miehet..huoh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh-äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yh-äippä

Vieras
oon siis kahden pienen pojan yh toinen 2,5v ja toinen koht 5kk
no toi vanhempi sai alkunsa yhden illan jutusta ja sen isä on ollu tän pari vuotta enemmän ja vähemmän meiän kans tekemisis,ja elatusmaksut maksaa välillä ja välillä saan kelasta aikamoinen satusetä tuntuu olevan..selittää aina lastenvalvojalle et tulot muuttuu aina kun on yrittäjä yms..
nooh..nyt se on kumminki jonku aikaa pyöriny mun mieles 24h ja eilenkin kun se kävi tääl niin menin jotenki ihan lukkoon..ku yleensä käy aika harvoin ja on vähän aikaa ni se menee siihen et yritän poikaa saada leikkimää sen kans yms..niin ei oikein muuta jutella..mut eilen en saannu sitä vähääkään suustani ulos..oon muutenki ujo..no keskityin sit muka vauvaan..
en mie tiedä mitä mieltä se on musta tms.et oonko vaan sen pojan äiti
tää nyt oli kyl tosi sekavast kerrottu..
auttakaa..pitäiskö vaan unohtaa se..

onko sillä miehellä muuta perhettä? onko varattu? jos ei niin mikset ottaisi asiaa sille ja kerro miten tunteesi on muuttunut asteen vakavammaksi.Mutta jos varattu niin parempi unohtaa.

Musta on luonnolista, et sulla on tunteita sitä kohtaan. Onhan se sun lapsen isä ja haluisit varmasti, että te olisitte yksi perhe. Kiva, kun pidätte vielä yhteyttä, vaikka takana onkin vaan yksi yö yhteistä historiaa. Voithan sä avoimemmin ilmaista sille, että teillä on aina avoimet ovet sen tulla... tee vaikka jotain hyvää ruokaa ja tarjoa sillekkin :heart:

en tiedä onko varattu,ei kait..sillon kun meillä oli sen yhden illan juttu niin sano olevansa sinkku mutta muuta kautta sain tietää että niillä olikin vain joku tauko tyttöystävän kanssa ja palas myöhemmin takas yhteen,nyt on kumminkin lopullisesti siitä eronnut..
en tiedä onko sillä ketään uutta..miehen äiti ainakin ennen niin toivoi että oltaisiin yhdessä..mutta jotenkin nyt kun meillä on vauva niin tuntuu että sen käytöskin on muuttunut...
niin ja tosiaan oon aika ujo..niin pitäiskö laittaa sille joku viesti vai yrittää vaan sanoa suoraan?

niin ja jos viestin laittaisin niin mitä/miten kannattaisi laittaa?jotenkin toi suoraan päin naamaa sanominen kauhistuttaa..
enkä kyl ole mikään mestarikokki,meillä syödään yksinkertasia perusruokia niin en tiedä kehtaanko ihan heti syömään pyytää:)

Yhteistyössä