[QUOTE="vieras";26592388]Mulle tuli tänään sellainen olo, että ymmärrän ainakin yhdessä tilanteessa pettämistä, omassani. Tosin en pysty pettämään, kun tiedän että siitä seuraisi morkkis, joka kestäisi yhtä kauan kuin suhdekin.
Mutta tilanne siis se, että mä koen ettei mieheni pidä mua haluttavana. Harrastetaan kyllä seksiä, mutta kun mä hivelen miehen penistä herättääkseni sen eloon, on miehellä visusti silmät kiinni. Myös useimmiten rakastellessa miehen silmät on kiinni.
Joskus yritän kulkea niukoissa vaatteissa, mutta mies ei reagoi. Mulla on siinä määrin huono itsetunto raskausarvistani ja ylimääräisestä roikkuvasta nahasta vatsassani, että olen yleensä aina toppi päällä rakastellessammekin. Joskus kun olen ollut ilman, niin mies on kehunut selkääni kauniiksi. Viime yönä sitten nukuin ilman paitaa ja aamulla mies heräsi ennen minua, mutta ei reagoinut mun alastomuuteen millään tavalla. Itkin salaa.
Tiedän, että on olemassa miehiä, jotka pitäisivät mua haluttavana. Mä niin kaipaisin tuntea olevani haluttava. Melkein teki mieli aamulla mieheltä kysyä, että mitä se on mieltä, jos menen sänkyyn toisen kanssa, jotta saisin kokea olevani seksikäs, kaunis ja haluttava.[/QUOTE]
Kun ihminen nauttii, silmät voi olla kiinni, auki tai toinen olla kiinni ja toinen auki. Silmät voi olla vaikka niinku Lauri Tähkällä. Ilme voi olla myös ihan mitä sattuu, irvistyksestä hymyn kautta niiden kombinaatioon.
Minä olen täysin varma että miehesi rakastaa sinua ja kokee sinut haluttavana. Huomioitko millä tavalla miestäsi? Rehellisesti?