Miehet arvoon !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miehinen Mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miehinen Mies

Vieras
Miksi miehen kalu pitäisi olla jonkun kokoinen?
Kysymys on asetettu ihan väärin koska, miksi miehen kalun pitää olla jonkun kokoinen?? Kysymys kuuluisi olla että mikä pimpin koko on paras....vai meinaatko että miehen täytyy olla aina naisen mukaan....ehei. Kyllä se asia on niin että miehen kalu on AINA oikean kokoinen mutta naisen toosa on monesti väljä/venynyt. Ja kun näin on niin nainen ei ole hoitanut toosaansa oikein, eli ei ole tehnyt jumppaliikkeitä. Monella synnyttäneellä naisella toosa on venynyt synnytyksessä ja sen jälkeen ei olla pidetty huolta niin kuin olisi pitänyt.

Muutenkin ottaa päähän toi naisten mielistely ja tasa-arvottomuus koska aina ja joka asia pitäisi tehdä niin kuin nainen haluaa. Oletteko te kundit niin nyhveröitä että suostutte tähän naisten pompoteltavaksi ja tossun alla olemiseen......minä en. Olen sen verran itseäni kunnioittava uros ettei naiset minun menemisiä ja tekemisiä määräile....ei missään määrin!
Mies on mies ja perheen pää jota tulee kunnioittaa JOKA asiassa.....ja piste.
Menkääpä katsomaan miten ulkomailla käyttäydytään ja kohdellaan miestä niin tiedätte mistä puhun. Lähin paikka on lahden toisella puolella jossa naiset pitävät itsestään todella hyvää huolta ja vain ja ainoastaan miestä viihdyttääkseen.

Miehistykää miehet ja lopettakaa se tossun alla oleminen!!

Mikä sua ukkeli risoo?
Ei kukaan estä suomalaista miestä hakemasta unelmiensa naista Eestistä tai Thaimaasta, joten kaikkihan on vallan hyvin. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?

Jos on oikea alfauros ei tarvitse tällaisia itkuvirsiä huudella palstoilla eikä miehistä itsetuntoaan muutenkaan pönkittää. Kaikki kunnioittavat ihan muutenkin ja saa valita naisten joukosta juuri oikeakokoisen "toosan" omistavan. Oikean miehen ei toisaalta tarvitse "toosaksi" sitä kutsua. Kun on oma itsetunto kunnossa, ei tarvitse muita halventaa, voi keskittyä siihen vastakkaisen sukupuolen rakastamiseen mieluummin. On se vaan nautinnollista olla AIDOSTI miehinen mies. Sellaiseksi alkuperäisellä kirjoittajalla ei valitettavasti ole mitään saumaa.

Yhteistyössä