Mieheni teki ekaa kertaa elämässään ruokaa

Niin, se teki mulle eilen yllärinä makaronilaatikkoa. Olin tosi kiitollinen ja ihmeissäni :O No mutta, eipä mennyt kauaa syönnin jälkeen kun rupes molemmilla mahaa pistelemään ja iski ripuli :LOL: Mitäköhän se siihen on laittanut, kun ei kuulemma muistanut enää :D edelleen masu on pipi, mutta pakko mennä silti töihin...

"vieras"
[QUOTE="tööt";23430455]Niin tuota, paistoiko se sen jauhelihan tällä kertaa ja jos paistoi, niin paistoiko kunnolla?[/QUOTE]

Kai se nyt sen makaroonilaatikon ymmärsi uuniin laittaa?

Karju
[QUOTE="Klara";23430238]Villi arvaus: Jauheliha oli parhaat hetkensä lämmittelemässä pöydällä?

Hienoa silti että ruuanlaitto edes hetkellisesti inspiroi :)[/QUOTE]

Jauhelihahan pitäs ollakin lämpiämässä huoneenlämmössä ennen paistamista. ;)

[QUOTE="tööt";23430455]Niin tuota, paistoiko se sen jauhelihan tällä kertaa ja jos paistoi, niin paistoiko kunnolla?[/QUOTE]

No kyllä nyt varmaan makaronilaatikossa jauheliha ainakin kypsää on, jos sitä tällä kyselemisellä meinaat.

"femakko"
Missä ihmeessä sun miehes on aikasemmin syönyt? Koko elämänsä? Äidin helmoissa, sun ruokia ja ravintolassa. Kyllä mua ihmetyttää, miten sä jaksat katella tollasta?

Mulle tulis tollasesta miehestä mieleen sellanen työkyvytön vässykkä. Tosin jos nyt kiinnostusta on alkanut löytymään niin siitähän voi vielä tulla vaikka kuinka hyvä martta.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23430269:
Miten joku aikuinen ihminen on voinut elää tekemättä koskaan ruokaa? : o
tätä mäki ihmettelen. mitä se on sinkkuaikana syöny? vai huolitko äijän suoraan mamman helmoista passattavakses?

Yhteistyössä