ja kyllä
Pariskuntaa jossa nainen ei edes tankkaa omaa autoaan saati tee lumitöitä tai mitään muitakaan ns miesten töitä.
Meillä minun auton huoltaa huoltoliike, osaan itse varata ajan ja ajaa sinne. Tankkauksen ja pissapojan osaan täyttää myös itse. Remonttia on viimeksi tehty kymmenisen vuotta sitten ja siihen palkattiin remonttimies. Tietokoneongelmat hoitaa lapset tai mun veli, jos on isompi ongelma kyseessä.Kertokaas naiset osallistutteko itse?
Auton huoltoihin?
Polttopuiden tekoon?
Lumitöihin?
Raskampiin pihatöihin?
Kodin remontit?
Kuka hoitaa perheenne kriisit, esim soittelee putkimiehet jos putket ovat vaikkapa jäässä?
Valittaako miehenne kun joutuu yksin hoitamaan asiat, samoin kun monet teistä haukkuvat miehiään patalaiskoiksi kun he eivät hoida puolia kotitöistä?
Tälläkin palstalla on paljon noita normaalipainoisia.Autoa ei huolleta joka päivä
Minä ainakin tekisin mielellään polttopuita
Suurin osa naisista tekee lumitöitä, usein jopa nainen tekee ne yksin
Miksi 40 kiloisen pitäisi osallistua raskaimpiin pihatöihin?
Edelleen, 40 kiloinen tekee juuri sen, mitä pystyy, mutta ei nostele painavia.
Putket eivät ole päivittäin jäässä, mutta ruoka täytyy tehdä päivittäin ja pyykki pestä
Mies ei valita mistään, mutta minä valitan koska on hommia joita vain minä teen tai sitten hommia joita molemmat tekee sen mukaan kumpi paremmin ehtii.Kertokaas naiset osallistutteko itse?
Auton huoltoihin? Minä enemmän kuin mies
Polttopuiden tekoon? Minä enemmän kuin mies
Lumitöihin? Minä enemmän kuin mies
Raskampiin pihatöihin? Osallistun
Kodin remontit? Osallistun
Kuka hoitaa perheenne kriisit, esim soittelee putkimiehet jos putket ovat vaikkapa jäässä? Minä enemmän kuin mies
Valittaako miehenne kun joutuu yksin hoitamaan asiat, samoin kun monet teistä haukkuvat miehiään patalaiskoiksi kun he eivät hoida puolia kotitöistä?