M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Jättää aina kaikki kaappien ovet auki :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Jättää aina kaikki kaappien ovet auki :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:piereskely...ei mitään ihan vähää eikä mitään ihan hajutonta :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Jättää aina kaikki kaappien ovet auki :kieh:
no olipas paha!
mies kaasuttelee minkä persiistään kerkii. :x
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:piereskely...ei mitään ihan vähää eikä mitään ihan hajutonta :x :x
tää on ärsyttävin tapa ukon veljessä |O
ja voi vattu että haisee ja pitkää...
onneks ei poikkee joka päivä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:piereskely...ei mitään ihan vähää eikä mitään ihan hajutonta :x :x
tää on ärsyttävin tapa ukon veljessä |O
ja voi vattu että haisee ja pitkää...
onneks ei poikkee joka päivä![]()
Mä kärsin myös välillä ihan hirveesti. Ja seuraava on täyttä totta:
Pari kuukautta sitten (about) me pelleiltiin jotain miehen kanssa, kiusattiin toisiamme kuin pahaiset pikkukakarat. Mies sitten tuli mun luokse, painoi takalistonsa mun lantioon ja pieraisi....
Se haju nousi SUORAAN mun nenään, eikä lähtenyt pois. Mä aloin kyökkimään ja lopulta oksensin meidän lavuaariin.
Mä väitän että harvempi mies saa kuitenkaan pelkällä pierulla vaimoaan oksentamaan, olkoonkin raskaus lieventävä asianhaara mutta kuitenkin :x :x :x