Mistä miehet nauttivat sängyssä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokeilunhaluinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokeilunhaluinen

Vieras
Kertokaapa miehet ja naiset mistä mies nauttii seksin aikana tai mitä useimmat miehet haluaavat naisen itselleen tekevän? Kaikki ovat titetysti yksilöitä ja niin ovat halutkin mutta neuvot ovat tarpeen! Mieheni on ilmaissut halunsa vaihtaa sängyn esim. saunaan, mutta koen itse kovat lauteet ja kuumuuden epämukaviksi.. Niinpä haluaisin kuulla hyviä neuvoja ja kokemuksia mitä voisi käyttää makuuhuoneen puolelle, mutta silti jtn tavallisesta poikkeavaa :) Esim. hyvät ja uudet miehen kiihotustavat ovat tervetulleita!! ;)

Ei saunassa sekstailun tarvitse olla niin kamalaa, kunhan tekee sitä mukavaa. Tässä muutama neuvoa saunassa sekstailuun:

- Aukaiskaa saunan ovi niin että pahin kuumuus pääse ulos ja sisään pääsee viileämpää ilmaa

- Jos mahdollista olkaa saunan alimmilla lauteilla, sillä ylimmällä lauteella on aina kuuminta

- Älkää heittäkö löylyä enää kun alkaatte hommiin

- Hankkikaa ns. saunatyynyjä (niitä on saunatarvikkeiden joukossa useassa tavaratalossa) joita voi laittaa polvien/pepun/tms alle pehmusteeksi jos lauteet tuntuvat epämukavilta ja hankaavilta. Myös paksuksi taiteltu pyyhe käy pehmusteeksi.

- Valitkaa mahdollisimman mukava asento. Temppuilut ja akrobatiat voi saunassa unohtaa jos siltä tuntuu.

Itse ainakin olen kovasti tykännyt saunasta :)

Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö;10416213:
Ei saunassa sekstailun tarvitse olla niin kamalaa, kunhan tekee sitä mukavaa. Tässä muutama neuvoa saunassa sekstailuun:

- Aukaiskaa saunan ovi niin että pahin kuumuus pääse ulos ja sisään pääsee viileämpää ilmaa

- Jos mahdollista olkaa saunan alimmilla lauteilla, sillä ylimmällä lauteella on aina kuuminta

- Älkää heittäkö löylyä enää kun alkaatte hommiin

- Hankkikaa ns. saunatyynyjä (niitä on saunatarvikkeiden joukossa useassa tavaratalossa) joita voi laittaa polvien/pepun/tms alle pehmusteeksi jos lauteet tuntuvat epämukavilta ja hankaavilta. Myös paksuksi taiteltu pyyhe käy pehmusteeksi.

- Valitkaa mahdollisimman mukava asento. Temppuilut ja akrobatiat voi saunassa unohtaa jos siltä tuntuu.

Itse ainakin olen kovasti tykännyt saunasta :)

kiitos! miten en ole tullutkaan ajatelleeksi mehmustaa lauteita :D.. kertokaahan lisää :)

Kerron omasta ihanimmasta kokemuksestani, jok sattui nuoruudessa, kauan sitten.

Olin armeijassa, nuori mies kuin tuoreesta repäisty. Ahne elämälle ja sen nautinnoille. Meillä oli talvisotaharjoitus, ja sattui eräs niistä 70-luvun kovista talvista. Pakkanen repi eräänä aamuna 40 astetta, eikä laskenut koko viikon aikana alle 30. Olin nimetty lähetiksi ja hiihtelin edes-takaisin kymmenien kiometrien lenkkejä. Kolme viimeistä vuorokautta valvoin putkeen.

Lopulta, harjoituksen päätyttyä pääsimme kasarmille, kuumaa hernekeikttoa naamaan, saunaan ja varusteiden vaihtoon. Sitten olikin pitkä sunnuntai-iltapäivä vapaata (tuona aikana ei vielä lähdetty joka viikonloppu kotilomille). Heittäydyin pitkäkseni tuvassa punkalleni, ENKÄ KOSKAAN - EN IKINÄ SITÄ ENNEN ENKÄ KOSKAAN SEN JÄLKEEN - ole kokenut niin intensiivistä nautintoa ja hyvän olon tunnetta, kuin sinä muutamana sekuntina ennen uneen vaipumista.

Kukaan meidän komppanian pojista ei tuona iltapäivänä olisi vaihtanut tuota nautintoa hekumallimpaankaan seksiin, mitä 19 - 20 vuotiaan fantasioissa olis voinut pyöriä.

Koeta siis hommata miehesi oikein kunnon survival-harjoituksiin, niin sänkynautinnot sen perään on taattu.

Minun mieheni pitää kaikkein eniten siitä kun pukeudun seksikkäästi (mustat alusvaatteet ja sukat, mieluiten sukkanauhoilla), ratsastan ja puhun tuhmia.

Yhteistyössä