VoipasValitan, mies ei voi olla naisen ystävä ilman toiveita seksistä.
Valitan, mies ei voi olla naisen ystävä ilman toiveita seksistä.
Toiveita ei voi keltään kieltää.Valitan, mies ei voi olla naisen ystävä ilman toiveita seksistä.
Kiva! Eli siis puhuttaisiin paljon ja sitten aina välillä seksiä? Kuulostaa hyvältä näin miehen korvaan. Itse pidän hyvistä keskusteluista ja seksikin maittaa.En kieltäny toiveita.. Mut lähinnä tarkoitin, että ei ainakaan pelkkää seksiä..
Höpö, höpö. Mulla on paljon ystäviä ja kavereita jotka ovat naisia. Ei jotkut naiset edes kiinnosta sillä tavalla, että haluaisin seksiä.Valitan, mies ei voi olla naisen ystävä ilman toiveita seksistä.
Minä olen miehenä hieman eri mieltä. Mutta sano sinä (naisena?) voiko nainen olla miehen ystävä ilman toiveita seksistä? Ja jos kyllä niin mistä tämä johtuu ja mitä tutkimustuloksia näistä eroavaisuuksista on?Valitan, mies ei voi olla naisen ystävä ilman toiveita seksistä.
Tähän täytyy sanoa, että kaikki naiset joiden ystävä olisin halunnut olla, ovat heti tilaisuuden tullen yrittäneet seksiä. Moni ystävyys on kaatunut joko seksiin tai siihen, että toinen haluaisi sitä.Valitan, mies ei voi olla naisen ystävä ilman toiveita seksistä.
Nyt vaan yv:tä kehiin..Kiva! Eli siis puhuttaisiin paljon ja sitten aina välillä seksiä? Kuulostaa hyvältä näin miehen korvaan. Itse pidän hyvistä keskusteluista ja seksikin maittaa.
ihan vain uteliaisuudesta - tuu sitten joskus kertomaan menikö postiloota nopeastikin tukkoon..?Ei kun vaan yv:tä kehiin..
Aika hiljaista tähän asti ollu.. :/ihan vain uteliaisuudesta - tuu sitten joskus kertomaan menikö postiloota nopeastikin tukkoon..?
Eli "tunne"-jutut noin yleisesti niputettuna on hömppää ja sitten tasi kaikki muukin turhaa.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23997588:...me puhutaan jne. "turhasta" mut mistään ns.tunnehömpästä ei ikinä.