Mieheni pyynnöstä kysyn teiltä

  • Viestiketjun aloittaja perhevisailua
  • Ensimmäinen viesti
perhevisailua
Kun muilta palstoilta kuulemma saa bannia, jos niiltä tällaisia menee kysymään (siis sellaisilta, missä se käy). :saint:

Eli, touhutippa on se tippa tuolta pippelistä.

Miksi kutsutte sitä tippaa, joka tulee nenän päähän, kun nenä vuotaa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mä olen kyllä kutsunu sitä touhutipaksi, eikä ole kukaan nauranu. Kuulin tuon toisen merkityksen sille vasta täällä... *nolostuu*
Heh. Tästäpä löytyi syy, miksi tästä alettiin keskustella. :D

Mun mies kutsuu sitä myös touhutipaksi (kutsuu tosin myös sitä toista tippaa touhutipaksi). Ja minä nauroin, että ei se voi touhutippa olla. :D

Mutta siihenpä mies keksi kysyä, että mikä se sitten on, enkä mä saanut päähäni. Viisas mieheni keksi vastauksen: kysy sieltä kaksplussalta, kun siellä se tiedetään varmasti. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Sun miehelläsi on luja luotto plussalaisiin näemmä!
Se on oppinut siihen, et käyn kysymässä täältä aina kaikki oudot jutut... :D
Kyllä tämä on kaverin kanssa ihan vakio juttuja, että 'käydäänpäs plussalta kysymässä!' jos jokin asia askarruttaa...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Sun miehelläsi on luja luotto plussalaisiin näemmä!
Se on oppinut siihen, et käyn kysymässä täältä aina kaikki oudot jutut... :D
Kyllä tämä on kaverin kanssa ihan vakio juttuja, että 'käydäänpäs plussalta kysymässä!' jos jokin asia askarruttaa...
Täältä saa vastauksia myös niin nopeasti, että sitä tuo mies kanssa aina ihmettelee. Kuulemma niillä palstoilla, millä se käy, vastaukset tulee päivän-parin sisään. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Sun miehelläsi on luja luotto plussalaisiin näemmä!
Se on oppinut siihen, et käyn kysymässä täältä aina kaikki oudot jutut... :D
Kyllä tämä on kaverin kanssa ihan vakio juttuja, että 'käydäänpäs plussalta kysymässä!' jos jokin asia askarruttaa...
Täältä saa vastauksia myös niin nopeasti, että sitä tuo mies kanssa aina ihmettelee. Kuulemma niillä palstoilla, millä se käy, vastaukset tulee päivän-parin sisään. =)
"jokakodin kysymykseen, vastauksen saat... plussalta"
Nimeksi vois muuttaa: Mitä mä nyt teen? :D
 

Yhteistyössä