H
"Harmaana"
Vieras
Siis alkaako mulla hämärtymään vai onko mun mies vähän kahjo... Kun mua ahistaa sen tyyli toimia tässä perheessä. Äskön oli pojan kanssa lähössä kaupoille kun ettivät sitten pitkähihaista päälle... No, pojan kaapissa oli 6 pitkähihaista, ei kai pojalle kelvannu ja mies sitten pauhas hirveellä huudolla että tällästäkö tää kodinhoito nyt on että ei ole edes pojalle vaatteita. Mitä vittua, 6 paitaa, jos ei ne uhmaikäselle kelpaa niin minun vika?!?!? perkele
Se on muutenkin ihan ihme kiree, tiuskii, oikeen asenteella tekee asiat, teki yks ilta ruokaa kun tuli ennen mua töistä ja oikeen pöydässä kehu että onpa HYVÄÄ kun on vähän erilasita välilllä....
No, mä taidan nyt itekin olla se hullu ja lukea rivien välistä mutta jotenkin on painostava ilmapiiri täällä
Se on muutenkin ihan ihme kiree, tiuskii, oikeen asenteella tekee asiat, teki yks ilta ruokaa kun tuli ennen mua töistä ja oikeen pöydässä kehu että onpa HYVÄÄ kun on vähän erilasita välilllä....
No, mä taidan nyt itekin olla se hullu ja lukea rivien välistä mutta jotenkin on painostava ilmapiiri täällä