Mieheni tykkää mun rinnoista ehkä liikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RV 38+3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RV 38+3

Vieras
onko se teidän mielestä outoa että mieheni haluaa "maistella" mun rintoja?

siis se haluaa että mä imetän sitä, tai ei se suoraan sitä ole sanonnu mutta seksin aikana se on aina kiinni mun rinnoissa.
pitäisikö huolestua vai annanko lutkuttaa?

Kunhan komennat hammaslääkäriin ensin! Just kuulin tutulta, että sen tuttu oli antanut jonkun hammasmätäsen äijän imeä nännejä ja saanut haavauman kautta verenmyrkytyksen. YÖK!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No jos sä sitä ihan imetät ni sairastahan tuo on, mut jos miehes nuolee rintojas ni mitä väliä sillä on? Kai se on sitä ennenkin tehnyt?

enhän mä sitä imetä. se vaan nuolee vähän kovempaa.. tai siis imee toisaalta tuntuu ihan kivalta mutta toisaalta taas....

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkuu:
eikös tuo ole ihan normaalia petipuuhissa, enemmän saisit olla huolissasi jos ei niitä mitenkään huomioisi

Peesi :)

Toki jos olet raskauden loppuvaiheilla, niin imetys voi sinulla pyöriä mielessä - miehelläsi ei varmasti :D

tuota en ajatellukkaan.. :)

Minun mielestäni on ihan normaalia rinnoista pitävän miehen toimintaa. :) Jos imeminen on sinusta vastenmielistä tai se sattuu, niin kerro miehellesi. Eihän hän voi mitenkään tietää miltä sinusta tuntuu, jos et kerro.

No...Mun mielestä ei oo ihan normaalia lutkuttaa viimesillää olevan naisen rintoja...

Kyllä meilläkin isäntä tykkää muhkeista rinnoistani, mut ei se niitä kyllä lutkuta, ei edes seksin aikana, enkä kyllä antaiskaan jos yrittäis..Johan niistä tihkuu jo vaikka ja mitä nesteitä...Yäk..Ajatuskin ällöttää...Sori vaan.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
No...Mun mielestä ei oo ihan normaalia lutkuttaa viimesillää olevan naisen rintoja...

Kyllä meilläkin isäntä tykkää muhkeista rinnoistani, mut ei se niitä kyllä lutkuta, ei edes seksin aikana, enkä kyllä antaiskaan jos yrittäis..Johan niistä tihkuu jo vaikka ja mitä nesteitä...Yäk..Ajatuskin ällöttää...Sori vaan.. :snotty:

en mä sitä ainakaan ällöttävänä pidä.. mutta kunhan vauvva syntyy niin sit pitää miettiä uudestaan

meillä ihan sama juttu.. :D Just miehelle sanoin että itellä jos vähänki karkaa ajatukset ni yök...Mutta toisaalta taas tuntuu niiiiiiiiiiin hyvältä.. Mies sano että ei kyllä oo kertaakaa aatellu sitä "sillai", on tykännyt rinnoista jo ennen raskautta..
Mä sanoin miehelle myös että noi ajatukset alkaa pyörii mun päässä jos se imee rintoja.. nuoleskella voi, mutta ei mielellään imeskellä.. :D

Ei mulla vaan mitään sieltä tihku..

terveisin tuleva mamma rv 36+1 jolla ei varmaan koskaan maito nouse...

:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja susanna85:

Ei mulla vaan mitään sieltä tihku..

terveisin tuleva mamma rv 36+1 jolla ei varmaan koskaan maito nouse...

:ashamed:

Ei mullakaa ole tihkunu viel odotusaikana yhtää mitää.

Yhteistyössä