miehestäni tulee ukki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Miehelläni siis ensimmäisestä avioliitostaan jo täysi-ikäiseksi ehtinyt lapsi. Me olemme olleet yhdessä jo seitsemän vuotta ja meillä 2 vuotias yhteinen napero ja kovasti olemme toisesta haaveilleet. Tänään sitten kuulimme että tuo mieheni esikoinen on saamassa lapsen ja menin jotenkin aivan sekaisin. Tuli jotenkin sellainen olo, etten enää edes voi haaveilla pikkukakkosesta, sehän olisi aivan omituista, ukin kanssa lasta tehdä... Tiedän että tunteeni ovat sekaisin ja ettei mieheni ole sen kummemmaksi muuttunut tuon uutisen myötä, mutta miten pääsen eroon näistä puistattavista ajatuksista...??

Minkä ikäinen itse olet, ts. onko paljon ikäeroa mieheen?

Minulla sama tilanne, tosin esikoisen asemasta...Tuntuu ihan yhtä oudolta, kun pappa-ikäisellä on oman lapsen ikäisiä lapsia, joiden kanssa puuhatselee kuin isoisä konsanaan. Toisaalta, pienet lapset eivät ole ikuisen nuoruuden tae.

Jos sinulla on lapsihaaveita, hanki ihmeessä, jos miehesi myös halukas. Naisenhan aika on rajallinen, miehen ei.

Itse olen jo päässyt huimaan 37 ikään, mieheni on hieman yli 40 ja meillä yksi yhteinen lapsi joka on hieman päälle vuoden.. Ja olemme molemmat mummo ja ukki.. Minun tytöillä molemmilla on jo vauva ja mieheni on ollut ukki jo kohta 3vuotta..

Ja ihanasti siskot hoitelee meidän pikkusta siinä oman vierellä.. Ja uskokaa pois en katsele miestäni sillä silmällä ett näkisin jonkun harmaapäisen ukin, nauraaaaaaaaaa... Ei ei..

B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:28 Chanel5 kirjoitti:
Itse olen jo päässyt huimaan 37 ikään, mieheni on hieman yli 40 ja meillä yksi yhteinen lapsi joka on hieman päälle vuoden.. Ja olemme molemmat mummo ja ukki.. Minun tytöillä molemmilla on jo vauva ja mieheni on ollut ukki jo kohta 3vuotta..

Ja ihanasti siskot hoitelee meidän pikkusta siinä oman vierellä.. Ja uskokaa pois en katsele miestäni sillä silmällä ett näkisin jonkun harmaapäisen ukin, nauraaaaaaaaaa... Ei ei..

B)

Te olette nuoria ja vielä käytännössä samanikäisiä. Miehethän perustavat perheitä vielä yli 6-kymppisinäkin, ovat silloin "kypsiä" ja osaavat arvostaa lapsia... Ja sitä mietitään, onko nainen liian vanha äidiksi jos lähentelee neljää kymppiä...

Mulla sama tilanne, mies mua 13-v vanhempi ja nyt kesällä tulossa ukiksi... Yhteisiä lapsia meille ei ole siunaantunut vaan elämme uusioperhe elämää. Pieni järkytys minulle olla "mummopuoli" näin 32-vuotiaana!!!!! Kaveritkin pikkasen kuittaillu, miltä tuntuu ukin vieressä nukkua :snotty:

Kiitos positiivisista vastauksista =) Nyt yön yli nukuttuani ymmärrän ylireagoineeni, eihän tuo oma miekkoseni ole tuon tulevan tittelin vuoksi mitenkään muuttunut. Ja miksemme myös vielä yrittäisi pikkukakkosta =)

Yhteistyössä