Mieheni saunoi parhaan ystävättäreni kanssa!

  • Viestiketjun aloittaja "Roisi"
  • Ensimmäinen viesti
"Roisi"
Ja minä kävin löylyissä ystäväni miehen kanssa vähän heidän jälkeensä. Oltiin ensin olusilla lähikuppilassa niin ei ehditty samoihin löylyihin :D
Arvatkaa mitkä oli reaktiot kun toinen kaverini kuuli asiasta :D :D


Sehän on saletti että mieheni on pettänyt minua ystäväni kanssa. IHAN VARMASTI :D Kumma, että itsekin olen kaverini miehen kanssa ollut saunassa, mutta se ei kuulema ole SAMA ASIA :D
 
miks ihmeessä
Hyh. Enpä menis ikinä miehen kavereitten kanssa saunaan. On yrittänyt ilman saunaakin lähennellä.

Joskus 18-vuotiaana olin silloisen poikakaverin ja hänen kaverinsa kanssa saunassa. Kun poikakaverini poistui saunasta vilvoittelemaan, alkoi välitön lääppimislähentely.
 
"mä"
Taitavat kommentoijat olla niitä, jotka ensimmäisenä olisivat naapurin penan kanssa pettämässä, kun epäilevät kaikista muista samaa. :LOL:
Ei saunan tunnelmaa pelehtimisellä kuulu häväistä.
 
pyh, kyllä mä oon käyny parinkin kaverin vaimojen kanssa saunassa useampaankin kertaan, ei se nyt mitään rutiinia ole tietenkään muttei mikään maailman ihmeellisin asiakaan

ei siellä mitään tapahtunut muuta kuin saunomista :xmas: eikä kukaan siitä pistänyt pahakseen
 
Normi hommaa
Kyllä meilläkäkin ukko homoilee lenkkisaunassa. Ihan normaalia. Välillä on perseenposket yltäpäältä ulosteessa ja veressä kun on saunonut taloyhtiön Masai veljesten kanssa.
 
"tuija"
no ei mustakaan ole mitään outoa,kyllä mekin kaveriporukassa miehiemme kanssa saunotaan ja on jopa kimppakivoja saunan lämmössä kokeiltu;)kyllä,meillä on hyvin "läheinen"poppoo.....
 
"Nana"
En kyllä itse miellä saunomista millään tavalla seksuaaliseksi toiminnaksi vaikka alasti siellä ollaankin. Sosiaalisena tapahtumisena saunominen toimii vähintään yhtä hyvin kuin yksinäisenä mietiskely ja rentoutumispaikkanakin.

Itse saunon monesti sekasaunoissa, kumppanin kanssa ja ilman. Ja tuo mies on todella ahkera saunassakävijä ja on sekin saunonut monta vuotta kavereidensa (myös niiden naispuolisten) kanssa että ei siinä mitään omituista ole.
Pettää nyt voi vaikka kauppareissulla jos pettääkseen on.
 
Olen saunonut kaverien miesten kanssa, miehen kavereiden kanssa ja mieheni on saunonut kaveriensa naisten kanssa ja minun kavereideni kanssa. Ja hitsi kun meillä on molemmilla vielä eri sukupuolta olevia kavereita. Ihan hirviää ristiinnaimista!
 
"mä"
Tämä ketju on kyllä hyvä todiste siitä, miksi sukupuolivalistusta tulisi lisätä yläasteella. Kun jo synnyttäneet naiset luulevat seksiksi yhdessä saunomista, on jossain menty pieleen. :D
 
Älä ota liian rennosti niin ei käy kuten mun broidille.
Aikoinaan kun hänellä ja ex-vaimollansa oli tuparit niin vaimoke oli alasti suihkussa aamun pikkutunteina toisen miehen kanssa. Broidi ei ollut moksiskaan mutta vuoden päästä tanssittiinkin jo näiden suihkuttelijoiden häitä.

Kyllä mäkin saunoisin kaverin miehen kanssa mutta pyyhe ympärillä. Mies saa saunoa Aatamin asussa kenen kanssa vaan, jos joku haluaa tiirailla niin ihan vapaasti:D
 
Ainahan me potukalla saunotaan, niin miesten kuin naistenkin kanssa - jos mies menee pois niin ei kai mun tarvi sillon lähtee hyvistä löylyistä? tai jos sauna on lämmin ennenko ukko tulee baarista niin pitääkö sitä oikeesti odottaa ja antaa lämpöjen mennä harakoille?
Niin ja ei kellään oo mitään mitä ei olis ennen nähty - eli aatamin/eevan asuissa tokkiinsa.
 
dfdf
Minä käyn saunassa ystävieni kanssa. Yleensä käyvät luonani yksi kerrallaan. Yksi hyvä ystäväni on mies. Hänen kanssaan saunominen ei eroa mitenkään naisten kanssa saunomisesta. Tunnelma ei ole eroottinen, vaan kaverillinen. Jos saunottaisiin erikseen, niin hukkaantuisi iso osa illasta hyvää keskusteluaikaa.
 
dfdf
[QUOTE="hmm";24729925]mutta varokaa nyt hyvänen aika synnyttäneet naiset ettette vaan tuu raskaaksi nistä lauteista,synnyttänyt toosa kun tunnetusti imee kaiken :O[/QUOTE]

Ei meidän saunassa ole sperma lentänyt. Tietääkseni.
 

Yhteistyössä