Mieheni pitsipöksyt

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pitsit sulattaa sydämen
Kyllä olen saanut ja olen käynyt myös vaimoni kanssa ostoksilla. Myyjä oli esittelemässä ja kysyi sitten, kun ensin vähän ihmetteli, että tuleeko ne minulle. Vastasimme myöntävästi ja hän siihen että asia selvä. Esitteli sitten muutamia malleja joita miehet tykkää.
Annoin vaimolle joululahjaksi ihanat valkoiset pitsipöksyt paketin avattuaan sanoi että on kauniit, mutta meneekö ne kuitenkin sinun käyttöön ja kokoelmaan, näin on monesti tapahtunut olen ottanut vaimön pöksyjä omaan käyttöön, hei onko sinulla taas minun pöksyt, olen montakertaa pyytänyt saada jotain pikkukivaa. sitten ohjeistettu että ei saa mennä paikallisesta kivijalka liikkeestä ostamaan pitsipöksyjä myyjät voivat hoksata miksi asioin samalla asialla ostamassa hipstereita tai stringejä, emme ole koskaan missään yhdessä käyneet ostamassa minulle edellä mainittuja tuottei
 
Pallit piiloon
Kävin naapurissa eilen illalla ja otin aijemmin kertomani pitsi stringit jotka ostin itselleni joululahjaksi ja näytin naapurin rouvalle totes että kauniit pienet pitsit ovat mutta saako niillä pallit piiloon ja nauroi makeasti päällle, hän kyllä entuudesta tietää että harrastan pitsi tuotteita.
 
Hepenet
Tänään iltapäovällä laitoin kaikki vaaleat pitsini pesuun , äsken laitoin kuivammaan, vaimo sattui samaan aikaan saunalle kun asettelin niitä kuivaan, totesi vain että nyt on tämä hetki menossa,nyt on vähäksi aikaa puhtosia pitsi hepeneitä tais olla liki kolmetkymmenet tai yli
 
Avoin pano pilluun
Olisi mielenkiintoista tietää millaisessa valaistukseesa harrastatte panemista täysillä valoilla peiton alla vai miten itse haluan että on täysi valaistus näkee kunnolla tissien tanssin avoimen pillun kun jalat on koukussa ylöspäin näkyy kunnolla ennen varrsinaista panemista pienet ja isot pillun huulet sekä klitoriksen on kiihottavan näköinen mihin kullinsa saa työntää kun aloittaa varsinaisen panemisen siihen asti kun laukeaa ja saa tuntea siemen syöksyn ihanan tunteen kun viidestä kuuteen kertaan kun siemenneste purkatuu pilluun ja pillu on tulvillaan . . . . . .
 
Verkkoutunut
Aiemmin mainitsemani rouva oli tyttärensä kanssa kirppiksellä nähnyt tosimakeet pitsi korsetin mutoli kait pieni koko minulle sanoin miksi et tuonut olin laittanut vaatekaappiini koristeeksi, sanoi että ei ajatellut asiaa tältä kannalta, harmitteli kyllä asiaa kun hyvä ja hieno asia ei päässyt toteutumaan, oli täysillä minun puolella vaikka hänellä oli ikää pikkasen yli kahdeksankymmentä, rouva ymmärsi minua sydämestään vaikka meillä oli pieni ikäero, huom en pukeudu naiseksi mutta pitsit on pop.
Pitsipöksyjen pitäminen ja pukeminen antaa ja tuo seksuaalista mielihyvää.
 
Kivijalkaliike
Kyllä olen saanut ja olen käynyt myös vaimoni kanssa ostoksilla. Myyjä oli esittelemässä ja kysyi sitten, kun ensin vähän ihmetteli, että tuleeko ne minulle. Vastasimme myöntävästi ja hän siihen että asia selvä. Esitteli sitten muutamia malleja joita miehet tykkää.
Olisi tos kiva käydä vaimon kanssa pitsipöksy ostoksilla jossain kivijalka liikkeesssä ei kuitenkaan omassa kylässä, olisi varmaan seksikäs matka josmyyjä vielä ymmärtäisi että pitsit tulee miehellle, voisi ostaa samalla kertaa useammatkin .
 
Kevyet pöksyt
Kyllä olen saanut ja olen käynyt myös vaimoni kanssa ostoksilla. Myyjä oli esittelemässä ja kysyi sitten, kun ensin vähän ihmetteli, että tuleeko ne minulle. Vastasimme myöntävästi ja hän siihen että asia selvä. Esitteli sitten muutamia malleja joita miehet tykkää.
Olen monesti miettinyt miksi miehille ei valmisteta pikkuhousuja samasta materiaalista kuin naisille, sellaisia kevyitä kapealla vyötärö nauhalla, miesten malleissa on yleensä raskas leveä vyötärö nauha, kesä aikaan nämä olisi aivan mukavan kivoja miehilläkin, onko se materiaali jokin polyamidi, uskoisin tuotteilla olevan kysyntää, ei tarvisi ostaa naisten pitsi pöksyjä vaikka on ne miehelläkin tosi mukavantuntuiset ja seksikkäät, osaako kukaan antaa vastausta vai pitääkö mennä tiedustelemaan siltä myyjältä joka tiesi mistä mies tykkää, onhan miehelläkin oikeus pukeutua nautinnollisesti.
 
Pokserit
Miehille tehdyt kevyet lyhy lahkeiset pokserit kapealla vyötärönauhalla silkistä tai jostain sellaisesta kun naisten pöksyt yleensä on tehty tuntuisi kesä aikaa tosi kivoilta.
Olen monesti miettinyt miksi miehille ei valmisteta pikkuhousuja samasta materiaalista kuin naisille, sellaisia kevyitä kapealla vyötärö nauhalla, miesten malleissa on yleensä raskas leveä vyötärö nauha, kesä aikaan nämä olisi aivan mukavan kivoja miehilläkin, onko se materiaali jokin polyamidi, uskoisin tuotteilla olevan kysyntää, ei tarvisi ostaa naisten pitsi pöksyjä vaikka on ne miehelläkin tosi mukavantuntuiset ja seksikkäät, osaako kukaan antaa vastausta vai pitääkö mennä tiedustelemaan siltä myyjältä joka tiesi mistä mies tykkää, onhan miehelläkin oikeus pukeutua nautinnollisesti.
 
Läpinäkyvä
Käydessäni karibian kylpylässä kysyin kassalla voiko mennä altaalle stringeissä, sanottiin että voi mennä, toisella kerralla kysyin voiko hipstereillä rouva sanoi että jos ne on tarkoitettu uintiin, hipsterit olli tavanomaiset luonnonvalkoiset, stringeissä eikä hipstereissä ei ollut mitään pitsejä, kelpasi ilmeisesti allasvalvojalle kun ei tullut mitään huomautusta, enkä huomannut että kukaan erityisemmin olisi kiinnittänyt huomiota tietysti olin kysynyt maksua suorittaessani kysynyt kummallakin kerralla luvan ja saanut myonteisen vastauksen.
Sanoisin että melko rohkea tiedustelu ja toteutus vaikka luvan varaisesti mennä stringeissä tai luonnon valkoisissa hipstereissä kylpylän altaalle esim luonnon valkoiset naisten hipsterit kastuessa kuultaa ja näkyy selvästi läpi jos vielä kävijällä on tumma karvoitus ei välttämättä jää mitään näkemättä kun tulee altaasta pois mitä mahtoi naiset ajatella kävijästä.
 
vierailija
Sanoisin että melko rohkea tiedustelu ja toteutus vaikka luvan varaisesti mennä stringeissä tai luonnon valkoisissa hipstereissä kylpylän altaalle esim luonnon valkoiset naisten hipsterit kastuessa kuultaa ja näkyy selvästi läpi jos vielä kävijällä on tumma karvoitus ei välttämättä jää mitään näkemättä kun tulee altaasta pois mitä mahtoi naiset ajatella kävijästä.
Olimme vaimon kanssa joskus uimaretkellä tiesin etukäteen et voi olla muita uimareita ei mahdollisesti ole. Lähtiessä varasin itselleni uimaasuksi naisten pitsipöksyt jotka löytyi kaapistani, uimaan mentäessä vaimo totesi aijotko mennä pitseillä uimmaan mut jos kuitenkin tulee muitakin varasin vesirajaan ison pyyheliinan, oli ihana olla uimassa pitsipöksyissä eikä vaimokaan moittinut kun tiesi mun pitsipöksy harrastuksen
 

Yhteistyössä