Se on kuule taitolaji toi pakkaaminen B)
Ja tosissaan,mä käytän huutiksessa pelkästään noita helpostikuoria. Ne on niin kätsyjä =)
Ja tosissaan,mä käytän huutiksessa pelkästään noita helpostikuoria. Ne on niin kätsyjä =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Lähetin juuri yhdet äitiysfarkut. Olin ajatellut, että ne menisi maksikirjeenä. Ei menneet, painoi liikaa. Eli oli pakko tehdä paketti.
Riippuu varmaan ihan housuista...
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Lähetin juuri yhdet äitiysfarkut. Olin ajatellut, että ne menisi maksikirjeenä. Ei menneet, painoi liikaa. Eli oli pakko tehdä paketti.
Paljon ne sitten paino?
Mulle yksi lähetti uudet mammafarkut myöskin kirjeenä,eli tolla 4,50?
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Lähetin juuri yhdet äitiysfarkut. Olin ajatellut, että ne menisi maksikirjeenä. Ei menneet, painoi liikaa. Eli oli pakko tehdä paketti.
Paljon ne sitten paino?
Mulle yksi lähetti uudet mammafarkut myöskin kirjeenä,eli tolla 4,50?
0,76 kg sanoo itellan seuranta.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Nekin olisi saanut ehkää menee kirjeenä =)
Voin kyllä suoraan sanoa, että ei. Pituus oli 36 tuumaa ja koko 42. Se ois tarttenu metallisen häkin, että ois alle sen 2cm ollu paksu.
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Nekin olisi saanut ehkää menee kirjeenä =)
Voin kyllä suoraan sanoa, että ei. Pituus oli 36 tuumaa ja koko 42. Se ois tarttenu metallisen häkin, että ois alle sen 2cm ollu paksu.
Juuri viime viikolla kävin postissa ja ystävällinen neiti tarjosi edessä olevalle herralle mahdollisuuden lähettää pakettinsa maksikirjeenä kun paino oli alle kilon. Kysessä oli siis kunnon laatikko, eikä mikään vajaa 3cm... Hintaero noilla lähetyksillä oli 20e!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Nekin olisi saanut ehkää menee kirjeenä =)
Juuri viime viikolla kävin postissa ja ystävällinen neiti tarjosi edessä olevalle herralle mahdollisuuden lähettää pakettinsa maksikirjeenä kun paino oli alle kilon. Kysessä oli siis kunnon laatikko, eikä mikään vajaa 3cm... Hintaero noilla lähetyksillä oli 20e!!!
yli 500g painava maksikirje maksaa 9,30. silloin paketti, eli 8,5 on halvempi.
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Nekin olisi saanut ehkää menee kirjeenä =)
yli 500g painava maksikirje maksaa 9,30. silloin paketti, eli 8,5 on halvempi.
Ok, tuota en tiennyt. KErroin vaan miellyttävän kokemukseni postista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Kaikki myymäni aikuisten farkut on painaneet yli 500g, joten pakettimaksu menee väkisin.