Mieheni teki nämä..esittelen ylepänä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Oi, kyllä oli laukku hieno. Etsiny ja etsiny itselle mieleistä, eikä löydy, ja sitten sie linkität ja kerrot et mihes tekee minun unelma laukkuja. :snotty:

Voinhan tuota kysyä jos sulle tekisi
=)

Voih! Se olisi niin kovin kilttiä! :D Tiedäks, mä olen yli puol vuotta etsiny laukkua ja mikään ei ole ollut tarpeeksi kiva tai ihana, mutta tuo nappasi mielen aivan totaalisesti!

Oi, kyllä oli laukku hieno. Etsiny ja etsiny itselle mieleistä, eikä löydy, ja sitten sie linkität ja kerrot et mihes tekee minun unelma laukkuja. :snotty:

=)

Voih! Se olisi niin kovin kilttiä! :D Tiedäks, mä olen yli puol vuotta etsiny laukkua ja mikään ei ole ollut tarpeeksi kiva tai ihana, mutta tuo nappasi mielen aivan totaalisesti!

Kumpi niistä?

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Noi laukut oli upeita...onko sun miehellä toiminimeä.y tunnusta?

Mulla on lahjatavaraliike ja noi näyttäís kivoilta myyntiin =)

Kiintoisa ajatus..mies kun on it-alalla päivätöissä ja kunhan huvikseen tekee näitä..mutta ainahan kaikkea voi miettiä..tuumasi hän ;)

=)

Vihree. :D

Yhteistyössä