaat,nakkaakohan ne tekarit lasiin kun alkaa suihin ottamaan?ja aika viiksekkäitäkin ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No en ole tynnyrissä elänyt olen käynyt yli 20 maassa mutta en venäjällä.

Pelottava maa, vaikka et edes tunne sitä?

Mä olen käynyt Venäjällä ja jopa opiskellut kieltäkin lukiossa 3 vuotta. Minusta maa on mielenkiintoinen ja ihmiset sielläkin ihan tavallisia ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hello:
Jotenkin on havaittavissa kateutta suomalaisten naisten keskuudessa venäläisiä naisia kohtaa:D

Miettikää kun viisumipakko poistuu Suomen ja Venäjän väliltä, ja tänne tulee pilvin pimein venäläisiä naisia:)

En usko sen olevan kateutta. Itse en ainakaan kadehdi.

Ihmettelen vaan sitä, että haluaako porukka olla silmät ummessa näiltä keplottelija venäläisnaisilta ja ajatellen, ettei niitä olekaan? Totuus vaan on, että niitä on pilvinpimein. Katsokaa vaikka lehtien palstoja: "minä hyvä venäläinen, sinä hyvä suomalainen, halutako vaimo? soita..."

Miksi ne miehiä suomesta etsisi ellei rahan perässä juokse. Ei kukaan tosirakkautta etsi nimenomaa toisesta maasta, ellei siinä ole joku järki miksi nimenomaa haluaa sieltä maasta jonku hakea

No onhan plussakin täynnä naisia jotka ovat syystä tai toisesta ovat hakeneet tosirakkautensa toisesta maasta. Miksei venäläisillä naisilla muka saa olla samaa oikeutta?

Etkö ymmärrä sitä eroa, että rakastuu vaan toisenmaalaiseen ja sillä, että nimenomaa ETSII vain tuon toisenmaalaista miestä rakastui tai ei.

Jotenkin on havaittavissa kateutta suomalaisten naisten keskuudessa venäläisiä naisia kohtaa:D

Miettikää kun viisumipakko poistuu Suomen ja Venäjän väliltä, ja tänne tulee pilvin pimein venäläisiä naisia:)

En usko sen olevan kateutta. Itse en ainakaan kadehdi.

Ihmettelen vaan sitä, että haluaako porukka olla silmät ummessa näiltä keplottelija venäläisnaisilta ja ajatellen, ettei niitä olekaan? Totuus vaan on, että niitä on pilvinpimein. Katsokaa vaikka lehtien palstoja: "minä hyvä venäläinen, sinä hyvä suomalainen, halutako vaimo? soita..."

Miksi ne miehiä suomesta etsisi ellei rahan perässä juokse. Ei kukaan tosirakkautta etsi nimenomaa toisesta maasta, ellei siinä ole joku järki miksi nimenomaa haluaa sieltä maasta jonku hakea

No onhan plussakin täynnä naisia jotka ovat syystä tai toisesta ovat hakeneet tosirakkautensa toisesta maasta. Miksei venäläisillä naisilla muka saa olla samaa oikeutta?

Etkö ymmärrä sitä eroa, että rakastuu vaan toisenmaalaiseen ja sillä, että nimenomaa ETSII vain tuon toisenmaalaista miestä rakastui tai ei.

Ja suomalainen nainenko ei koskaan etsi itselleen ulkomaalaista miestä? :D

Mua pelottaa kun siellä ei paljon ihmishenkin paina. Mua pelottaa sen suomalaisen miehen puolestakin joka toi sen pikku pojan suomeen rajanyli, pelottaa että joku tappaa sen.

Mutta tämä ei tähän aiheeseen mitenkään kuulu, tulipa ainakin selväksi nyt minullekkin et kyllä on kurjaa elää suomalaisen naisen rinnalla, jospa vapauttas tuon oman miehenkin niin sis hakea rotunaisen rinnalleen niinkun haluaa, sais sitten sitä ns. kuumaa seksiä aina halutessaan. katkeruus on suunnattu miehelle ei muille.

olisi hauska tietää/tuntea venäläinen nainen joka on tullut suomeen jonkun muun syyn takia kuin suomalainen mies,tankotanssi,rahasta antaminen.sellainen nainen joka on tullut vaikka venäläisen miehensä kanssa oikeisiin töihin.

Yksittäistapauksia varmaan on. Mutta enpä ole törmännyt kirjoituksiin, että suomalainen nainen etsisi nimenomaa venäläistä miestä saati edes ruotsalaista?

Kerroppas minkämaanlaisia suomalaiset etsivät näin yleisesti?

Se on ihan tiedossa, että tosi moni venäläisnaista etsii täältä suhdetta. Samoin thaimaalainen naisen saa samantien naimisiin. Niinpä moni on mennyt viikoksi-pariksi thaimaaseen ja vie samantien naisen vihille. Ja kun tuolla asenteella sinne lähtee, niin taatusti saa rumakin mies naisen. Samoin on venäläisten kanssa.

Mutta kun tummaihoinen marokkolainen tai ties minkämuunlainen mies etsii täältä suomesta naista, niin monesti saa lähte tyhjin käsin kotiin.

olisi hauska tietää/tuntea venäläinen nainen joka on tullut suomeen jonkun muun syyn takia kuin suomalainen mies,tankotanssi,rahasta antaminen.sellainen nainen joka on tullut vaikka venäläisen miehensä kanssa oikeisiin töihin.

No, mä voisin esitellä sulle heti kolme kappaletta sellaisia. Neljännenkin oikeastaan.

Yksi tuli tänne opiskelemaan, tapasi Suomessa turkkilaisen miehen, menivät naimisiin, ovat yrittäjiä nykyään ja työllistävät itsensä lisäksi myös muita.

Toinen tuli tänne vanhempiensa mukana. Opiskelee toista akateemista tutkintoa yliopistossa ja opettaa siinä sivussa suomen kieltä suomalaisille lapsille äidinkielenä...ja on naimisissa ei-suomalaisen miehen kanssa.

Kolmas on diplomi-insinööri, tuli aikoinaan tänne erään yrityksen Venäjän-kaupan asiantuntijaksi, ja on nykyisin naimisissa suomalaisen dippainssin kanssa.

Se neljäs asuu tuossa melkein naapurissa. Suomalaisen miehen takia tänne kai aikoinaan tuli, kun rakastuivat ja silleen. Tankotanssia tai huoraamista ei oo koskaan harrastanut, tekee töitä ihan toisenlaisella alalla, on ollut miehensä kanssa jo kauan, lapsia on, jne.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

No, mä voisin esitellä sulle heti kolme kappaletta sellaisia. Neljännenkin oikeastaan.

Yksi tuli tänne opiskelemaan, tapasi Suomessa turkkilaisen miehen, menivät naimisiin, ovat yrittäjiä nykyään ja työllistävät itsensä lisäksi myös muita.

Toinen tuli tänne vanhempiensa mukana. Opiskelee toista akateemista tutkintoa yliopistossa ja opettaa siinä sivussa suomen kieltä suomalaisille lapsille äidinkielenä...ja on naimisissa ei-suomalaisen miehen kanssa.

Kolmas on diplomi-insinööri, tuli aikoinaan tänne erään yrityksen Venäjän-kaupan asiantuntijaksi, ja on nykyisin naimisissa suomalaisen dippainssin kanssa.

Se neljäs asuu tuossa melkein naapurissa. Suomalaisen miehen takia tänne kai aikoinaan tuli, kun rakastuivat ja silleen. Tankotanssia tai huoraamista ei oo koskaan harrastanut, tekee töitä ihan toisenlaisella alalla, on ollut miehensä kanssa jo kauan, lapsia on, jne.

mutta missä ne venäläiset miehet?kellään ei ukkoa ole ollut mukana...

Yksittäistapauksia varmaan on. Mutta enpä ole törmännyt kirjoituksiin, että suomalainen nainen etsisi nimenomaa venäläistä miestä saati edes ruotsalaista?

Se on ihan tiedossa, että tosi moni venäläisnaista etsii täältä suhdetta. Samoin thaimaalainen naisen saa samantien naimisiin. Niinpä moni on mennyt viikoksi-pariksi thaimaaseen ja vie samantien naisen vihille. Ja kun tuolla asenteella sinne lähtee, niin taatusti saa rumakin mies naisen. Samoin on venäläisten kanssa.

Mutta kun tummaihoinen marokkolainen tai ties minkämuunlainen mies etsii täältä suomesta naista, niin monesti saa lähte tyhjin käsin kotiin.

No onhan plussallakin, nimiä mainitsematta ;), nimenomaan turkkilaisen halunneita naisia:D

No onhan plussallakin, nimiä mainitsematta ;), nimenomaan turkkilaisen halunneita naisia:D

Enpä tekisi yksittäistapauksen takia yleistystä.

Mutta onhan se varmaan parempi sulkea silmät totuudelta kuin uskoa, että noita venäläisiä hutsuja ihan oikeasti on. En toki tarkoita, että KAIKKI noin tekisi, mutta kyllä ruma kaljamahainen suomalainen mies saa tuolta rajantakaa naisen, jos vaan haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
No ei ollut nyt kyllä tarkoitus saada mitään venälais naisten haukkumis ketjua aikaan vaan se että miksi miehet ei voi yhtään ajatella mitä suustaan laskee...musta se on jospa helventavaa venäläisiä kohtaan et sinne lähetään huoriin? vai eikö ole??

Olipahan miten tahansa niin kyllä tuntu pahalta

mieti sit mitä puhut!! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
No ei ollut nyt kyllä tarkoitus saada mitään venälais naisten haukkumis ketjua aikaan vaan se että miksi miehet ei voi yhtään ajatella mitä suustaan laskee...musta se on jospa helventavaa venäläisiä kohtaan et sinne lähetään huoriin? vai eikö ole??

Olipahan miten tahansa niin kyllä tuntu pahalta

no miksi sitten tässä ketjussa saa vapaasti mollata suomalaisia naisia mutta venäläiset huorat on tabu.

:laugh: :laugh: :laugh: säälittävääääääääää

mutta missä ne venäläiset miehet?kellään ei ukkoa ole ollut mukana...

Yläkerrassa asuu venäläinen diplomi-insinööri, mies. Hänellä ei oo puolisoa mun tietääkseni, mutta joku venäläinen nainen siellä aikoinaan pyöri.

Ja tämä mun opettajana toimiva & toista akateemista tutkintoaan opiskeleva tuttuni on naimisissa venäläisen miehen kanssa. Ja naapuritalossa asuu venäläisperhe, jossa sekä äiti että isä ovat siis Venäjältä, mutta sitä mitä he työkseen tekevät en tiedä (töissä ovat kuitenkin).

Alkuperäinen kirjoittaja no:
kyllähän se tiedetään miksi jotkut miehet ottaa venäläisen tai thaikku-naisen. siksi, koska ne miehet ei kestä oikeeta naista, vaan sellainen pitää olla, jolla ei ole omia aivoja, vaan tekee niinku mies käskee :)

juu,luulet olevas fiksu(ko)? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja että näin:
kyllähän se tiedetään miksi jotkut miehet ottaa venäläisen tai thaikku-naisen. siksi, koska ne miehet ei kestä oikeeta naista, vaan sellainen pitää olla, jolla ei ole omia aivoja, vaan tekee niinku mies käskee :)

ja ne ukot jotka sortuu venakkoon ei saa suomalaista naista- suomalaisella naisella on jotain tasoa miesten suhteen. pitäköön venakot hyvänään jätteet.

Sellainen nainen joka sortuu neekeriin ei saa valkoihoista miestä?

Tälläkin palstalla ainakin joku vakkari kehui turkkilaisella ja oliko jollakin oikein somppukin!

Enpä tekisi yksittäistapauksen takia yleistystä.

Mutta onhan se varmaan parempi sulkea silmät totuudelta kuin uskoa, että noita venäläisiä hutsuja ihan oikeasti on. En toki tarkoita, että KAIKKI noin tekisi, mutta kyllä ruma kaljamahainen suomalainen mies saa tuolta rajantakaa naisen, jos vaan haluaa.

Venäläisiä naisia kuitenkin yksittäistapauksen takia yleistät:D

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja olen puhunut:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja vittuutunut akka pohjanmaalta:
Kannataskohan miestenkin vähän miettiä mitä suustaan laskee, tänä aamuna meidän herra kerto miksi suomalaiset miehet mieluummin ottaavat venälaisen naisen tai miksi miehet käy panemassa venäläisiä? Sumalaiset naiset eivät anna tarpeeksi ja ovat muutenkin liian määrätietoisia?? Haistakoon huilun koko ukko minen anna ainakaan enää yhtään mitään ja aivan varmasti etenen urallani teen kaikkeni että tienaan paremmin kuin tuo sika joka viellä ainakin asuu mun nurkissani siis mun asunnossa jonka minä omistan...

heitä ukko pihalle, niin helppoo se on. Ei tartte kuunnella paskan jauhantaa. Sano että herra on hyvä ja menee hakemaan lutkan rajan takaa.

miksi on lutka jos on venäjältä?? ottaako päähän kun se miehen sanoma oli aaaaaiiiiiivan totta?!? =)

Kovimpa vähän se sanoi. Meillä nimittäin puoliso saa seksiä aina kun haluaa ja empä tiedä mitä sillä määrätietoísuudella tarkoitetaan. Mut ei musta ainakaan määrätiedottumuus kuulosta hyvältä.

mitäs venakko muija määrätietoisuudesta tietäs, niille riittää kun makaa kotona reva levällään odottaen jotain suomipoika junttia polkasemaan. ja se polkasu on lyhyt mutta ei hätää, venakko muija on onnellinen kun on saanut tehdä velvollisuutensa.

onko sun mies lähteny venäläisen mukaan? :hug:

joo,se vaikuttaa luuserilta :hug: :D

Alkuperäinen kirjoittaja ATN:
Alkuperäinen kirjoittaja että näin:

ja ne ukot jotka sortuu venakkoon ei saa suomalaista naista- suomalaisella naisella on jotain tasoa miesten suhteen. pitäköön venakot hyvänään jätteet.

Sellainen nainen joka sortuu neekeriin ei saa valkoihoista miestä?

Tälläkin palstalla ainakin joku vakkari kehui turkkilaisella ja oliko jollakin oikein somppukin!

No näitähän löytyy vaikka kuinka monta. Ajattele mimmonen nainen ottaa sompun puolisokseen :laugh:

Yhteistyössä