Miehesi pukeutuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilla2009-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos jotain saisin heittää niin yhden karseen neuleen mitä mies pitää kun mennään saareen tai ollaan veneilemässä.
se on semmonen vanha,paksu ja ällöttävän näköinen :D

ja sen reiskat,kun se käyttää niitä kaupassa ja joka paikassa..ärsyttävää :D

Se on niin rock mutta sillä on yhdet ecco sandaalit =) Kun on oikeasti Rock, voi kuulemma käyttää vaikka ecco sandaaleita kun siltä tuntuu, tai mitä vaan! Onhan se näinkin.

Semmoset yhdet pikkarit, mitkä on hirveet ja sit myös yhdet housut, joissa on vyötärökuminaquhana semmonen kapea ja sit ne housut on muutenkin semmoset säkit. Mut se käyttää niit töissä.

Mun omasta vaatekaapista löytyy paljon enemmän pois heitettävää... Mutta pukeutumistavoista se vois jättä ton t-paitojen housuihin tunkemisen väliin, tai edes antaa muksuilla olla paitojen housujen päällä.

Varmaan pari sen kulahtanutta paitaa ja yhet housut mitkä sillä on ollu varmaan yli 10v. ne on ihan liian isot, sen pitää vyöllä köyttää ne jalkaansa ja sit siihen eteen jää (jos vyö menee housunkauluksen päältä ) semmoinen kahden käden mentävä aukko sen mahan ja housujen väliin.

Kun alettiin seurustelemaan, niin hävitin sen ns. työpaitoja ison kasan. Mitäs toi niitä reikäsiä kauhtuneita t-paitoja mun pyykkikoriin. Sanoin vaan, että heitin pois ne ja toinen ihmeissään, että "miksi hyviä työpaitoja"? Mitä ne työpaidat sitten teki mun pyykkikorissa noin 100km päässä hänen työpaikaltaan vapaa-ajalla??? :laugh: Ei ollut yhtään vihanen, saipahan hyvän syyn hankkia uusia... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:
Kun alettiin seurustelemaan, niin hävitin sen ns. työpaitoja ison kasan. Mitäs toi niitä reikäsiä kauhtuneita t-paitoja mun pyykkikoriin. Sanoin vaan, että heitin pois ne ja toinen ihmeissään, että "miksi hyviä työpaitoja"? Mitä ne työpaidat sitten teki mun pyykkikorissa noin 100km päässä hänen työpaikaltaan vapaa-ajalla??? :laugh: Ei ollut yhtään vihanen, saipahan hyvän syyn hankkia uusia... :whistle:

näin käynyt meilläkin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:

Mun miehellä on vino pino näitä "työ"paitoja ja -housuja. Koskea ei niihin saa. Tulee hirveä jäkätys, jos yritän hivuttaa niitä roskiin.

Sen kuluneen ja risan kelkkahaalarin, jota sen on pakko pitää joka paikassa talvella :headwall:

Mutta jos sen heitän roskiin, niin samalla menee varmaan pala isännän sieluakin, joten en ole raskinut :whistle:

Sellaiset aivan järkyt, rikkinäiset, lököttävät housut, joita mies käyttää kotioloissa ja rönttähommia tehdessään. En kuitenkaan voi oikeasti häntä vaatia niistä luopumaan, koska ovat olleet hänen jalassaan molempien lapsiemme synnytyksessä :) Tuli niin äkkilähtö ettei ehtinytmuuta etsiä kaapista päälle. Onneksi olivat edes puhtaat silloin..

Jos vain 1 pitää valita, niin joku rikkinäinen t-paita :kieh: . JOs enemmän niin sitten lisää noita kulahtaneita "remppapaitoja" ja rikkinäisiä sukkia. Yleensä aika hyvin ehdinkin karsia kaappia, mutta nyt jotenkin ei oo riittänyt aikaa tehdä kunnon inventaariota :whistle:

Ne "hienommat" suorat housut, jotka hän kiskoo jalkaa, kun pitää olla paremmin pukeutunut. Yleensä on aina farmihousuilla, mutta parempiin tilaisuuksiin vetää ne vanhat suorat housut, jotka kestää ihan papparaiseksi asti varmasti.

Yhteistyössä