mieheni vapaapäivä > 10 h omissa menoissa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja so sad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

so sad

Vieras
Nyt tää jo alko. Oon ollu 2 vk kotona lasten kanssa (2 ja 4 vee). Kolmas syntyy ens kuussa. Samat vanhat kuviot on jo nyt palannut: Kun miehellä on vapaapäivä, häntä ei juuri kotona näy. Omat harrastukset/mielenkiinnon kohteet on perhe-elämää tärkeämpiä :( Muutenkin on yli 12 tuntia töissä silloin kun on. Minä oon sitte yksin lasten kanssa kotona ja teen lähes kaikki kotihommat.

Vieläki tulee mieleen kun reilu vuosi sitten (olin silloin kans kotiäitinä) asiasta keskusteltiin, niin miehen kommentti oli "mitä muuta tekemistä sulla muka on?!" kun valitin siitä et joudun yksin olemaan kotona lasten kans ja kantaan suurimman osan kotihommista ja lastenhoidosta. Itse tarkoitin lähinnä sitä et voisi olla kotona että oltais joskus koko perheenäkin yhdessä. En minä niitä omia rientoja niin hirveesti ees kaipaakaan.

Kyllähän se aina "joskus" on sitte kotonakin ja hoitaa lapsia, tekee ruokaa, siivoaa ja jopa pyykkääkin, mutta ei sitä "menetettyä yhteistä aikaa" voi millään korvata ;(

Ehkä meillä ois keskustelun paikka illan päälle...

Entäs mies 24h kotona, pelaa XBOXIA tai netissä pokeria, ei pyykkää eikä siivoa, eikä tee ruokaa ja haukkuu huoraksi, lehmäksi jne., miltäs kuulostais =)

Sun mies sentään tekee töitä ja elättää perheen, joskus jopa tekee jotain =)

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Entäs mies 24h kotona, pelaa XBOXIA tai netissä pokeria, ei pyykkää eikä siivoa, eikä tee ruokaa ja haukkuu huoraksi, lehmäksi jne., miltäs kuulostais =)

no joo, pakkohan se on myöntää et aikustenoikeesti mieheni on hyvä mies ja hyvä isä lapsille. Mut ei sitäkään saa vähätellä et on niiiin hel***tin paljon pois kotoa! Vaikka minä miten nätisti tai vähemmän nätisti asiasta sanoisin, niin ei. Ehkä muutaman viikon korkeintaan yrittää olla enemmän kotona. Ja kyllä, hän tekee periaatteessa kaiken perheen eteen.

Perhana, enkös mä saakaan enää olla tyytymätön ja surullinen ! :/ :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:

no joo, pakkohan se on myöntää et aikustenoikeesti mieheni on hyvä mies ja hyvä isä lapsille. Mut ei sitäkään saa vähätellä et on niiiin hel***tin paljon pois kotoa! Vaikka minä miten nätisti tai vähemmän nätisti asiasta sanoisin, niin ei. Ehkä muutaman viikon korkeintaan yrittää olla enemmän kotona. Ja kyllä, hän tekee periaatteessa kaiken perheen eteen.

Perhana, enkös mä saakaan enää olla tyytymätön ja surullinen ! :/ :D

selvästikään sun miestäs ei kiinnosta viettää vapaa aikaans ateidän kanssa.

Oletko koskaan miettinyt miksi on näin?

Jos o noin pirun kurjaa ja hankalaa ja aina on ollu niin miksi ihmeessä vielä kolmaskin lapsi? Äläkä ainakaan tule parin vuoden päästä itkemään että neljännenkin lapsen kanssa sama homma...

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mies käy töissä ja elättää perheensä, muttei saa vapaa-aikaansa viettää omalla tavallaan?

ai sun mielestä jos mies käy töissä saa muut ajat lentää mielens' mukaan olematta perheensä kanssa??

okei no se käy sulle olla tossun alla ja se kotiorja. Mut ei se tarkota et kaikissa perheissä se olisi normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mies käy töissä ja elättää perheensä, muttei saa vapaa-aikaansa viettää omalla tavallaan?

ai sun mielestä jos mies käy töissä saa muut ajat lentää mielens' mukaan olematta perheensä kanssa??

okei no se käy sulle olla tossun alla ja se kotiorja. Mut ei se tarkota et kaikissa perheissä se olisi normaalia.

vastaa Phoebs!!

Yhteistyössä