Miehenne kehuvat kaltaisiani naisia, jos ette huolehdi itsestänne:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ryhdistäytykää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ryhdistäytykää

Vieras
5 perhettämme lähellä olevaa miestä (iät 23-53v) ovat kukin erikseen sanoneet että voi kun olisi sinunlainen vaimo joka välittäisi muustakin kun pullan ja herkkujen ahtamisesta ja pahin näistä sanoi vaimonsa kuullen että olisitpa tuollainen kuin XXXX! Jos et omasta terveydestäsi välitä, niin välitä edes pari-ja perhesuhteisasi, sinä joka nytkin olet toinen käsi suklaarasiassa... niin meidän muidenkaan ei tarvitse pohtia miten miestenne sanomisiin pitäisi suhtautua!

Mä vetelen nassuuni vihreitä kuulia ja ihan hyvällä omalla tunnolla.
Että jos haluaa naapurin emäntää kehua niin siitä vain.Ja saihan tuo naapuri kehut uuden vuoden aattona,sen verran jumalattoman hyvät sapauskat tarjosivat.

Sanoi oikein vaimonsa kuullen?
Ihme paskapää.

Varmaan just tosi paljon tukee vaimoa ja rohkaisee (sillein mukavalla tavalla) terveellisempiin elämäntapoihin...
Mollaaminen ja muihin vertaaminen just auttaa tosi paljon :headwall:

tässä se nähdään, miehet on pönttöjä. sehän ei haittaa ku miehellä roikkuu kaljamaha ja perseen kohdalla on vaan velliä, kunhan emäntä on timmissä...niin paljon tunnen miehiä, jotka ihailee missinmittaisia naisia ja itse laahustavat läskimahansa kanssa autoon ja käyvät autola 400m päässä kaupassa...että onko ap:nkaan mieskavereilla varaa puhua, ovatko ite huippukunnossa??

Alkuperäinen kirjoittaja km:
tässä se nähdään, miehet on pönttöjä. sehän ei haittaa ku miehellä roikkuu kaljamaha ja perseen kohdalla on vaan velliä, kunhan emäntä on timmissä...niin paljon tunnen miehiä, jotka ihailee missinmittaisia naisia ja itse laahustavat läskimahansa kanssa autoon ja käyvät autola 400m päässä kaupassa...että onko ap:nkaan mieskavereilla varaa puhua, ovatko ite huippukunnossa??

Just näin! Eräskin mieheni ystävä (mies)... siis hyi h*mmetti! Kehtaa silti haukkua joitain naisia rumiksi ja muutenkin puhuu naisista alentuvasti. Sitten niiiiin ihmetellään, miksi ollaan sinkkuja!

Yhteistyössä