Koko kesä kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yksinäinen"

Vieras
Olen lähihuoltaja, ja sen takia en voi juoda alkoholia kuin pullon tai pari joskus. Lasten isä ottaa lapsia silloin tällöin luokseen kyllä, mutta koska mulla ei ole kavereita, ei huvita lähteä yksin mihinkään. Kaikkein yksinäisintä on olla yksin joukon keskellä. Näin ollut jo pitkään, aiempiakin kesiä olen viettänyt kotona. Mielelläni mä lasten kans oon, mutta kaipaisin kyllä muutakin seuraa. Mutta mistä sitä löytäisi? Mihinkään lastenkerhoihin en lähde, en liioin jumppaan. Ja miten edes pääsisin, kun ei ole paikkaa mihin laittaa lapset?

Onko sulla sukulaisia tai vaikka sisaruksia, joiden kanssa voisit ajatella viettäväsi aikaa? Jos yrittäisit heitä lähestyä? Tai sitten nykyisin varmaan netistä löytyisi muita jotka kaipaa ystäviä?

Minä kyllä kehoittaisin lähtemään ihan mihin tahansa toimintaan mukaan, niistä saa kavereita, ja myös tukiverkkoa itselleen, voi vaikka hoitaa lasten kavereita ja vuorostaan saada omat lapset hoitoon. Entä mihin sun vanhat kaverit ovat kadonneet? Niihinkin voi ottaa yhteyttä.

Niin ja lastenkin kanssa voi olla kivaa, vaikka uimarannalla. Retkelle voi lähteä myös muiden vanhempien ja heidän lastensa kanssa.

[QUOTE="alkup.";24155300]Ei ole kumpiakaan, asuu kaukana kaikki ja oltu vuosia etäisiä[/QUOTE]

Entä jos yrittäisit lähentyä? Saisitte vaikka jonkun kesälomareissun tehtyä sukulaisiin, lasten kanssa tai sitten ilman? Tai kutsut heitä kylään sinun luokse? Pikkuhiljaa kai sitä siitä taas tutustuu uudestaan =)

Entäs ne vanhat kaverit? Jos olet facebookissa niin varmaan sitä kautta voisit myös kokeilla uudelleen lähestymistä?

Olen 36v., en siis mikään teini enää. Mitään sukulaisia en todellakaan ala kaivella, nehän pitäis pimahtaneena. Ja vanhoista kavereista en ala kysellä, niitä ei edes ole kuin jostain kaukaa lapsuudesta joiden nykysiä nimiä en tiedä eikä kiinnostakkaa

Yhteistyössä