mieheni sai sukupuolitaudin yleisestä vessasta!!!

  • Viestiketjun aloittaja vihainen vaimo
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Annukkainen:
Jos ihminen sairastuu niin ei sitä itkien kerrota.
Jos miehelläsi vaikka tulisi peräpukamat tai saisi flunssan tai tulisi syylä jalkaan niin itkisikö hän kun kertoisi niistä.
kyllä mieheni itki minulle viimeksi, kun tuli lapin matkaltaan murtuneella olkavarrella. ei sitäkään kukaan häneen tartuttanut eikä hän minua pettänyt siellä ja sen takia murtanut luitaan.

eikö mieheni ole jo kärsinyt tarpeeksi ilman että alatte kylvämään epäilystä minuun? enkä siis epäile, tiedän että bakteerit tarttuvat myös kosketuksen välityksellä pinnoista.
ok,usko miestäsi.
mutta jos olisin sinä,kävisin säännöllisesti tästä lähtien sukupuolitautitesteissä ja käskisin miestäni pitämään kirjaa aina kun on istunut vieraassa vessassa, että seuraavatkin tartunnat voidaan jäljittää ja oikea siivousfirma saa noottia..näinhän ne taudit leviää.
toki, näin aion tehdä! onneksi siellä vessassa oli sen siivousfirman nimi ja yhteystiedot, mieheni sitten tiesi kenen vika on. aion painottaa miehelleni olemaan varovaisempi, ja pitämään pippelistään kiinni kun istuutuu kakalle.

 
essi
Alkuperäinen kirjoittaja Annukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
ap, loepta jo se provoilu, tai myönnä itselles ja pyydä miestäs myöntämään sulle, että se on pettäny sua.

Klamy ei tartu kuin seksissä.
tarttuu myös, jos joku sp-tautinen on käynyt juuri vessassa, eritteet ovat tuoreita ja niissä klamydiabakteeri. epäonninen koskee eritteeseen- tulos tauti!
eikä tartu, senkin typerä lehmä. Opeta miehelles kortsun käyttö, niin ei ainakaan jää enää koskaan kiinni. Käyttäkööt sitä kortsua vaikka yleisissä vessoissakin...

haukkuminen on rumaa! ja mieheni ei tykkää kumista. joskus pakosta ollaan käytetty ja molemmat sitä mieltä että haittaa nautintoa.

ettekö te tiedä mitä on LUOTTAMUS? minä luotan mieheeni! hän itki kun kertoi tartunnastaan! olisiko pettäjä itkenyt? tai kertonut taudistaan?
nyt järki käteen naiset!!
Eikö nyt hälytyskellot soi ja lujaa.

Jos ihminen sairastuu niin ei sitä itkien kerrota.
Jos miehelläsi vaikka tulisi peräpukamat tai saisi flunssan tai tulisi syylä jalkaan niin itkisikö hän kun kertoisi niistä.

Jos hän kerran on vessasta saanut sen taudin :)
niin eikö silloin olisi loogisempaa, että hän olisi vain kertonut mitä tapahtui ja sanonut, että sinun pitää mennä testeihin.
Miksi itkeä jos siivooja on ollut huolimaton.

Jos taas on pettänyt ja rakastaa vaimoaan ja omatunto kalvaa niin silloin tulee itku kun pelkää, että sepitetty tarina ei menisikään läpi vaan menettää rakkaansa yhden mokan takia.
No ei se nyt noinkaan mene. 4kk sairastaneena, tuli kyllä itku ku soitin miehelle ja kerroin et nyt sit ollaan vatsataudissa.
Jos taas ite saisin sp-taudin ilman panemista, parkuisin ihan varmasti siitä puhuessani. Syistä että:1. tietäisin ettei kukaan usko minun saaneen sitä veskistä tahi 2. epäilisin mieheni tartuttaneen sen minuun.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Annukkainen:
Jos ihminen sairastuu niin ei sitä itkien kerrota.
Jos miehelläsi vaikka tulisi peräpukamat tai saisi flunssan tai tulisi syylä jalkaan niin itkisikö hän kun kertoisi niistä.
kyllä mieheni itki minulle viimeksi, kun tuli lapin matkaltaan murtuneella olkavarrella. ei sitäkään kukaan häneen tartuttanut eikä hän minua pettänyt siellä ja sen takia murtanut luitaan.

eikö mieheni ole jo kärsinyt tarpeeksi ilman että alatte kylvämään epäilystä minuun? enkä siis epäile, tiedän että bakteerit tarttuvat myös kosketuksen välityksellä pinnoista.
ok,usko miestäsi.
mutta jos olisin sinä,kävisin säännöllisesti tästä lähtien sukupuolitautitesteissä ja käskisin miestäni pitämään kirjaa aina kun on istunut vieraassa vessassa, että seuraavatkin tartunnat voidaan jäljittää ja oikea siivousfirma saa noottia..näinhän ne taudit leviää.
toki, näin aion tehdä! onneksi siellä vessassa oli sen siivousfirman nimi ja yhteystiedot, mieheni sitten tiesi kenen vika on. aion painottaa miehelleni olemaan varovaisempi, ja pitämään pippelistään kiinni kun istuutuu kakalle.
reeeeeeeeeeps! onnea elämään vaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti harmailee:
Klamydiahan voi olla piilevänä vuosia, joten miehesi on voinut saada tartunnan ennen teidän yhdessä oloa.
kävimme testeissä ennen kun juhlistimme liittomme yhdynnällä. joten ei voi olla se. ainoa vaihtoehto on se huonosti pesty vessa! mieheni pippi aina joskus osuu siihen reunaan kun on oikein kova hätä vessaan eikä hän aina muista pestä.
mutta tämä ei ollut mieheni vika, vaan sen onnettoman siivousfirman! ja kyllä, tein jo virallisen valituksen asiasta siivousfirmalle!! vähintäänkin saavat korvata lääkekulut.
miehesi pippi?! Hyvä, jos oikeasti teit valituksen. siinä saisi moni piristystä tylsään työpäivään.
 
moiks
Kondylooma eli visvasyylä?

Mistä se tulee? | Miten se todetaan? | | Pääseekö siitä eroon? | Voiko sille tehdä mitään? | Entä kohdunsuu? | Saanko syövän? | Milloin Papaan? | Kuinkas kumit? | Apua, mitä teen?
Mistä se tulee?

Kondylooman eli visvasyylän aiheuttaa ihmisen papilloomavirus (HPV), joita tunnetaan nykyään yli sata erilaista virustyyppiä. Osa papilloomaviruksista aiheuttaa syyliä sormiin ja jalkapohjiin, ja noin parikymmentä virustyyppiä viihtyy sukuelinten limakalvoilla ja tarttuu helposti sukupuoliyhteydessä, joskus ehkä sormienkin välityksellä. Joskus harvoin voi ulkosynnyttimiin tulla syyliä saunan lauteiden tai vastaavien alustojen kautta. Näkyvien syylämäisten muutosten lisäksi, joita sukuelinten alueella nimitetään kondyloomiksi eli visvasyyliksi, HPV-infektiot esiintyvät myös näkymättöminä muotoina, jolloin on parempi puhua pelkästään papilloomavirusinfektiosta tai HPV-muutoksesta eikä visvasyylästä/kondyloomasta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja moiks:
Kondylooma eli visvasyylä?

Mistä se tulee? | Miten se todetaan? | | Pääseekö siitä eroon? | Voiko sille tehdä mitään? | Entä kohdunsuu? | Saanko syövän? | Milloin Papaan? | Kuinkas kumit? | Apua, mitä teen?
Mistä se tulee?

Kondylooman eli visvasyylän aiheuttaa ihmisen papilloomavirus (HPV), joita tunnetaan nykyään yli sata erilaista virustyyppiä. Osa papilloomaviruksista aiheuttaa syyliä sormiin ja jalkapohjiin, ja noin parikymmentä virustyyppiä viihtyy sukuelinten limakalvoilla ja tarttuu helposti sukupuoliyhteydessä, joskus ehkä sormienkin välityksellä. Joskus harvoin voi ulkosynnyttimiin tulla syyliä saunan lauteiden tai vastaavien alustojen kautta. Näkyvien syylämäisten muutosten lisäksi, joita sukuelinten alueella nimitetään kondyloomiksi eli visvasyyliksi, HPV-infektiot esiintyvät myös näkymättöminä muotoina, jolloin on parempi puhua pelkästään papilloomavirusinfektiosta tai HPV-muutoksesta eikä visvasyylästä/kondyloomasta.
HUOM. Miehillä ei ole ulkosynnyttimiä. Vai onko? Hui!
 
ei ny oo kondysta kyse
VAAN KLAMYDIASTA

joku vaan mainitsi jo eka sivulla, että kondyn voi saada muutenkin. Syyläisestä kädestä voi saada kondyn, niin hölmöltä kuin se kuulostaakin.

Mutta nyt oli kyse klamysta.
 
voi reps ja kops
Mä oon tässä vaan repeilly sille mielikuvalle et ap:n mies menee vessaan kakalle. Pöntölle istuessaan muistaa vaimokullan ohjeen et pitää pippistään kiinni ja kuuliaisena miehenä totelee. Siinä aikuinen mies sitten istuu kakalla, pippi kädessä koska vaimo käski

:xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja voi reps ja kops:
Mä oon tässä vaan repeilly sille mielikuvalle et ap:n mies menee vessaan kakalle. Pöntölle istuessaan muistaa vaimokullan ohjeen et pitää pippistään kiinni ja kuuliaisena miehenä totelee. Siinä aikuinen mies sitten istuu kakalla, pippi kädessä koska vaimo käski

:xmas:
Entä jos käyttäis jotain suojaa? Vaikka pippi sukkaan?
 
voi reps ja kops
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja voi reps ja kops:
Mä oon tässä vaan repeilly sille mielikuvalle et ap:n mies menee vessaan kakalle. Pöntölle istuessaan muistaa vaimokullan ohjeen et pitää pippistään kiinni ja kuuliaisena miehenä totelee. Siinä aikuinen mies sitten istuu kakalla, pippi kädessä koska vaimo käski

:xmas:
Entä jos käyttäis jotain suojaa? Vaikka pippi sukkaan?
Tai käyttäisi sitä kortsua sillon? Aina kun asioi siellä yleisessä vessassa? Suojaahan sekin pippiä kaikilta taudeilta :xmas:
 
Joo
Ap - oisko siivoojan pitänyt pestä pytty sen kondyloomaihmisen ja miehesi käyntien välissä? Älä nyt naurata! Senhän joutuis pesemään jokaisen jälkeen. Kyllä se oli kuule ihan miehesi moka!
Ellei sitten miehesi ole ollut muuten kesämielellä ja saanut tartuntaa ihan luonnollisesti kesäkissalta. Tätä tosiasiaa paetaksesi syytät sitten siivoojaa...
 
viera
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mimasa:
ja olet varma että on sen vessasta saanut
olen varma, tiedän kyllä jos mieheni valehtelee! hän sanoi että pippeli osui vahingossa pöntönreunaan kun oli kakalla, ja siitä se sitten ilmeisesti tuli. kyllä ottaa päähän!! huomenna menen testeihin että onko klamydia tarttunu.

JA KAIKKI VAAN SIKSI ETTEI SIIVOOJAT TEE TÖITÄÄN!!!
Siis pitäisikö siivoojien päivystää vessoissa, että he voisivat syöksyä pyyhkimään pöntönreunat heti käytön jälkeen?

Ei muuta kuin pistä palautetta liittoon johon siivoojat kuuluvat, että saadaan tuollainen epäkohta korjattu ja vessat täyteen päivystäviä siivoojia :)

 
"jep"
olin junamatkalla, kun kakkoshätä yllätti. pöntöllä istuessani juna vaihtoi raidetta jolloin kassini heilahti pöntön laitaan ja tautihan siinä iski...ei vittu onhan näitä juttuja ja tämä se mua jaksaa aina naurattaa.
 
"Zxc"
[QUOTE="jep";29718939]olin junamatkalla, kun kakkoshätä yllätti. pöntöllä istuessani juna vaihtoi raidetta jolloin kassini heilahti pöntön laitaan ja tautihan siinä iski...ei vittu onhan näitä juttuja ja tämä se mua jaksaa aina naurattaa.[/QUOTE]

Tavallista heiluvammat vitjakulkuset? Onks kuvii?
 
"vasta"
Itse olen saanut visvasyylät työkavereiltani. Samassa työpaikassa pari vuotta ja alkoivat ilmaantua ensiksi käsiin ja siinäpä sitä oltiin.

Ja sikäli mikäli olen oman ukonretkun kiroilua wc raikastimista kuunnellut, niin ainakin hänellä otti joka ikinen aamu vehje pytyn reunalla olevaan raikastimeen kiinni, vaikka vehkeen koko on ihan normi.

Pahimmat huudot sain kuulla kun erehdyin harpicin "saippuapaloja" laittamaan etureunaan ja ukko parka tökkäsi vehkeellään siihen. Limakalvot olivat sen näköiset kuin olisi kiehuvaa vettä kaadettu päälle. Ja itseä keljutti kun en ottanut asiaa tosissani. Luulin että yrittää keksiä jotain vittuilua.

Joten enpä ihmettele jos joku sattuu runkulla olemaan käynyt ja mies vehkeellään hipaisee reunassa roikkuvaa mälliä, niin miksi ei tarttuisi? Vai tarttuuko ne miehillä vain jos siemennestettä joutuu b-rappuun? Samat limakalvot ne on siinä munankin päässä.

Onhan näitä tarinoita kuultu varusmiespalvelusaikoinakin näistä neitseellisistä klamydia tartunnoista. Ja tällöin vielä painottivat, että asia pitää ottaa tosissaan. Tämä siis Kajaanissa saapumiserässä II/03, jossa itse olin ja puolenkymmentä miestä hakeutui lyhyen ajan sisään testeihin.
 

Yhteistyössä