mieheni sai sukupuolitaudin yleisestä vessasta!!!

  • Viestiketjun aloittaja vihainen vaimo
  • Ensimmäinen viesti
rekku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti harmailee:
Klamydiahan voi olla piilevänä vuosia, joten miehesi on voinut saada tartunnan ennen teidän yhdessä oloa.
kävimme testeissä ennen kun juhlistimme liittomme yhdynnällä. joten ei voi olla se. ainoa vaihtoehto on se huonosti pesty vessa! mieheni pippi aina joskus osuu siihen reunaan kun on oikein kova hätä vessaan eikä hän aina muista pestä.
mutta tämä ei ollut mieheni vika, vaan sen onnettoman siivousfirman! ja kyllä, tein jo virallisen valituksen asiasta siivousfirmalle!! vähintäänkin saavat korvata lääkekulut.
Lopeta jo...
ota järki käteen....ja ajattele omilla aivoilla!!!!
 
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta tämä ei ollut mieheni vika, vaan sen onnettoman siivousfirman! ja kyllä, tein jo virallisen valituksen asiasta siivousfirmalle!! vähintäänkin saavat korvata lääkekulut.
Sukupuolitauteihin saa ilmaisen lääkityksen....
 
Huvitutti harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti harmailee:
Klamydiahan voi olla piilevänä vuosia, joten miehesi on voinut saada tartunnan ennen teidän yhdessä oloa.
kävimme testeissä ennen kun juhlistimme liittomme yhdynnällä. joten ei voi olla se. ainoa vaihtoehto on se huonosti pesty vessa! mieheni pippi aina joskus osuu siihen reunaan kun on oikein kova hätä vessaan eikä hän aina muista pestä.
mutta tämä ei ollut mieheni vika, vaan sen onnettoman siivousfirman! ja kyllä, tein jo virallisen valituksen asiasta siivousfirmalle!! vähintäänkin saavat korvata lääkekulut.
Ei oo todellista! KYllä nyt viimeistään olisi miehelläsi aika tunnustaa, ketä on sinun lisäksi pannut testejen jälkeen! Heh, porvoosta päivää, ei kukaan voi olla noin tyhmä.. =D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti harmailee:
Klamydiahan voi olla piilevänä vuosia, joten miehesi on voinut saada tartunnan ennen teidän yhdessä oloa.
kävimme testeissä ennen kun juhlistimme liittomme yhdynnällä. joten ei voi olla se. ainoa vaihtoehto on se huonosti pesty vessa! mieheni pippi aina joskus osuu siihen reunaan kun on oikein kova hätä vessaan eikä hän aina muista pestä.
mutta tämä ei ollut mieheni vika, vaan sen onnettoman siivousfirman! ja kyllä, tein jo virallisen valituksen asiasta siivousfirmalle!! vähintäänkin saavat korvata lääkekulut.
Provoltahan tämä aika vahvasti nyt haiskahtaa.

Tai sitten on vaan olemassa niin sinisilmäisiä naisia, että oikein surettaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti harmailee:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti harmailee:
Klamydiahan voi olla piilevänä vuosia, joten miehesi on voinut saada tartunnan ennen teidän yhdessä oloa.
kävimme testeissä ennen kun juhlistimme liittomme yhdynnällä. joten ei voi olla se. ainoa vaihtoehto on se huonosti pesty vessa! mieheni pippi aina joskus osuu siihen reunaan kun on oikein kova hätä vessaan eikä hän aina muista pestä.
mutta tämä ei ollut mieheni vika, vaan sen onnettoman siivousfirman! ja kyllä, tein jo virallisen valituksen asiasta siivousfirmalle!! vähintäänkin saavat korvata lääkekulut.
Ei oo todellista! KYllä nyt viimeistään olisi miehelläsi aika tunnustaa, ketä on sinun lisäksi pannut testejen jälkeen! Heh, porvoosta päivää, ei kukaan voi olla noin tyhmä.. =D
jos SUN UKKOS pettää sua jatkuvasti kaiken maailman horojen kanssa, se EI tarkoita että mun mies pettäisi mua!! inhottavaa tommonen vihjailu. :( ettekö te luota miehiinne yhtään??

ajatelkaa, tarttuuhan se sikainfluenssakin ilman yhdyntää! ja miljoona muuta tautia! miksei sitten klamydia??

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja --:
ap, loepta jo se provoilu, tai myönnä itselles ja pyydä miestäs myöntämään sulle, että se on pettäny sua.

Klamy ei tartu kuin seksissä.
tarttuu myös, jos joku sp-tautinen on käynyt juuri vessassa, eritteet ovat tuoreita ja niissä klamydiabakteeri. epäonninen koskee eritteeseen- tulos tauti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
ap, loepta jo se provoilu, tai myönnä itselles ja pyydä miestäs myöntämään sulle, että se on pettäny sua.

Klamy ei tartu kuin seksissä.
tarttuu myös, jos joku sp-tautinen on käynyt juuri vessassa, eritteet ovat tuoreita ja niissä klamydiabakteeri. epäonninen koskee eritteeseen- tulos tauti!
Ja siivoojien täytyisi siis jokaisen wc:n käyttäjän jälkeen käydä pesemässä vessa, niinkö?
 
Voihan se olla mahdollista että se tarttuu muutenkin, mutta tarttumis prosentti on niin alhainen että sitä ei lääketieteellisissä julkaisuissa viitsitä mainita ettei turhaa paniikkia aiheuteta jo muutenkin bakteerikammoiselle sukupolvelle. ?
 
--
sikainfluenssa ei ole klamydia, senkin hölmöläinen. Sikainfluenssa on influenssan muoto, ja niinkuin kaikki influenssat yms nuhataudit, se tarttuu yskimällä toisia päin ja sitä rataa.

Lueppa vaikka sieltä wikipediasta tai jostain lääkärisivuilta, miten se tarttuu, se klamy. Olet oikeasti idiootti, jos kuvittelet oikeasti, että klamy tarttuu jostain vessasta. Siinä tapauksessa varmaan meillä kaikilla on se! omg, toivottavasti et ehtinyt harrastaa seksiä miehesi kanssa ennen klamyn toteamista. Muutenhan olisit ihan klamydiarakkuloissas itsekin
 
vieras
mä van toivon ettei ap oo ihan tosissaan :/ ukko jatkaa sinkkuelämäänsä vielä pitkään jos menee tuommoset selitykset läpi.

mäkin olin aivan 100% varma ettei mun mies pettänyt mua, sit sain klamydian ja herpeksen. mies väitti kivenkovaan ettei hällä niitä ollut. mut mä en kyllä saanut niitä mistään pöntöistä enkä lauteilta se on varma.
 
--
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
ap, loepta jo se provoilu, tai myönnä itselles ja pyydä miestäs myöntämään sulle, että se on pettäny sua.

Klamy ei tartu kuin seksissä.
tarttuu myös, jos joku sp-tautinen on käynyt juuri vessassa, eritteet ovat tuoreita ja niissä klamydiabakteeri. epäonninen koskee eritteeseen- tulos tauti!
eikä tartu, senkin typerä lehmä. Opeta miehelles kortsun käyttö, niin ei ainakaan jää enää koskaan kiinni. Käyttäkööt sitä kortsua vaikka yleisissä vessoissakin...
 
Annukkainen
Kysy muuten mieheltäsi, että millon oli siellä vessassa kakalla. MIkä päivä se oli.

Sitten laskeskelet voiko pitää paikkaansa. Taudin itämisaika tartunnasta oireisiin on 10-14 vuorokautta, joskin oireet voivat alkaa 3-4 viikon kuluttuakin tartunnasta.

Sitten on se huonompi juttu miehesi tarinaa koskien, että klamydia tarttuu vain limakalvojen välisessä kosketuksessa.
Ei sitä voi saada vessasta tai uimahallista tai mistään missä on ollut pippeli paljaana (lukuunottamatta vieraat limakalvot)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
ap, loepta jo se provoilu, tai myönnä itselles ja pyydä miestäs myöntämään sulle, että se on pettäny sua.

Klamy ei tartu kuin seksissä.
tarttuu myös, jos joku sp-tautinen on käynyt juuri vessassa, eritteet ovat tuoreita ja niissä klamydiabakteeri. epäonninen koskee eritteeseen- tulos tauti!
eikä tartu, senkin typerä lehmä. Opeta miehelles kortsun käyttö, niin ei ainakaan jää enää koskaan kiinni. Käyttäkööt sitä kortsua vaikka yleisissä vessoissakin...

haukkuminen on rumaa! ja mieheni ei tykkää kumista. joskus pakosta ollaan käytetty ja molemmat sitä mieltä että haittaa nautintoa.

ettekö te tiedä mitä on LUOTTAMUS? minä luotan mieheeni! hän itki kun kertoi tartunnastaan! olisiko pettäjä itkenyt? tai kertonut taudistaan?
nyt järki käteen naiset!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
haukkuminen on rumaa! ja mieheni ei tykkää kumista. joskus pakosta ollaan käytetty ja molemmat sitä mieltä että haittaa nautintoa.

ettekö te tiedä mitä on LUOTTAMUS? minä luotan mieheeni! hän itki kun kertoi tartunnastaan! olisiko pettäjä itkenyt? tai kertonut taudistaan?
nyt järki käteen naiset!!
Luottamus ja totaalinen naiivius on kaksi täysin eri asiaa.

Mikäs itkun asia se on, jos se tauti on ihan vahingossa tullut? Enemmän se pistää itkettämään, kun jää pettämisestä noin taudin muodossa kiinni.
 
Huvitutti harmailee
[/quote]

jos SUN UKKOS pettää sua jatkuvasti kaiken maailman horojen kanssa, se EI tarkoita että mun mies pettäisi mua!! inhottavaa tommonen vihjailu. :( ettekö te luota miehiinne yhtään??

ajatelkaa, tarttuuhan se sikainfluenssakin ilman yhdyntää! ja miljoona muuta tautia! miksei sitten klamydia??

[/quote]

Meillä ei ole ollut mitään tauteja. Yhdessä oloa yli kymmenen vuotta. Ei myöskään ole ollut syytä minkäänlaisiin epäilyihin.. Luottamus ihan kohillaan.
Sulla tosiaan kannattaisi hiukan olla huolestunut. Jospa miehesi itki, koska pelkäsi sinun arvaavan mitä on tullut tehtyä.
 
Annukkainen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
ap, loepta jo se provoilu, tai myönnä itselles ja pyydä miestäs myöntämään sulle, että se on pettäny sua.

Klamy ei tartu kuin seksissä.
tarttuu myös, jos joku sp-tautinen on käynyt juuri vessassa, eritteet ovat tuoreita ja niissä klamydiabakteeri. epäonninen koskee eritteeseen- tulos tauti!
eikä tartu, senkin typerä lehmä. Opeta miehelles kortsun käyttö, niin ei ainakaan jää enää koskaan kiinni. Käyttäkööt sitä kortsua vaikka yleisissä vessoissakin...

haukkuminen on rumaa! ja mieheni ei tykkää kumista. joskus pakosta ollaan käytetty ja molemmat sitä mieltä että haittaa nautintoa.

ettekö te tiedä mitä on LUOTTAMUS? minä luotan mieheeni! hän itki kun kertoi tartunnastaan! olisiko pettäjä itkenyt? tai kertonut taudistaan?
nyt järki käteen naiset!!
Eikö nyt hälytyskellot soi ja lujaa.

Jos ihminen sairastuu niin ei sitä itkien kerrota.
Jos miehelläsi vaikka tulisi peräpukamat tai saisi flunssan tai tulisi syylä jalkaan niin itkisikö hän kun kertoisi niistä.

Jos hän kerran on vessasta saanut sen taudin :)
niin eikö silloin olisi loogisempaa, että hän olisi vain kertonut mitä tapahtui ja sanonut, että sinun pitää mennä testeihin.
Miksi itkeä jos siivooja on ollut huolimaton.

Jos taas on pettänyt ja rakastaa vaimoaan ja omatunto kalvaa niin silloin tulee itku kun pelkää, että sepitetty tarina ei menisikään läpi vaan menettää rakkaansa yhden mokan takia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Annukkainen:
Jos ihminen sairastuu niin ei sitä itkien kerrota.
Jos miehelläsi vaikka tulisi peräpukamat tai saisi flunssan tai tulisi syylä jalkaan niin itkisikö hän kun kertoisi niistä.
kyllä mieheni itki minulle viimeksi, kun tuli lapin matkaltaan murtuneella olkavarrella. ei sitäkään kukaan häneen tartuttanut eikä hän minua pettänyt siellä ja sen takia murtanut luitaan.

eikö mieheni ole jo kärsinyt tarpeeksi ilman että alatte kylvämään epäilystä minuun? enkä siis epäile, tiedän että bakteerit tarttuvat myös kosketuksen välityksellä pinnoista.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Annukkainen:
Jos ihminen sairastuu niin ei sitä itkien kerrota.
Jos miehelläsi vaikka tulisi peräpukamat tai saisi flunssan tai tulisi syylä jalkaan niin itkisikö hän kun kertoisi niistä.
kyllä mieheni itki minulle viimeksi, kun tuli lapin matkaltaan murtuneella olkavarrella. ei sitäkään kukaan häneen tartuttanut eikä hän minua pettänyt siellä ja sen takia murtanut luitaan.

eikö mieheni ole jo kärsinyt tarpeeksi ilman että alatte kylvämään epäilystä minuun? enkä siis epäile, tiedän että bakteerit tarttuvat myös kosketuksen välityksellä pinnoista.
ok,usko miestäsi.
mutta jos olisin sinä,kävisin säännöllisesti tästä lähtien sukupuolitautitesteissä ja käskisin miestäni pitämään kirjaa aina kun on istunut vieraassa vessassa, että seuraavatkin tartunnat voidaan jäljittää ja oikea siivousfirma saa noottia..näinhän ne taudit leviää.
 

Yhteistyössä