Miehesi ärsyttävin tapa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ärsyttää, kun mies tekee ruokaa, niin se jättää kaikki likaset astiat hujan hajan keittiöön, eikä pyyhi pöytiä ollenkaan. Lattiatkin on aina täynnä jauhoja yms muruja sen jäljiltä :D

perkule.. ne likaset sukat lattialla |O miksi ne ei voi mennä pyykkikoriin..
hänen mielestään taas minulla ärsyttävintä kun jätän melkei aina valon joka huoneeseen vaikken siel oo koko aika.. :ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Jättää aina kaikki kaappien ovet auki :kieh:

no olipas paha!

mies kaasuttelee minkä persiistään kerkii. :x

Niin se tekee meilläkin :laugh: Mut siis joo, oishan se kiva ku se oppis jo ne kaapit aina laittaa kiinnikin, ku on toi utelias jätkä heti hyökkäämässä :whistle:

Yli optimistinen asiasta kuin asiasta,vaikka tietysti onhan se hyvä että optimistia löytyy..

tavarat jää siihen mihin sattuu kädestä tippumaan,sit etsitään aina mitä milloinkin..
vaatteet lojuu pitkin olkkaria,makuuhuonetta...
pöydän siivoominen on ylivoimasta,vaikka onkin lollut yksin syömässä..

Jättää AINA illalla vaatteet tuohon olkkarin sohvalle epämääräseen ryttyyn, sukista ja kalsareista lähtien..
Miekun jokuaamu poltan ne roviolla tuossa takapihalla ja laulan hoosiannaa ja tanssin humppaa siinä ympärillä **TANA! :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
piereskely...ei mitään ihan vähää eikä mitään ihan hajutonta :x :x

tää on ärsyttävin tapa ukon veljessä |O
ja voi vattu että haisee ja pitkää...
onneks ei poikkee joka päivä :D

Mä kärsin myös välillä ihan hirveesti. Ja seuraava on täyttä totta:

Pari kuukautta sitten (about) me pelleiltiin jotain miehen kanssa, kiusattiin toisiamme kuin pahaiset pikkukakarat. Mies sitten tuli mun luokse, painoi takalistonsa mun lantioon ja pieraisi....

Se haju nousi SUORAAN mun nenään, eikä lähtenyt pois. Mä aloin kyökkimään ja lopulta oksensin meidän lavuaariin.

Mä väitän että harvempi mies saa kuitenkaan pelkällä pierulla vaimoaan oksentamaan, olkoonkin raskaus lieventävä asianhaara mutta kuitenkin :x :x :x

Voi niitä on monia... :kieh:
- Piereskely, haisee ihan uskomattoman pahalle (jopa niin pahalle, että esikoisen ollessa päiväkodissa jouduimme yhtenä yönä pitämään ikkunaa auki sen tähden kun mies piereskeli niin karmean hajuisia pieruja. Noh, esikoinen tuli sit kipeeks ja oli päikkäristä pois. Onneks hän muisti seuraavan kerran mainita siellä minkä takia oli kipeänä ollu ja oli siinä isukin poskia punottanu ku tädit sano, että oli sit piereskelly niin, että laps tuli kipeeks :laugh: )

- Tupakan poltto, inhoan sitä!
- Heittää likaiset housunsa yhdessä mytyssä (pitkät kalsarit, verkkarit ja farkut mies on kunnon vilukissa ) pyykkikoriin ja siellä jossain lahkeissa on sit sukatkin silleen mytyssä |O :headwall:
- Passuttaa muita
JNE... |O :headwall: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
piereskely...ei mitään ihan vähää eikä mitään ihan hajutonta :x :x

tää on ärsyttävin tapa ukon veljessä |O
ja voi vattu että haisee ja pitkää...
onneks ei poikkee joka päivä :D

Mä kärsin myös välillä ihan hirveesti. Ja seuraava on täyttä totta:

Pari kuukautta sitten (about) me pelleiltiin jotain miehen kanssa, kiusattiin toisiamme kuin pahaiset pikkukakarat. Mies sitten tuli mun luokse, painoi takalistonsa mun lantioon ja pieraisi....

Se haju nousi SUORAAN mun nenään, eikä lähtenyt pois. Mä aloin kyökkimään ja lopulta oksensin meidän lavuaariin.

Mä väitän että harvempi mies saa kuitenkaan pelkällä pierulla vaimoaan oksentamaan, olkoonkin raskaus lieventävä asianhaara mutta kuitenkin :x :x :x

miehen veli sai mut oksentaan enkä ollu sillo raskaana (en oo kai nykkää)
todella helkatin paha haju...
töräytti partsillakin ja miun ukko lähti oksentaan..

Yhteistyössä