Mieheni "vihjailee" lihavuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Avomieheni vihjailee minun olevan lihava. Tai niin sen ainakin ymmärrän. Hän osti minulle nimipäivälahjaksi henkilövaa'an ja sanoi sen olevan yhteistä hyvää. Kerran hän veti ulkohousuni lahkeen päähänsä ja sanoi, että tämähän mahtuu päähäni. Vihjasi ilmeisesti, että minulla on läskit reidet?

Hän saattaa hieraista välillä vatsaani ja näytti minulle Michelin miehen kuvaa. En mielestäni edes ole lihava, 166 cm, 64 kg. :( Yksi päivä hän kysyi, että olenko turvoksissa. Mitä töksäytän takaisin?

Minä olen 166 cm pitkä ja todellakin pahasti turvoksissa painaessani 64 kg. Tänään painoin jopa yli sen. Maha röllöttää, vyötärö häviää kohta ja jenkkikset tursuavat.

Minulle hyvä paino on ehdottomasti alle 60 kg. 57-58 kiloisena ihanteellinen.

Itse olen 170cm ja kun painoin joskus 63kg niin olin silloin kyllä pullea ainakin vyötäröltä ja kasvoista. Painan nykyään joku 56kg ja siltikin on vyötäröltä varaa pudottaa. Onko sinulla lihaksia? Paljon on vyötärönympärys?

"Normaali paino 18,5 - 24,99 51 kg - alle 68.9 kg"

Olet huomattavasti lähempänä lihavuutta kuin alipainoa. Eroa alipainoon nykyisestä painostasi on kuitenkin 15kg.

Jos et harrasta liikuntaa on siihen aihetta aloittaa, ellei ole jotain pätevää lääkärin antamaa syytä, oli paino mikä hyvänsä. Terveellinen ja tasapainoinen elämä eikä vaa'an lukema. :)

Mies on varmaan ite sitten timmi ja muutenkin hyvässä kunnossa, kun on vara huomautella?

Sano, että olet normaalipainoinen ja että mies voi pitää suunsa kiinni asiasta.

Itse olen kans 166 cm ptkä ja painan 65 kiloa. Liikun todella paljon, joka päivä 1-jopa 5 tuntia. Ja voin sanoa että ei vaakaa kannata orjallisesti tuijottaa. Varmaan itsellänikin on jossain kohdin rasvaa mutta se kuuluu naiseen. Ei kannata ainakaan toisen sanomisen vuoksi pudottaa painoa.

Itse olen jo 46-vuotias ja painoin jossain vaiheessa kun lapset olivat pieniä niin 55-57 kiloa. Enkä ollut yhtään tyytyväisempi itseeni. Iän myötä itsevarmuus on lisääntynyt ja tietenkin myös valtavan ja monipuolisen ( juoksu, kävely,sauvakävely, pyöräily, kuntosali, hiihto, rullaluistelu ja satunnaisesti muutakin) ansiosta olen tyytyväinen itseeni.

Ja jos rupeaisin miettimään ja vaivaamaan asialla itseäni olisin fyysisesti paljon huonommassa kunnossa. En varmasti jaksaisi samalla tavalla. Vielä teen fyysistä työtä joten tiedän että kroppa tarvii valtavasti energiaa.

Yhteistyössä