Miehenne ärsyttävin tapa?

Pitkin kämppää jätetyt vaatteet (saattaa löytyä kolmet farkuta ja neljä paitaa) ja kun on heittämässä pesuun niin huutaa että ne on puhtaita, kerran käytetty |O ... Ja se että AINA kun juo kahvia/kaakaota tms. niin jättää n. 2cm sinne pohjalle mikä yleensä tytön toimesta kaatuu lattialle, tai sitte mä parin päivän päästä siivoan kupin ja se maidonsekainen litku on muuttunut hyytelöksi pohjalle :x |O :headwall:
 
Onhan sillä noita muutamia, mutta ehdottomasti ärsyttävin on kun suihkun jälkeen menee pukemaan, niin pitää se märkä pyyhe pudottaa sänkyyn ja tottakai mun puolelle petiä. Kiva sit mennä nukkumaan illalla kun peti on märkä. :kieh: |O
 
Unohtelee asioita/keskusteluita tyyliin olen mennyt lasten kanssa johonkin ja jos vielä käy niin, etten ole ottanut puhelinta mukaan niin sitten ollaan pahalla päällä kun mitään ei ole ilmoitettu. Vaikka olisin sanonut tuhat ja yks kertaa asiasta.

Siltä ei saa minkäänlaista vastausta kysymyksiin. Kunhan vain hymisee jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hippopotamus80:
Onhan sillä noita muutamia, mutta ehdottomasti ärsyttävin on kun suihkun jälkeen menee pukemaan, niin pitää se märkä pyyhe pudottaa sänkyyn ja tottakai mun puolelle petiä. Kiva sit mennä nukkumaan illalla kun peti on märkä. :kieh: |O
kuulostaa tutulta :LOL:
 
harmaana
reviirin merkkaus missä vain.
esim jos käymme kapakissa niin lähtiessä ei voi käydä vessassa vaan pitää kävellä nurkalle tai pusikkoon kuselle.
tai matkalla ei voi käydä huoltoasemalla vessassa vaan pitää pyshtyä metsän reunaan kuselle.
toinen on röyhtäileminen. hääpäivänä vein miehen hienoon ravintolaan syömään niin morkkas tarjoilijaa,ruokaa ja röyhtäili kuin kotona konsanaan.
 
:LOL: Omalla ukolla suurin osa noista edellä mainituista. Jättää tavaroita pitkin poikin, ei ikinä ota vessapaperirullan hylsyä pois vaan uutta tilalle. Syo suu auki. Mut kuten joku sanoikin.. silti :heart:

Itellä on varmaan vielä enempi ärsyttäviä tapoja perfektionistina.
 
se on nii marttyyri!!!
aina jos pitäs saada keskustella tai tapella nii ei mee kauaa ku jätä "okei tehään sit niinku sä haluat, kukaan ei tykkää musta tai välitä yhhyy nyyh"
tai vaihtoehtoisesti alkaa liiottelemaan "aijaa no ostetaan sit koko kaupan kaikki maidot nii ei pääse loppumaan"

ei voi huuhdella tiskirättiä käytönjälkeen!
ei voi laittaa vessanpöntönkantta alas ja kissat on ihanan märkiä ja kusisia heti aamusta ja kukahan ne pesee?
ei voi ymmärtää mustan ja valkosen pussin eroa!

mä oon nipo muttaku noinki simppelit asiat ei mee päähän nii missä on vika?
 
Meillä jos ukko etsii jotain kaapista ja pöydältä ja oon saattanu ihan tarkkaankin ohjeet sanoa et mistä se etsimä juttu löytyy ni silti mun täytyy aina mennä ja ottaa se esiin,ei muka ite löydä..ja vessapaperin hylsy jää paikalleen ja jos sattuu kuitenkin täyden rullan viemään vessaan ni se jättää sen pyykinpesukoneen päälle!!Ja työvaatteet lojuu aina keittiössä tuolin päällä.. |O onhan noita vikoja, mut niin on varmaan minussakin...Ne vaan täytyy kestää...
 
Ei kuule mitään kun pelaa koneella, unohtelee just kaappien ovet auki, harvemmin siivoaa tai järjestelee, tykkää pitää samoja vaatteita monta päivää..

mutta ehdottomasti ÄRSYTTÄVIN on nokankaivuu |O |O |O Ja eritoten automatkoilla... ja se että sitä nokasta löytynyttä klönttiä pitää pyöritellä vaikka kuinka kauan ja sitte yrittää nippailla pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hippopotamus80:
Onhan sillä noita muutamia, mutta ehdottomasti ärsyttävin on kun suihkun jälkeen menee pukemaan, niin pitää se märkä pyyhe pudottaa sänkyyn ja tottakai mun puolelle petiä. Kiva sit mennä nukkumaan illalla kun peti on märkä. :kieh: |O
Heh, mä kun luulin että meiltä löytyy ainut joka tekee tuon saman ja ihan joka kerta :whistle: |O
Tyhjä vessapaperirulla jää telineeseen aina eikä uudesta rullasta tietoakaan, se ärsyttää suunnattomasti varsinkin kun istut siinä pöntöllä takapuoli likaisena ja koitat tähyillä paperirullaa, mitä ei tietenkään löydy vessasta. |O
 

Yhteistyössä