Taidan jättää mieheni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos painon takia aiot jättää miehesi, voit olla varma, että joudut jättämään sen seuraavankin ja sitä seuraavan jonkun yhtä älyttömän asian takia. Ihmiset muuttuvat vanhetessaan. Ja niiden arvot muuttuvat, onneksi! Ja jos oikeudenmukaisuutta on olemassa, seuraavaksi löydät miehen, jolla on täydellinen vartalo, mutta luonteeltaan se on täysi kusipää... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Hei ap!! Todennäköisesti jos eroat miehestäsi joka kuullostaa mahtavalta mieheltä.. Mies laihtuu eron myötä ja kun muut naiset alkaa pörrään tän ex-miehesi ympärillä, turha alkaa vinkuun sitä takas!

En tiedä, ehkä se riski on otettava. Vai pitääkö elää suhteessa jossa toinen osapuoli ei ulkönäönsä vuoksi enää ole haluttava? Seksi on väkinäistä vaikka kuinka mieheni yrittää mutta ei hän voi ulkonäölleen mitään. Tai siis voi mutta ei ole ilmeisesti halukas tekemään sen eteen mitään.

Kirjoitit, että aikoinaan ihastuit miehessä juuri hänen vartaloonsa. No, sitä saa mitä tilaa. Etkö kuvitellut, että ikäkin tekee tepposensa? Vaarin takamus ei ole yhtä kiinteä kuin 20-vee kollin. Tämän vuoksi kannattaakin ihastua ihmisessä sisäiseen olemukseen. Se harvemmin muuttuu, vaikka puolisolta lähtisi raajoja auto-onnettomuudessa, tai tuli söisi puolet kasvoista. Rakastaisin, rakastaisin rakastaisin silti omaa rakkaintani maailmassa, sillä hän on hän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
no paljonko se miehesi painaa ja kuinka pitkä on?

180cm ja painoa 93kg :(

No HUI! Ompa kauhea ylipaino!!! Meneekö ees oikeesti vielä ylipainon puolelle?????

20kg on tullut painoa lisää joten minusta se on ylipainoa aikaisempaan verrattuna. En tiedä onko sitten ihan virallisesti.

Puhu asiasta miehesi kanssa. Niin minäkin tein. Todennäköisesti miehesi rakastaa sinua ja haluaa elää kanssasi, ja siitä syystä on myöskin valmis tekemään jotain ulkonäkönsä eteen. Ole rehellinen, se kannattaa!

just hyvän kokoinen mies..

Se on löysää läskiä eikä lihasta. Tiukat pakarat ja pullistelevat hauikset on hävinny. Makuja on erilaisia. Minusta tuollainen ei ole kiihottava.

enkä sun tosiaan kannattaa jättää se miehes että joku sellainen saa hänet joka pitää just sellaisena hänestä kuin hän on. etit itselles sit jonkun sika bodarin..

Kirjoitit, että aikoinaan ihastuit miehessä juuri hänen vartaloonsa. No, sitä saa mitä tilaa. Etkö kuvitellut, että ikäkin tekee tepposensa? Vaarin takamus ei ole yhtä kiinteä kuin 20-vee kollin. Tämän vuoksi kannattaakin ihastua ihmisessä sisäiseen olemukseen. Se harvemmin muuttuu, vaikka puolisolta lähtisi raajoja auto-onnettomuudessa, tai tuli söisi puolet kasvoista. Rakastaisin, rakastaisin rakastaisin silti omaa rakkaintani maailmassa, sillä hän on hän.

Vanheta voi myös arvokkaasti eikä siihen aina liity painon lisääntyminen. Kyllä mä pidin itsestään selvänä, että molemmat pidetään huolta ulkonäöstämme. Mitä sä suosittelet mun tekevän? En vaan osaa kiihottua läskistä. Pahalta tuntuu mutta en tiedä miten siihen suhtautuisin jos hän menettäisi raajoja tai palaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Hei ap!! Todennäköisesti jos eroat miehestäsi joka kuullostaa mahtavalta mieheltä.. Mies laihtuu eron myötä ja kun muut naiset alkaa pörrään tän ex-miehesi ympärillä, turha alkaa vinkuun sitä takas!

peesi

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Puhu asiasta miehesi kanssa. Niin minäkin tein. Todennäköisesti miehesi rakastaa sinua ja haluaa elää kanssasi, ja siitä syystä on myöskin valmis tekemään jotain ulkonäkönsä eteen. Ole rehellinen, se kannattaa!

Kyllä olen yrittänyt sanoa asiasta. Mies vakuuttaa rakastavansa ja haluavansa olla perheensä kanssa. Juuri sen takia hän onkin mielummin kotona kun siellä lenkkipolulla. Kuten jo sanoin, hänen mielestä muut asiat ovat arvokkaampia. Ehkä mun täytyy tosiaan sitten painostaa enemmän tai kiristää. Hän ei vaan ymmärrä miten vaikeaa seksin harrastaminen on minulle tämän asian vuoksi.

Tämän vuoksi kannattaakin ihastua ihmisessä sisäiseen olemukseen. Se harvemmin muuttuu, vaikka puolisolta lähtisi raajoja auto-onnettomuudessa, tai tuli söisi puolet kasvoista. Rakastaisin, rakastaisin rakastaisin silti omaa rakkaintani maailmassa, sillä hän on hän.
Ihanasti sanottu.
Ja sitäpaitsi ap itse voi sairastua vaikka rintasyöpään, niin että hoitojen jälkeen on kaiken oksentamisen jälkeen riutunut luuksi ja nahkaksi, päässä kalju ja rinnatkin leikattu. Kariseeko tällaiselta ihmiseltä siinäkään vaiheessa ulkonäkökeskeinen ajatusmaailma ja osaako nojata rakastavaan puolisoon, joka välittää.

"Ehkä mun täytyy tosiaan sitten painostaa enemmän tai kiristää. " Toihan kuulostaa terveeltä ja kannustavalta, miehesi varmasti arvostaa...

Josko ihan istuisitte alas kuin aikuiset ja kertoisit, että olet vaikka huolissasi hänen painonnousustaan hänen terveytensä vuoksi. Verenpaine, sokeritauti jne. Ja ehdota, että vaikka yhdessä järjestätte aikaa lenkille. Kehut, kuinka paljon pidit yhteisistä lenkeistänne. Kehu aina, kun jaksaa lähteä. Kehu, kuinka seksikäs hän on, kun treenaatte yhdessä.

Jos mies haluaa olla siellä missä perhekin niin ainahan voi harrastaa yhdessä, esim. pyöräilyä...kyllä siinä pakarat kiinteytyy, kun on lapsi kyydissä ja polkee tarpeeksi kauan ja lujaa.. :) Ei voi mies ainakaan sitte laittaa perhettä tekosyyksi, jos ite oot jo lapsen kanssa valmiina menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aikuinen:
"Ehkä mun täytyy tosiaan sitten painostaa enemmän tai kiristää. " Toihan kuulostaa terveeltä ja kannustavalta, miehesi varmasti arvostaa...

Josko ihan istuisitte alas kuin aikuiset ja kertoisit, että olet vaikka huolissasi hänen painonnousustaan hänen terveytensä vuoksi. Verenpaine, sokeritauti jne. Ja ehdota, että vaikka yhdessä järjestätte aikaa lenkille. Kehut, kuinka paljon pidit yhteisistä lenkeistänne. Kehu aina, kun jaksaa lähteä. Kehu, kuinka seksikäs hän on, kun treenaatte yhdessä.

Ehkä täytyy sitten vielä tuota yrittää. Ärsyttää olla se joka pitää miehestäkin huolta tällaisessa asiassa. Luulisi aikuisen itse ymmärtävän. Ainakin voin sitten rehellisesti sanoa yrittäneeni kaikkeni jos ero tulee.

just hyvän kokoinen mies..

Se on löysää läskiä eikä lihasta. Tiukat pakarat ja pullistelevat hauikset on hävinny. Makuja on erilaisia. Minusta tuollainen ei ole kiihottava.

enkä sun tosiaan kannattaa jättää se miehes että joku sellainen saa hänet joka pitää just sellaisena hänestä kuin hän on. etit itselles sit jonkun sika bodarin..

EHDOTTOMASTI PEESI! Mies sellaiselle naiselle, joka häntä arvostaa! :)

En voi kun sääliä sua sit ku yrität vinkua upeaa miestäs takas ko hää on laihtunu ko erootte. Siin vaihees hän voi olla se joka määrittelee miten homma toimii ja sie oot se joka vikisee ko hää vie.

Noh, itse toki valintasi teet mutta muista myös se, kuinka pahalta sinusta ehkä tuntuisi jos sinä esim joutuisit auto-onnettomuuteen->halvaantuisit ja sitä myöten saisit 20 lisäkiloa ja mies olisi jättämässä ulkonäkösi vuoksi. Tosin tämä miehesi kuulostaa niin hyvältä että hän ei sinua jättäisi eikä olisi niin pinnallinen kuin itse olet.

oon ap :n kanssa samoilla linjoilla ja teksti on melkein,kun mun kirjottamaa. Munkin mies lihonnut vuoden sisällä liian paljon. En tunne häntä kohtaan enää intohimoa, hänen painonsa ja läheisyyden puutteen takia. Kun ei ole edes läheisyyttä juurikaan, en tunne yhteyttä hänen kanssaan. Oon jankuttanut siitä,että tahdon lisää läheisyyttä,mutta asia ei mee perille.. Paino-"ongelma" ratkeaa pitkällä tähtäyksellä varmaan sillä,kun meille tulee tänään koira, jonka kanssa hän pääsee liikkumaan pitkiä lenkkejä. Suosittelen ap :n miehelle koiraa,jos se vaik auttas

Siis ihan oikeesti, ootko jättämässä ukkoasi läskin vuoksi???

Eiköhän ukkos jättäisi sinut, kun ihan oikeasti tietäisi miten pinnallinen ihminen olet! Olen miehesi kanssa samaa mieltä, että ongelma on pääsi sisällä! Terveyden vaalimisessa ei pahaa ole mutta ei se minusta mikään parisuhteen lopettamisen syy ole.

Alkuperäinen kirjoittaja anni:
oon ap :n kanssa samoilla linjoilla ja teksti on melkein,kun mun kirjottamaa. Munkin mies lihonnut vuoden sisällä liian paljon. En tunne häntä kohtaan enää intohimoa, hänen painonsa ja läheisyyden puutteen takia. Kun ei ole edes läheisyyttä juurikaan, en tunne yhteyttä hänen kanssaan. Oon jankuttanut siitä,että tahdon lisää läheisyyttä,mutta asia ei mee perille.. Paino-"ongelma" ratkeaa pitkällä tähtäyksellä varmaan sillä,kun meille tulee tänään koira, jonka kanssa hän pääsee liikkumaan pitkiä lenkkejä. Suosittelen ap :n miehelle koiraa,jos se vaik auttas

Meillä olisi läheisyyttä tai siis on. Mieheni aloitteesta, tahdosta ja hänen puolesta. Mutta itse en vaan tunne mitään. En halua halata tai pussailla. En istua kainalossa ja katsoa telkkaa. Mieheni ei tunnu enää samalta kun pari vuotta sitten.

Yhteistyössä