Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Aina voi mun puolesta vaihtaa vaimoa jos alkaa ahdistaa![]()
No niinpä!
Ja mä varmaan sanoisin tuossa tilanteessa että "mikset sä oo samanlainen kuin ZZZ, yhtä isokaluinen ja kestävä sängyssä " :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Aina voi mun puolesta vaihtaa vaimoa jos alkaa ahdistaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Aina voi mun puolesta vaihtaa vaimoa jos alkaa ahdistaa![]()
No niinpä!
Ja mä varmaan sanoisin tuossa tilanteessa että "mikset sä oo samanlainen kuin ZZZ, yhtä isokaluinen ja kestävä sängyssä " :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Ei muruseni, mun mieheni kehuu mua ihan sellsena ku mä olen - vaikka olis liikaa kilojakin
herää: mun kaveri on aina ollut pullea, nyt voi jo sanoa et on lihava. Raukka elää jotain fantasiaa et sen ukko tykkää siitä just tollasena.. Ei taida raukka tietää et se ukko puhuu just vastaavia: ompa sulla hyvä kroppa -juttuja mulle vaikka oon rouvan kaveri. Tosi vaivaannuttavaa
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ja mä varmaan sanoisin tuossa tilanteessa että "mikset sä oo samanlainen kuin ZZZ, yhtä isokaluinen ja kestävä sängyssä " :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Aina voi mun puolesta vaihtaa vaimoa jos alkaa ahdistaa![]()
No niinpä!
Alkuperäinen kirjoittaja ryhdistäytykää:5 perhettämme lähellä olevaa miestä (iät 23-53v) ovat kukin erikseen sanoneet että voi kun olisi sinunlainen vaimo joka välittäisi muustakin kun pullan ja herkkujen ahtamisesta ja pahin näistä sanoi vaimonsa kuullen että olisitpa tuollainen kuin XXXX! Jos et omasta terveydestäsi välitä, niin välitä edes pari-ja perhesuhteisasi, sinä joka nytkin olet toinen käsi suklaarasiassa... niin meidän muidenkaan ei tarvitse pohtia miten miestenne sanomisiin pitäisi suhtautua!
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Ja taas saa tästä ketjusta kiittää, että ei ole lapsia/raskauksia - 32-v. 160/50 ja kroppa kuosissa. Nuoremmat tapelkoot kiloistaan ja makeanhimoistaan.