Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:no paljonko se miehesi painaa ja kuinka pitkä on?
180cm ja painoa 93kg![]()
just hyvän kokoinen mies..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:no paljonko se miehesi painaa ja kuinka pitkä on?
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Hei ap!! Todennäköisesti jos eroat miehestäsi joka kuullostaa mahtavalta mieheltä.. Mies laihtuu eron myötä ja kun muut naiset alkaa pörrään tän ex-miehesi ympärillä, turha alkaa vinkuun sitä takas!
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:no paljonko se miehesi painaa ja kuinka pitkä on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:no paljonko se miehesi painaa ja kuinka pitkä on?
No HUI! Ompa kauhea ylipaino!!! Meneekö ees oikeesti vielä ylipainon puolelle?????
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:no paljonko se miehesi painaa ja kuinka pitkä on?
Se on löysää läskiä eikä lihasta. Tiukat pakarat ja pullistelevat hauikset on hävinny. Makuja on erilaisia. Minusta tuollainen ei ole kiihottava.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kirjoitit, että aikoinaan ihastuit miehessä juuri hänen vartaloonsa. No, sitä saa mitä tilaa. Etkö kuvitellut, että ikäkin tekee tepposensa? Vaarin takamus ei ole yhtä kiinteä kuin 20-vee kollin. Tämän vuoksi kannattaakin ihastua ihmisessä sisäiseen olemukseen. Se harvemmin muuttuu, vaikka puolisolta lähtisi raajoja auto-onnettomuudessa, tai tuli söisi puolet kasvoista. Rakastaisin, rakastaisin rakastaisin silti omaa rakkaintani maailmassa, sillä hän on hän.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Hei ap!! Todennäköisesti jos eroat miehestäsi joka kuullostaa mahtavalta mieheltä.. Mies laihtuu eron myötä ja kun muut naiset alkaa pörrään tän ex-miehesi ympärillä, turha alkaa vinkuun sitä takas!
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Puhu asiasta miehesi kanssa. Niin minäkin tein. Todennäköisesti miehesi rakastaa sinua ja haluaa elää kanssasi, ja siitä syystä on myöskin valmis tekemään jotain ulkonäkönsä eteen. Ole rehellinen, se kannattaa!
Ihanasti sanottu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämän vuoksi kannattaakin ihastua ihmisessä sisäiseen olemukseen. Se harvemmin muuttuu, vaikka puolisolta lähtisi raajoja auto-onnettomuudessa, tai tuli söisi puolet kasvoista. Rakastaisin, rakastaisin rakastaisin silti omaa rakkaintani maailmassa, sillä hän on hän.
Alkuperäinen kirjoittaja Aikuinen:"Ehkä mun täytyy tosiaan sitten painostaa enemmän tai kiristää. " Toihan kuulostaa terveeltä ja kannustavalta, miehesi varmasti arvostaa...
Josko ihan istuisitte alas kuin aikuiset ja kertoisit, että olet vaikka huolissasi hänen painonnousustaan hänen terveytensä vuoksi. Verenpaine, sokeritauti jne. Ja ehdota, että vaikka yhdessä järjestätte aikaa lenkille. Kehut, kuinka paljon pidit yhteisistä lenkeistänne. Kehu aina, kun jaksaa lähteä. Kehu, kuinka seksikäs hän on, kun treenaatte yhdessä.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:hih, Kylläpä on hepposet perusteet jättää mies!![]()
Toivottavasti mun mies ei jätä mua koska mun tissit roikkuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:no paljonko se miehesi painaa ja kuinka pitkä on?
Se on löysää läskiä eikä lihasta. Tiukat pakarat ja pullistelevat hauikset on hävinny. Makuja on erilaisia. Minusta tuollainen ei ole kiihottava.
enkä sun tosiaan kannattaa jättää se miehes että joku sellainen saa hänet joka pitää just sellaisena hänestä kuin hän on. etit itselles sit jonkun sika bodarin..
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:porvoolainen pariskuntako?
Alkuperäinen kirjoittaja anni:oon ap :n kanssa samoilla linjoilla ja teksti on melkein,kun mun kirjottamaa. Munkin mies lihonnut vuoden sisällä liian paljon. En tunne häntä kohtaan enää intohimoa, hänen painonsa ja läheisyyden puutteen takia. Kun ei ole edes läheisyyttä juurikaan, en tunne yhteyttä hänen kanssaan. Oon jankuttanut siitä,että tahdon lisää läheisyyttä,mutta asia ei mee perille.. Paino-"ongelma" ratkeaa pitkällä tähtäyksellä varmaan sillä,kun meille tulee tänään koira, jonka kanssa hän pääsee liikkumaan pitkiä lenkkejä. Suosittelen ap :n miehelle koiraa,jos se vaik auttas