miehet marsista ja naiset venuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettilijä

Vieras
miten minä oppisin ymmärtämään omaa miestä kun se ei puhu?Miten nainen voi olla ajatustenlukija?Onko kaikki miehet sellaisia että ei puhuta vaan kun on vaikeaa niin mennään ja petetään?sitä olen ihmetellyt kun en ole ainoa jonka mies on pettänyt kun on ollut vaikeaa.Onko miehillä siihen etu oikeus ja naisten pitää vaan kaikki sulattaa.Silloin kun olin vapaa niin moni siis tosi moni ukko valitti että vaimo ei ymmärrä ja oltiin valmiit pettämään.Mikä siihen on syy?Tuli monta kysymystä mutta jos edes johonkin saisin vastauksen.En ole kuullut että moni nainen valittaisi että mies ei ymmärrä ja olisi sen takia valmis pettämään?Onko kommunikointi niin vaikeaa että on helpompi pettää kun oppia ymmärtämään omaa vaimoa.Ei vika ain ole naisissa.

Kyllä mun piti aikanaan OPETELLA puhumaan kun oli vaan riitaa...
Moni mies ei kertakaikkiaan OSAA puhua tunteistaan ja jos nainen on vielä hiukankin hyökkäävä kekusteluyrityksissään...se vaikeneminen on pirullisen tehokas puolustuskeino riitelyssä!
Pettämistä ei voi hyväksyä,osasi sitten puhua tai ei.

Nykyään kun minä puhun kaikki asiat halki,niin olenkin välillä nalkuttaja :snotty:

Yhteistyössä