Eihän nämä ole synnytys supistuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ei

Vieras
Mahaa kovettelee vartin välein (ehkä jo tunnin verran) ja tuntuu välillä aika inhottavalle. Rv 39+ 3 menossa...
Onkohan nämä harkka suppareita?
Edellisestä lapsesta synnytys supparit tuntui erillaiselta....
Nyt vain kovettelee ikävästi!
Sanokaa ettei nämä tarkoita vielä mitään.... ei nimittäin olis ihan heti lapsenvahtia....
Hermostuttaa!

Hei tuolla tavalla alkoi minunkin supistukset ekasta raskaudesta ja ekasta supistuksesta kesti vain 3h niin tyttö oli sylissäni. Joten ala vain suuntaamaan synnärille! Samoin alkoi toisen ja kolmannen kanssa. Ja nyt kun sinulla on toinen raskaus niin vauva voi syntyä yllättävän nopeasti.

Harkka suppareina minäkin niitä pidän mut saapa nähä.....
Maha on kovana pitkän aikaa ja välillä käy oikeasti kipeää... Siis nyt jo tunnin verran kovetellu....
Hitto soikoon, ei kai ei....

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Harkka suppareina minäkin niitä pidän mut saapa nähä.....
Maha on kovana pitkän aikaa ja välillä käy oikeasti kipeää... Siis nyt jo tunnin verran kovetellu....
Hitto soikoon, ei kai ei....

Ai on kipeitä? Mun harjotussupistukset ei kyllä ollut kipeitä, erittäin epämukavia vaan. Hmm.

Mulla on ollu kuvailemaas nyt viikon verran aina 2-4tuntia päivässä ja viikkolla 35 mennään... ...mutta samaa oli esikostakin (ja ne tuntu reisissä sit ne oikeat eikä mahassa)
Olettaisin siis että harkkasuppareita - tosin eihän se takaa ettei mitään tapahdu.

kolmannen lapsen kohdalla mulla oli rv 37 6 tuntia kipeitä supistuksia,oikein sai kärvistellä. ne ei ollu säännöllisiä,välit heitti siinä 10min-20min. sit ne loppu aamulla kun oli kokoyön valvottanu.
sen yön jälkeen ei supistuksia tullukkaan ennenkun auva syntyi. lukuunottamatta kivuttomia harjotus supistuksia.
toisaalta kyseisessä synnytyksessä supistukset oli ihan yhtä kipeitä kun ne kysyisen yön harjotus supparit. olin valmiiks sairaalassa sillon ja sanoinkin miehelle etten ois kotoo sairaalaan niillä supistuksilla lähteny.

Mä luulin kanssa harkkasuppareiks. Päätin sitte kuitenkin mennä näytille ja aika haavi jäin olin kun kätilö sano että 9 cm auki.. Just kerkesin saliin ja saman tien tuli lapsi ulos.

Yhteistyössä