Miehenne ärsyttävin tapa?

Kahden äiti
Mun miehen ärsyttävä tapa on jättää leivän muruset siivoomatta ja muutenkin se että tavaroita ei voi laittaa takaisin omille paikoilleen käytön jälkeen...
 
Katriina _
Se, että pitää jatkuvasti käydä jääkaapilla tsekkaamassa oisko siellä mitään hyvää. Ikään kuin sinne illan mittaan ilmestyisi jotain uutta tavaraa. Ja muutenkin sellainen närkkiminen, miksi ei voi syödä kerralla ja samaan aikaan kuin muutkin.
 
Vieras

Meillä kans jää kaappien ovet usemmiten auki miehen jäljiltä..
Ja se ärsyttää kans, et jos mies on esim. koneella tai lukee jotain, nii mun on ihan turha yrittää mitään sanoa, kun tää ei kuule kuitenkaan..eka pitää aina huutaa, et hei, kuuletko? Ja sittenkään ei oo varmaa että "ehtis" kuuntelee asiani..aargh!
 
Jalan "hetkuttaminen" esim. ruokapöydässä niin että penkki tärisee (meillä on pirttipöytä). Samaista sijaistoimintaa esiintyy myös sohvalla ja sängyssä, jossa se on erityisen ärsyttävää, kun yrittää nukkua |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja jontsu79:
Meillä jos vessassa on puolikas vessapaperirulla niin pitää ottaa käyttöön jo toinen,minuu se raivostuttaa |O Kai hän pelkää että paperi loppuu kesken :LOL:
mun mies taas ei ot auutta rullaa jos entinen loppuu.Ja jättää hylsyn telineeseen. itte otan aina uuden rullan ku entinen on puolivälissä :D
 
no
kyllähän sitä listaa löytyy...likaiset sukat jää makkariin, tupakointi, aina löytyy märkä pyyhe jostain kasassa, härnääminen ym. ym. ym.
mut kyllä mä oon aika varma että minustakin löytyy monia ärsyttäviä piirteitä...että eipä nuo piirteet loppujen lopuks ärsytä
 
Nysvää partaa kun kattoo telsua.Ei kuule eikä nää mitään ku kattoo telsua.

Käyttää sellisia sukkia mistä tulee nöyhtää lattioille eikä suostu muunlaisia sukkia laittaa.

Äyskii tytölle, jos ittellään on jotain paineita.

Levittelee autoon roskia eikä siivoo niitä.

Syö sairaasti karkkia.

Silti rakas :heart:
 

Yhteistyössä