Mieheni vaimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sivukorva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sivukorva

Vieras
Mieheni on naimisissa, ainakin vielä. Meidän suhteemme on vajaan vuoden pituinen ja suunnittelemme kyllä tulevaisuutta yhdessä.
Nyt ilmeisesti vaimo on tutkinut miehensä puhelimen, eikä tunteemme eikä suhteemme jää niistä viesteistä epäselväksi!

Nyt kuitenkin mies pyysi, että valehtelisin suhteemme laadusta vaimolle, joka kuulemma tulee soittamaan minulle.

Hm. Pitääpä miettiä.

En haluasi valehdella minulle äärettömän tärkeästä merkityksellisestä asiasta. Enkä halua kyllä keskustella omista asioistani minulle täysin tuntemattoman ihmisen kanssa. Pitäisikö minun?
Mitä se tarkoittaa suhteemme kannalta?

En ole päässyt puhumaan mieheni kanssa tilanteesta, sillä olemme kumpikin matkoilla muualla, enkä näe häntä vielä muutamaan viikkoon. Viestejä en ole nyt sattuneista syistä laittanut.

Miehen nykyiseen kannattaa tutustua. Tai miehen eksään.
Silloin voi saada arvokasta tietoa siitä, miksi omakaan suhde kyseisen miehen kanssa ei tule onnistumaan.

Sinun kohdallasi asia on selvä. Mies ei halua luopua vaimostaan.

Ei ole mitään syytä tutustua vaimoon. Ei minkäänlaista. Ei sun puolelta pienintäkään. Se ei vie sun asiaa mihinkään suuntaan. Mieheen on syytä katkaista suhde. Toisena naisena ei kannata olla. Vapaita ja ihania miehiä maailmassa riittää. Tee ratkaisusi ja elä onnellisena.

että selvittele itse asiasi, sinun asiasi ei ole valehdella. Se on huono ratkaisu kaikille osapuolille.

Jos vaimo ottaa yhteyttä, sano, että keskustele asiasta miehesi kanssa. Ihan turha ruveta muuhun pelleilyyn.

Vai olisit miehen puolella? millainen mies ehdottaa tuollaista ja kun miehellä on huono omatunto ilmeisesti. Mitähän tuosta pitäisi ajatella. Luikerteleva mies, joka poistuu näyttämöltä. minä en ainakaan valehtele toisten puolesta, enkä pistäisi lusikkani paskaan. Anna miehen hoitaa omat velvollisuutensa. Mokoma karkuri kun yrittää sinut mestata? Paljon tuo kertoo millaisen miehen kanssa olet liikkeellä. Mutta et taida itsekkään olla mikään pulmunen? Luikerteleva käärme paratiisissa tulee mieleen.

"Mieheni vaimo" otsikosta tuli ensin mieleen joku moniavioinen, koska yleensä noin nimitetään sitä miestä jonka kanssa ollaan naimisissa. Varmaan oikeampi otsikko olisi ollut "Rakastajani vaimo" :).

Juu,kylläpä ole varsinaisen luikuri-miehen kanssa tekemisissä.Mies ei todennäköisesti ole vaimolleen kertonut totuutta,haluaa jatkaa vaimonsa kanssa,siksi pyytelee sinuakin valehtelemaan.Sinutkin samoin kuin vaimon mies tallaa jalkoihinsa.
Jos mies olisi kertonut asiat vaimolleen,ei vaimolla olisi mitään syytä soitella sinulle,varmistella miten asiat on.
Ja tosiaan, oikeampi sanonta olisi ollut rakastajani ,tai salarakkaani vaimo...

Alkuperäinen kirjoittaja Sanopa miehelle:
"Mieheni vaimo" otsikosta tuli ensin mieleen joku moniavioinen, koska yleensä noin nimitetään sitä miestä jonka kanssa ollaan naimisissa. Varmaan oikeampi otsikko olisi ollut "Rakastajani vaimo" :).

Samaa mieltä, ' MIEHENI " vaimo!

no halooooooooooooooooooooo!!!

olisit voinut laittaa PETTURIN vaimo, haluaa soittaa toiselle petturille, sinä siis.

Lillukanvarsia, sanoisin tästä asiasta. Minun mieltäni askarruttaa nyt vähän isommat kysymykset, kuin se että millä nimityksellä miesystävääni kutsun.
Ja kyllä hän minulle ja minun elämässäni on minun mieheni. Sitäkin suuremmalla syyllä, että suunnittelemme miehen kanssa yhteistä tulevaisuutta ihan konkreettisesti. Esim. tuleva yhteinen asuinpaikkamme pitää valita sen mukaan, miten hän saa lastensa tapaamiset ja heidät mukaan elämäämme parhaiten.

Väitän, että seuraavan 2 - 3 vuoden kuluessa tulen häntä puhuttelemaan "minun mieheni" ihan virallisesti.

Tällä hetkellä olen hieman pimennossa siitä, että missä tilanteessamme nyt mennään. Mutta asiat selviävät, kun jälleen tapaamme toisemme.

Miehen avioliitto on ollut käytännössä ohi jo vuosia. Hän on aikonut erota jo aikaisemmin, eikä aio sitä nytkään tehdä minun takiani eikä suoraan muuta minun luokseni asumaan. Näin suurissa asioissa kannattaa edetä rauhalliseen tahtiin. Minulla ei ole kiire, sillä olen hyvin varma tunteistamme.

Minä en vain tajua, että miksi täysjärkiset ihmiset seurustelevat varattuina ja sitten selvittelevät eroa ja surua yhdessä. Siis eikö ihmisillä todellakaan ole valinnan varaa, vaan pitää pakosta lyöttäytyä suhteeseen, jossa puheenaiheet ovat teinien luokkaa, siis mitä hän sanoi ja teki, soittaako vaimo vai ei ja minne muutetaan jne. Siis aivan kamalia lasteja ja aivan turhaan.

Vapaat rakastuneet ihmiset puhuvat kauniista asioista ilman pelkoa, no jos on hauskaa elää kusi sukassa, niin siitä vaan, sekin on oma valinta.

Samaa ihmettelen myös ja kaiken päälle, ihmettelen että nainen joka seurustelee naimisissa olevan tyypin kanssa, tyyppi kunhan paneskelee oman vaimonsa kanssa vielä, miten joku nainen voi hyväksyä tuollaista? kyllä takuulla tulee panettua.
ja että odottaa kun mies ottaa eron? " Minulla ei ole kiire, sillä olen hyvin varma tunteistamme"

mutta, mieshän asuu vielä yhdessä vaimon kanssa? Vaikka petätte miehen vaimoa jo VUODEN.
Ihme kun ei hanki itsellee edes kamaria jostakin. ei niin , koska mies epäröi vielä kumman haluaa, ja alkuperäiselle se puhuu potaskaa.

naiset ovat sinisilmäisiä.

No eihän se sun mies ole, vaan sen vaimon! Sulle se on korkeintaan rakastaja, poikaystävä tai miesystävä.

"Hän on aikonut erota" Niinpä, olette kuitenkin olleet jo vuoden yhdessä salaa. Koska hän aikoo erota? Jos hän haluaisi erota, hän olisi tehnyt sen jo ajat sitten. Kyllä se nyt olet sinä rassukka, jota tässä on vedätetty pahimman kerran. Jos itse olisin joutunut tuollaiseen tilanteeseen, olisin heti kättelyssä vaatinut miestä eroamaan ennen kuin olisin hänen kanssaan minkäänlaiseen suhteeseen ryhtynyt. Jos hän ei kuukauden sisään olisi erohakemusta jättänyt ja muuttanut pois vaimonsa luota, olisin laittanut välit poikki kokonaan. En ymmärrä tuollaisia naisia jotka suostuu vuoden salailemaan ja olemaan se toinen, sala"rakas", panopuu. Etpä taida paljoa itseäsi arvostaa, mutta toisaalta tuollaisen jälkeen ei ole kyllä mitään syytäkään arvostaa. Miksei voi ensin vaatia toista eroamaan ja sitten vasta aloittaa suhteen? Miten voit edes olla tuollaisen tossukkamiehen kanssa, joka ei ajattele vaimoaan tai sinua lainkaan, vain itseään?

Ei nämä mitään täysjärkisiä ihmisiä ole, kun salarakas nainen elää haaveilessa ja jos mies on jossain haaveilemassa?? heh..Ja on vuosia eroa mies ajatellut ja sinun kanssa vuodenpäivät pyörinyt, niin kumma, ettei ole päätöstä tehnyt? siksi ei ole nokkaansa pitemmälle ajatellut, kun sinulla ei ole mitään kiirettä?
Ja parempi nyt olisi siihen tähän tärkeimpään kysymykseen miettiä enempi vastausta. Ja sitten suunnitella niitä isompia yhteisiä asioita.

Vuodesta tulee helposti 2. 3 .4 eikä vieläkään ole tapahtunut mitään oleellista.
Eikä vaimo mitään soita..tuo on miehen keksintöä kaikki!
Haluaa lomaa..........

Voi sinua, rakastunut ressukka. Tulepa kahden vuoden päästä kertomaan, kuinka onnellisina asutte yhdessä. Sitten alan uskoa ihmeisiin. Lisäksi vähän myöhemmin, kuka nainen soittelee ja häiritsee teidän onneanne. Nimittäin, jos mies jättäisi perheensä niin myöhemmin niin kävisi sinullekin. Mutta rakastunutta on turha yrittää neuvoa. Järki tulee siinä parin vuoden jälkeen, kun hormonit alkavat tasoittua. Siihen asti, jatka pois tuskien taivalta. Turha täällä palstoilla on tuntojaan selvittää, kun kuitenkaan kenenkään ulkopuolisen sanomiset eivät auta. Itke ihan rauhassa!

Voithan sen verran narrata miehesi muijaa, että sanot suhteenne olevan aivan ptaloninen ja että textarinne ovat vain vitsikästä huulenheittoa. Mitään ei ole tapahtunut.

Se vaimo sinne tai tänne, mutta miten jaksat suhteessa miehen kanssa, jolla on edessä eroprosessi, lapsikysymykset tapaamisaikatauluineen (todennäköisesti), erosta tuleva henkinen uupuminen ja irtautumiskriisi jne.jne.jne. Helppoa ei tule olemaan ja teidän suhde on sitten erittäin suurella koetuksella.

Mitähh =D
"""Miehen avioliitto on ollut käytännössä ohi jo vuosia. Hän on aikonut erota jo aikaisemmin, eikä aio sitä nytkään tehdä minun takiani eikä suoraan muuta minun luokseni asumaan. Näin suurissa asioissa kannattaa edetä rauhalliseen tahtiin. Minulla ei ole kiire, sillä olen hyvin varma tunteistamme.""""

No jos olet varma tunteistanne, niin kerro ihmeessä vaimolle miten asiat on?! Kirjoituksesi perustella vaimolla on hieman eri käsitys asioista. Voipi olla että jos kerrot totuuden vaimolle, vaimo voi heittää "miehesi" ulos ja jopa ottaa avioeron.

Kyllä tämän täytyy olla provo, noin tyhmiä ihmisiä ei voi ollakkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Tässäkin tapauksessa tarvittaisiin kunnon perheenpäätä, joka pitäisi vaimon ruodussa.

Siis kuka pitäisi kenenkin ruodussa, kun aviomies on toisen mies ja toinen nainen on mielestään tämän puoliso ja aviovaimon mielestä hänen aviopuolisonsa on hänen miehensä tai toisin perin?

Siitä syystä tämä olikin mielenkiintoinen juttu, kun se oli niin sekava, että putosin itsekin rattailta. Hyvä kun nyt sain hiukan selvennystä asiaan, tai sitten se meni entistä sekaisemmaksi.
Mielestäni virallisen aviomiehen pitäisi luoda parisuhteelle olotila, jossa vaimon on hyvä olla ja elää. Siellähän se varsinainen ongelma on, kun nainen ei ole tyytyväinen viralliseen puolisoon. Tässä juuri on se perheenpään tärkein tehtävä, saada aikaan tietysti vaimon suosiollisella avustuksella, molempia tyydyttävä olotila. Vastuu tällöin kuuluu myös perheenpäälle. Joten arvostelu epäonnistumisesta pitää kohdistua mieheen. Lyhyesti sanottuna, mies on epäonnistunut perheenpäänä olemisessa. Korjausehdotus, miehen yritettävä korjata tilanne niin, että nainen tuntee olonsa onnelliseksi, eikä tarvitse etsiä onneaan muualta.

Yhteistyössä