Miehenne kehuvat kaltaisiani naisia, jos ette huolehdi itsestänne:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ryhdistäytykää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No voihan helvetti. Ap:llä on selkeästi huono itsetunto, kun pitää täällä yrittää sitä pönkittää. Juu juu, kaikki miehet unelmoi susta ihan taatusti, ihan hyvä olet. Vielä kun yrittäisit kohottaa sitä itsetuntoasi jotenkin muuten kuin toisten kustannuksella.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Ei muruseni, mun mieheni kehuu mua ihan sellsena ku mä olen - vaikka olis liikaa kilojakin

herää: mun kaveri on aina ollut pullea, nyt voi jo sanoa et on lihava. Raukka elää jotain fantasiaa et sen ukko tykkää siitä just tollasena.. Ei taida raukka tietää et se ukko puhuu just vastaavia: ompa sulla hyvä kroppa -juttuja mulle vaikka oon rouvan kaveri. Tosi vaivaannuttavaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No voihan helvetti. Ap:llä on selkeästi huono itsetunto, kun pitää täällä yrittää sitä pönkittää. Juu juu, kaikki miehet unelmoi susta ihan taatusti, ihan hyvä olet. Vielä kun yrittäisit kohottaa sitä itsetuntoasi jotenkin muuten kuin toisten kustannuksella.

Voi, kun naiset ei tajuakaan miten monesta vosusta miehensä unelmoivat. Joskus on pakko ajatella muita, koska muuten ei mälli lennä.

Munkin miehen kaverit kehuvat mua ja sitä miten hyvä tuuri miehelläni on käynyt kun löytänyt tällaisen naisen, koska heidän mukaansa:
meillä on aina niin kodikasta ja siistiä, meille on mukava tulla käymään kun on niin ystävällistä ja iloista, päivittäin on hyvää kotiruokaa ja leipoakin kuulemma osaan.

Eli on niitä miehiäkin moneksi...

ota lisää sitä suklaata, se lohduttaa

Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:
Munkin miehen kaverit kehuvat mua ja sitä miten hyvä tuuri miehelläni on käynyt kun löytänyt tällaisen naisen, koska heidän mukaansa:
meillä on aina niin kodikasta ja siistiä, meille on mukava tulla käymään kun on niin ystävällistä ja iloista, päivittäin on hyvää kotiruokaa ja leipoakin kuulemma osaan.

Meinaatko että ko. miehet ovat valmiita tekemään paljonkin kodin viihtyisyyden, siisteyden ja hyvän ruuan eteen?

Miksi mies ei voisi muka suoraan sanoa vaimolle, että pitäs laihtua, tai mennä kampaajalle, tai ostaa kivoja vaatteita? Mä ainakin haluan, et mulle sanotaan suoraan. Jos mies ei sitä uskalla, vaan käy kehumassa jotain työpaikan tätiä, niin on kyl nolo mies.

Meinaatko että ko. miehet ovat valmiita tekemään paljonkin kodin viihtyisyyden, siisteyden ja hyvän ruuan eteen?

Tuskin. Mutta osaavat kaiketi sellaista silti arvostaa...

Tuskin. Mutta osaavat kaiketi sellaista silti arvostaa...

se oli heti kateellinen sulle, älä välitä

Älä puhu puppua. Sä ehkä asut amerikkalaisessa lähiössä? Tai sitten ne tyhmät miestuttavasi pitää sinua "helppona". Kukaan tuntemistani miehistä ei sanoisi tuollaisia vaimostaan "sinun kaltaisellesi". :D

Siis miltä osin, ulkonäöltäsi, ammatiltasi, kodinhoitotaidoiltasi -mitä he sinussa arvostavat, ap?

Jaa jos oikein ymmärsin ap viestin niin ulkonäöstä, ts. ylipainosta kyse.

Onko sinussa ap muita arvostettavia piirteitä kuin normaalipaino?

Toisaalta, jos mun mieheni ainoa vaatimus naiseltaan olisi normaalipaino, niin :headwall: Onneksi omani arvostaa minussa ennemminkin ihan muita, tärkeämpiä piirteitä kuin kiloja.

Otan osaa, ap, jos sinun parisuhteesi rakentuu pelkän hyvän ulkonäkösi varaan :hug: varmaan rankkaa ikääntyä ja pelätä, tuoko vanheneminen sellaisia muutoksia ulkonäköön että miehen ainoa mielenkiinnon kohde sinussa on menetetty -tai jos vaikka sattuisi jokin onnettomuus... :(

No voi hyvää päivää taas. *ryntää etsimään suklaarasiaa* :whistle: :D

Tuostapa tuli mieleeni, kun viime kesänä "vähän" suutuin mieheni kaverille. (miespuoliselle) Oltiin porukalla uimarannalla. Alkoi puhumaan minulle, että hänestä naisen tulee parisuhteessa ollessaan kunnioittaa miestään pysymällä hoikassa kunnossa. Itse olin tuolloin saanut 2 kk aiemmin lapsen, ja siitä oli jäljellä (enää ) 3 kg. Tosi ennen lastakin tupakoinnin lopettamisen vuoksi olin lihonut muutaman kilon, tosin ihan terveellä tavalla, koska tavatessamme olin 52-kiloinen. (olen 169 cm pitkä ) Miehen kaveri on itse noin 192-195 cm, ja painaa noin 70 kg, ja hänen vaimonsa noin 180 cm pitkä, ja painaa noin 55-60 kg, eli laihoja. Vedin kyllä silloin nenääni kokonaisen hernepellon tuosta kommentista.

No joo, mutta kyllä täytyy olla asiat huonosti, jos jollekin parisuhteessa toisen paino on ihan ylitärkeä asia. Tuntuu että silloin ei ole kovin suuri äö, anteeksi vaan.

Yhteistyössä