Miehet ovat usein rehellisiä tuollaisissa asioissa. Mutta miksi naiset loukkaantuvat totuudesta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Ei muruseni, mun mieheni kehuu mua ihan sellsena ku mä olen - vaikka olis liikaa kilojakin
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miehet ovat usein rehellisiä tuollaisissa asioissa. Mutta miksi naiset loukkaantuvat totuudesta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voihan helvetti. Ap:llä on selkeästi huono itsetunto, kun pitää täällä yrittää sitä pönkittää. Juu juu, kaikki miehet unelmoi susta ihan taatusti, ihan hyvä olet. Vielä kun yrittäisit kohottaa sitä itsetuntoasi jotenkin muuten kuin toisten kustannuksella.
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miehet ovat usein rehellisiä tuollaisissa asioissa. Mutta miksi naiset loukkaantuvat totuudesta?
Niin, ja miksi miehet usein pahastuvat jos heille on rehellinen...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voihan helvetti. Ap:llä on selkeästi huono itsetunto, kun pitää täällä yrittää sitä pönkittää. Juu juu, kaikki miehet unelmoi susta ihan taatusti, ihan hyvä olet. Vielä kun yrittäisit kohottaa sitä itsetuntoasi jotenkin muuten kuin toisten kustannuksella.
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Munkin miehen kaverit kehuvat mua ja sitä miten hyvä tuuri miehelläni on käynyt kun löytänyt tällaisen naisen, koska heidän mukaansa:
meillä on aina niin kodikasta ja siistiä, meille on mukava tulla käymään kun on niin ystävällistä ja iloista, päivittäin on hyvää kotiruokaa ja leipoakin kuulemma osaan.
Eli on niitä miehiäkin moneksi...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Munkin miehen kaverit kehuvat mua ja sitä miten hyvä tuuri miehelläni on käynyt kun löytänyt tällaisen naisen, koska heidän mukaansa:
meillä on aina niin kodikasta ja siistiä, meille on mukava tulla käymään kun on niin ystävällistä ja iloista, päivittäin on hyvää kotiruokaa ja leipoakin kuulemma osaan.
Meinaatko että ko. miehet ovat valmiita tekemään paljonkin kodin viihtyisyyden, siisteyden ja hyvän ruuan eteen?
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Munkin miehen kaverit kehuvat mua ja sitä miten hyvä tuuri miehelläni on käynyt kun löytänyt tällaisen naisen, koska heidän mukaansa:
Meinaatko että ko. miehet ovat valmiita tekemään paljonkin kodin viihtyisyyden, siisteyden ja hyvän ruuan eteen?
Tuskin. Mutta osaavat kaiketi sellaista silti arvostaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis miltä osin, ulkonäöltäsi, ammatiltasi, kodinhoitotaidoiltasi -mitä he sinussa arvostavat, ap?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis miltä osin, ulkonäöltäsi, ammatiltasi, kodinhoitotaidoiltasi -mitä he sinussa arvostavat, ap?