Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Öö..ne on tällä kaksplussakin kirppiksellä ..kai..eiku babyidealla. Pakettina..ovat 50cm kokoa. Pari kymppiä olin ajatellut kaikista..Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Kivoja laukkuja mutta.. Missä noi vaatteet on myynnissä ja mihin hintaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mäkin haluaisin tuollaisen vihreän =)
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Oi, kyllä oli laukku hieno. Etsiny ja etsiny itselle mieleistä, eikä löydy, ja sitten sie linkität ja kerrot et mihes tekee minun unelma laukkuja. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Oi, kyllä oli laukku hieno. Etsiny ja etsiny itselle mieleistä, eikä löydy, ja sitten sie linkität ja kerrot et mihes tekee minun unelma laukkuja. :snotty:
Voinhan tuota kysyä jos sulle tekisi
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Oi, kyllä oli laukku hieno. Etsiny ja etsiny itselle mieleistä, eikä löydy, ja sitten sie linkität ja kerrot et mihes tekee minun unelma laukkuja. :snotty:
=)
Voih! Se olisi niin kovin kilttiä!Tiedäks, mä olen yli puol vuotta etsiny laukkua ja mikään ei ole ollut tarpeeksi kiva tai ihana, mutta tuo nappasi mielen aivan totaalisesti!
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Noi laukut oli upeita...onko sun miehellä toiminimeä.y tunnusta?
Mulla on lahjatavaraliike ja noi näyttäís kivoilta myyntiin =)
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Oi, kyllä oli laukku hieno. Etsiny ja etsiny itselle mieleistä, eikä löydy, ja sitten sie linkität ja kerrot et mihes tekee minun unelma laukkuja. :snotty:
=)
Voih! Se olisi niin kovin kilttiä!Tiedäks, mä olen yli puol vuotta etsiny laukkua ja mikään ei ole ollut tarpeeksi kiva tai ihana, mutta tuo nappasi mielen aivan totaalisesti!