Kunhan nyt oon pyöritellyt tätä asiaa. Mun asiakkaana on sellanen mies, keski-ikäinen, oikein komea ja charmikas, mutta alkoa luonnollisesti ottaa melko suuressa määrin. En oo kuitenkaan ikinä nähnyt missään änkyrä kännissä, vaikka se on meidän asiakas ollut jo kuulemma kauan ennenkö mä olen mennyt baariin töihin. Kuten kuvaan kuuluu, on myöskin aivan toivoton naisten mies: naisia on aina ollut ja mennyt, erilaisia, erinäköisiä ja kokoisia, välillä niin ettei erkkikään perässä pysy. Aina kun mä olen vuorossa, se jo kaukaa ovelta huutaa ihanaa että olet täällä!! ja ryntää halaamaan, antaa käsisuudelmia, kehuu silmiä jne: ei mitenkään pahalla tavalla, siis on oikeasti aivan äärimmäisen herrasmiesmäinen. On tuonut mulle ruusuja, jota sittemmin pyysi myöskin mun mieheltä anteeksi, mutta totesi samaan hengen vetoon että jollei me oltaisi naimisissa, rengastaisi mut itse jne. No nyt sitten viime viikonloppuna tämä halailu meni jotenkin ihan yli: se hetki kesti juuri vähän liian kauan, ja lisäksi se on alkanut mun isäpuolelle jonka ystävä on, soittelemaan ja jauhamaan musta, kuinka mä olen sitä ja tätä ja koskakohan olen töissä jne.
Hyvä mennä taas viikonloppuna sinne. Jotenkin ahdistaa koko ajatus jo valmiiksi. :ashamed:
Hyvä mennä taas viikonloppuna sinne. Jotenkin ahdistaa koko ajatus jo valmiiksi. :ashamed: