Aivan naurettavaa!!!! Mun mieheni aikoo alkaa käyttämään nuuskaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, aikuiset ihmiset tekee mitä tahtoo.

Mun mies polttaa tupakkaa, pitäisköhä jättää se.
Ite en siedä sitä tupakan hajua ja oksettaa sen tupakoinnin jälkee ku hetken sellanen dunkkis lähtee ukosta. Sika...

No, aikuiset ihmiset tekee mitä tahtoo.

Mun mies polttaa tupakkaa, pitäisköhä jättää se.
Ite en siedä sitä tupakan hajua ja oksettaa sen tupakoinnin jälkee ku hetken sellanen dunkkis lähtee ukosta. Sika...

Kyllä mä tiedän ihmisiä, jotka on asettanu kumppanilleen ehdoksi "tupakka vai minä". Jotkut arvostavat itseään sen verran, etteivät halua seurustella tuhkakupin kanssa.
Toki asia on eri, jos nainen on alusta asti tiennyt miehen polttavan.

..no mun mies on käyttänyt nuuskaa jo kymmenisen vuotta olematta "teini hokari" :) en juurikaan tykkää,mutta oma asiansahan se on. eikä ole ne tyynyliinat missään mömmössä, ei se nuuska "vuoda" koko ajan, ja harva sitä nukkuessaan käyttää. pussinuuska on siistimpää kun löössi.

kun ite käytin nuuskaa, niin käytin pussinuuskaa, joka ei todellakaan näy sieltä huulen alta(ellei osta niitä granitin maxi pusseja :D ). Mut nykyään kun haistan nuuskaa niin se haisee todella ällöttävälle :x

Ei jaksa lukea kokonaan...relaa nyt ap, aikuinen mies saa varmastikkin kokeilla sitä jos haluaa...mulle ainakaan mikään mies tule sanomaan mitä saan tehdä ja mitä en.

[QUOTE="eee";24286619]Kyllä mä tiedän ihmisiä, jotka on asettanu kumppanilleen ehdoksi "tupakka vai minä". Jotkut arvostavat itseään sen verran, etteivät halua seurustella tuhkakupin kanssa.
Toki asia on eri, jos nainen on alusta asti tiennyt miehen polttavan.[/QUOTE]

Kyllähän oon tiennyt. Itsekkin oon polttanut aiemmin 7 vuotta, lopetin raskauden takia.
En silti vois asettaa miehelle vaatimusta "minä tai tupakka". Kyllä se lopettaminen lähtee ihan itsestään.
En mäkään kuuntelis jos mies tulis mulle sanelee vaihtoehtoja, vaikkapa hänen ja kahvin väliltä.

Varmaan sit ihana suudella:
nuuska.jpg

Ei jaksa lukea kokonaan...relaa nyt ap, aikuinen mies saa varmastikkin kokeilla sitä jos haluaa...mulle ainakaan mikään mies tule sanomaan mitä saan tehdä ja mitä en.

Joo, mut jos mä esim. keksisin alkaa viiltelemään käsivarsiani tai juomaan kahvia viisi litraa päivässä, niin toivoisin, että mun läheiseni välittäisivät musta sen verran että puuttuisivat asiaan. Toisen vapauksien kunnioittamisen ja välinpitämättömyyden raja on välillä niin häilyvä...

[QUOTE="vieras";24283996]Niin kauan kun muistan, oon inhonnut nuuskankäyttäjiä. Se on niiin ällöttävää ja naurettavan näköstä. En vaan kertakaikkiaan ymmärrä mitä järkeä koko touhussa on. Nyt mieheni on yhtäkkiä keksinyt, että hän haluaa alkaa käyttämään nuuskaa. Oli jotain kaveriaan pyytänyt hankkimaan sitä hänelle. Mä olen tehnyt oman mielipiteeni erittäin selväksi, enkä todellakaan aio antaa yhtäkään suukkoa miehelle ikinä, kun hänellä on nuuska huulessa.

Miten ihmeessä mun kiltti, kunnollinen mieheni on yhtäkkiä seonnut noin?!? Mä en keksi mitään selitystä tälle, tää on ihan uskomatonta..[/QUOTE]

keski-iässä on parempi käyttää kuin olla käyttämättä nuuskaa.Ajattele miestäsi vanhana ukkona ilman muistisairauksia jakamassa yhteiset muistot;)aloita sinäkin ihmeessä varsinkin jos satut polttamaan

Miksi takia joku ilmoittaisi alkavansa käyttää nuuskaa eikä vain alkaisi käyttää sitä? Eikö näihin provoihin täällä saada mitään tasoa aikaiseksi? Mun mielestä vauva on sentään hyvä foorumi, kun siellä provot on kutkuttavia ja uskottavia. Täällä provon haistaa ja kuulee jo ennen kuin on ehtinyt avata ko keskustelun.

Yhteistyössä