Mieheni outo(?) halu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ReetaB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ReetaB

Vieras
No moi!
En ole koskaan ennen tämmöisille palstoille kirjoittanut, tätä palstaa oon pitkään lukenu ja nyt mun on pakko vihdoin kysyä teiltä:
Tää ei ole varmaan mikään juttu tän palstan lukijoille mutta mua tää jotenkin ahdistaa tai ihmetyttää.
Rakastan miestäni mutta jo seurustelumme alusta pitäen ja nyt olemme olleet jo vuoden naimisissakin hän on halunnut minusta jotain outoa. Tai kyllä minäkin siitä pidän jossain määrin mutta miehelleni se on ihan vimma.
Siis että mun pitäis pukeutua tosi HUORAMAISESTI ihan julkisesti baari-iltaa varten ja sitten hän pitäisi mua omanaan ja näyttelisi kuin omaisuutttaan?!?!
Kerran kun mieheni oli riittävän kännissä hän sanoi että hänestä olisi kaikkein hienointa joskus levittää minun pillu kaikkien yökerhon tanssilattialla joraavien jätkien nähtäville.
Mitä mieheni minusta oikein haluaa tai onko minulta nyt jäänyt jotain ymmärtämättä suhteestamme??

Eipä kai tuo niin harvinainen fetissi ole. Toki oma asiasi miten siihen suhtaudut. Itse en muiden nahtäväksi huoramaisesti pukeutuneena mene, en ainakaan usko. Eipä kai tuo niin todella niin vaarallinen tai erikoinen fetissi ole. Monethan haluaa vielä 3 pyörän mukaan.

Omat fantasiani ei sovi leviteltäväksi kaikkien näkösälle. Onneksi ei tuollaisia ole, omalla miehellä taitaa olla tuo klassisin fetissi eli 2 naista ;) No se on täysin poissuljettu. Mutta onneksi mies on taipuvainen omiin fantasioihini hyvin pienimuotoisesti. Eipä ainakaan meillä ole tylsää sängyssä ainakaan itselläni.

Mutta teidän pitää itse sopia nämä asiat. Mutta tuskimpa tuokaan on hirveän poikkeava fantasia.

Jos katsoitte viime keskiviikon G-pistettä, niin siinä oli juuri juttua fetisseistä. Asiantuntija sanoi, että välttämättä fantasioita ei ole tarkoitettukaan edes tapahtuviksi, sillä joku oikein kiihottava ajatus saattaa toteutuessaan latistua ja olla suuri pettymys. Joskus fantasiat lipsahtavat pakkomieleisyyden puolelle, mutta jos esimerkiksi yhdynnässä sopivan rennon mielentilan saavuttaminen ja omien fantasioiden ajattelu voi auttaa siinä, että saa orgasmin helpommin. Jos huonoilla kokeiluilla menettää sen oman fantasian kiihottavuuden, niin uuden, yhtä hyvän fantasian keksiminen ei välttämättä ihan niin vain onnistukaan.

On vaikea sanoa, missä rajanveto tapahtuu. Haluaisitko välttämättä itse, että baarissa itse jos toinenkin vilauttelisi ja levittelisi paikkojaan vain siksi, että saa toteuttaa fantasioitaan? Silloinhan siellä saattaisi olla esimerkiksi joku vetämässä käteen baarijonossa selkäsi takana tai naisia levittelemässä paljaita paikkoja miehellesi jne. Minusta tuntuu, että miehesi fantasia toimii nimenomaan paremmin ajatustasolla kuin oikeassa elämässä. Miehesi ei ainakaan halua pitää kynttiläänsä vakan alla eikä hän noudata sanontaa "kell' onni on se onnen kätkeköön":)

Baari-illat ovat aika mielenkiintoisia psykologiselta kannalta. Naiset meikkaavat baari-iltoja varten ollen parhaimmillaan, vaikka olisivatkin paikalla vain oman kullan kanssa. Tyttöporukalla ulos lähdettäessäkin saatetaan ajella sääri- ja bikinikarvat ja laittaa parhaimmat alusvaatteet päälle jne. Samoin moni haluaa näyttää "omistavansa" kumppaninsa eli esimerkiksi jos oma mies juttelee jonkun naisen kanssa, niin moni nainen menee miehensä luokse ja suutelee häntä kiihkeästi suulle osoittaen, että tää kundi on mun.

Minusta tuo fantasia miehelläsi on aika tavallinen eikä siinä ole mitään pahaa. Pääasia on se, että et anna miehen taivuttaa itseäsi tekemään sellaista, mistä et itse pidä koskipa se sitten pukeutumista tai vilauttelua. Miehesi fantasia varmasti kiihottaa häntä, mutta hän tuskin on ajatellut asiaa ihan loppuunasti. Hän varmasti saa lisäkiihoketta siitä, että muut miehet kadehtivat sinua häneltä, mutta hän tuskin haluaisi sitä tilannetta, että muut miehet alkaisivat pokaamaan sinua, koska silloin voisi olla iso riski, että joku muu mies onnistuisi saamaan sinut rakastumaan toiseen mieheen. Miehesi ei varmasti halua myöskään sitä tilannetta, että innostuisit vilauttelusta niin paljon, että vilauttelisit muulloinkin, kun miehesi ei ole läsnä.

meillä ainakin fantasioita..sovelletaan..eli toteutetaan siinä määrin missä pystytään..tuo on helppo..kotona joku ilta odottelet täyslutka vaatteissa..saa hyvin uffilta ym..halvalla kaikkee "lumppuvaatetta" vähänviiniä..ja pidät oman shoun kotosalla..ei vaadi paljoa..tai kun meette baariin..teet selväks ettet kellekään vilauttele,mutta jätä vaikka alusvaatteet kotiin =)..

Alkuperäinen kirjoittaja THTI:
Aivan normaalia, että mies haluaa esitellä upeaa rouvaansa muillekin.
Kellä onni on, se onnen jakakoon:-))

tuohan on ihan klassinen hallintafantasia: mies ei tunne itseään mieheksi ilman, että voi osoittaa muille miehille omistavansa sinut. tuo revittelyn haluaminen kertoo siitä, että et ilmeisesti ole riittävän selvästi muiden miesten katseiden kohteena, jotta miehesi voisi tuntea olevansa muiden miesten ihailema. ei siinä mitään, ei se sinun viehättävyydestäsi ole varmasti kiinni, mutta taitaa olla poitsulla itsetunto-ongelmia...

edellisellä leikkaa!

Mik on sitäpaitsi ns huora? No sehän nainen jolle mies maksaa palveluista, eli mies on "ostanut" naisen.
Mies haluaa leveillä sun kustannuksella, että olet hänen orjansa ja tyänsä hedelmä, jonka hän on ostanut.

Eräs naisihminen,hengailtiin jonkin aikaa.Hän fantasioi rakastelun aikana seksistä kahden miehen kanssa.Se kiihotti meitä moolempia.Kysyin myöhemmin,miten järkätään homma käytännössä?Hän sanoi,ei hän todellisuudessa halua sekstailla kahden kanssa.Hän tykkäs herkutella noin ja sai kivasti orgasmeja.Oli hyvää aikuista seksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja klassista:
Alkuperäinen kirjoittaja THTI:
Aivan normaalia, että mies haluaa esitellä upeaa rouvaansa muillekin.
Kellä onni on, se onnen jakakoon:-))

tuohan on ihan klassinen hallintafantasia: mies ei tunne itseään mieheksi ilman, että voi osoittaa muille miehille omistavansa sinut. tuo revittelyn haluaminen kertoo siitä, että et ilmeisesti ole riittävän selvästi muiden miesten katseiden kohteena, jotta miehesi voisi tuntea olevansa muiden miesten ihailema. ei siinä mitään, ei se sinun viehättävyydestäsi ole varmasti kiinni, mutta taitaa olla poitsulla itsetunto-ongelmia...

Voiskohan tätä ajatusta kehitellä veilä pidemmälle..., tosin HYVIN, HYVIN paljon karrikoiden ja mahdollisesti täysin metsään mennen *wirn*.

Jospa vertaamme tätä tilanteeseen, jossa miehen 'nainen' on vaikkapa miehen 'auto'. Mies esittelee ylpeänä autoaan toiselle miehelle. Onhan auto sentään miehelle statussymboli ja sen on oltava parempi kuin naapurilla. "No joo, onhan helmat vähän ruosteessa ja onhan sillä jo vähän ikääkin, mutta katsopa näitä upeita äänentoistolaitteita! On hyvät bassot jytisemässä ja diskantit varsin kohdallaan". Kyse ei tässä kohtaa ole autosta _itsessään_, sehän on periaatteessa vain kulkuväline, vaan miesten välisestä suhteesta. "Naapurilla on isompi talo, mutta minullapa onkin hienompi auto" -> "En ole näytä rikkaalta, mutta minullapa on mieskunto huipussaan, katsokaa vaikka kuinka seksikkään naisen olen itselleni hommannut".

Alkuperäinen kirjoittaja klassista:
taitaa olla poitsulla itsetunto-ongelmia...

Alkuperäinen kirjoittaja ReetaB:
No moi!
En ole koskaan ennen tämmöisille palstoille kirjoittanut, tätä palstaa oon pitkään lukenu ja nyt mun on pakko vihdoin kysyä teiltä:
Tää ei ole varmaan mikään juttu tän palstan lukijoille mutta mua tää jotenkin ahdistaa tai ihmetyttää.
Rakastan miestäni mutta jo seurustelumme alusta pitäen ja nyt olemme olleet jo vuoden naimisissakin hän on halunnut minusta jotain outoa. Tai kyllä minäkin siitä pidän jossain määrin mutta miehelleni se on ihan vimma.
Siis että mun pitäis pukeutua tosi HUORAMAISESTI ihan julkisesti baari-iltaa varten ja sitten hän pitäisi mua omanaan ja näyttelisi kuin omaisuutttaan?!?!
Kerran kun mieheni oli riittävän kännissä hän sanoi että hänestä olisi kaikkein hienointa joskus levittää minun pillu kaikkien yökerhon tanssilattialla joraavien jätkien nähtäville.
Mitä mieheni minusta oikein haluaa tai onko minulta nyt jäänyt jotain ymmärtämättä suhteestamme??

mitä sitä ihmettelet? olet hänen huoransa ja sillä siisti. rehellinen mies sinulla!

Olen samaa mieltä vastanneiden kanssa. Fantasiat ovat normaaleja, ja kertoo luottamuksesta että miehesi on oman fantasiansa sinulle kertonut. Ongelma on nyt se, että miehesi ei ymmärrä todellisuuden ja fantasian eroa. Et saa lähteä mukaan toteuttamaan näitä hänen fantasioitaan, ellet ole täysillä mukana (epäilen siis ettet ole). Keskustelkaa ja leikkikää kotona vaikka roolileikkejä. Sopikaa yhdessä rajat ja säännöt.Pukeudu huoraksi ja näytelkää tilanne, että miehesi vaikka ostaa sinut.

Ellet tykkää pukeutua huoramaisesti yleisellä paikalla; älä tee niin!

Monesti ihmisillä on ihan toteuttamiskelpoisia fantasioita, mutta useimmiten ei. Exäni fantasia oli olla kahden naisen kanssa. Hän ei olisi sitä oikeasti tehnyt,mutta kertoi että masturboidessaan tästä fantasioi. Minun fantasiani oli tuolloin seksi julkisella paikalla ja tätä harrastimme silloin tällöin, mm. golfkentällä,leffassa, kahvilan vessassa (Espa, Stringberg).Tuon suhteen jälkeen se ei ollut enää fantasia. Psykologit sanovat, että fantasia ei ole enää fantasia kun se on toteutettu.

Nykyinen aviomieheni väitää ettei hänellä ole lainkaan fantasioita, että "minä riitän hänelle". Heh, no tottakai riitän, mutta olen varma ettei hän vaan uskalla kertoa omia fantasioitaan.Pelkää varmaan reaktiotani.

Ap:n mies muistelee nuoruuden tuhmuutta ja toivoo näkevänsä nykyisestä edes pilkahduksen samaa. Jos ei nyt ihan viivan julkista esittelyä, mutta ajatus taustalla kumminkin.. Usko pois, joku menetetty ihanuus on ollut pikkutuhma ja sehän säväyttää aina.

Alkuperäinen kirjoittaja ReetaB:
No moi!

Kylläpä sinulla on omituinen mies. En ikimaailmassa alkaisi edes seurustella tuollaisen idiootin kanssa hänhän on iha seko. En jaksa ymmärtää kuinka sinä voit ylipäätään elää tuollaisen irstaan ihmisen kanssa, yök ja vielä kerran yök.

ÖÖh, tosi kummallista olisi kuvitella tilanne, jossa joku tuntematon pariskunta hengailisi yökerhon tanssilattian liepeillä ja ukko yhtäkkiä levittäisi naisen paljaan pillun kaikkien nähtäväksi. Vaikea uskoa, että se ainakaan hirveän moneen mieheen vaikutukseen tekisi, saisitte korkeintaan sääliviä katseita ja ehkä naureskelua.

Toisaalta asian voi nähdä niinkin, että miehellesi sun pillu on niin hieno, että sitä kelpaa näytellä muillekin. Sitten taas eri asia, onko se ihan oikeasti niin hieno kaikkien muidenkin mielestä.

Arvaan, että olet miehesi ensimmäinen pano. Tai ainakaan kovin kokenut hän ei ole. Luulisi muuten tajuavan, ettei yksi pillu ole loppupeleissä sen kummempi kuin miljoona muutakaan.

Hmm, mielenkiintoista olisi, jos kaikki ne miehet täällä, ketä haluaa nähdä ravintolassa miehen levittävän naisensa pillua tanssilattialla, huutaa hep! ;D

Alkuperäinen kirjoittaja pilipalipimpa:
ÖÖh, tosi kummallista olisi kuvitella tilanne, jossa joku tuntematon pariskunta hengailisi yökerhon tanssilattian liepeillä ja ukko yhtäkkiä levittäisi naisen paljaan pillun kaikkien nähtäväksi. Vaikea uskoa, että se ainakaan hirveän moneen mieheen vaikutukseen tekisi, saisitte korkeintaan sääliviä katseita ja ehkä naureskelua.

Toisaalta asian voi nähdä niinkin, että miehellesi sun pillu on niin hieno, että sitä kelpaa näytellä muillekin. Sitten taas eri asia, onko se ihan oikeasti niin hieno kaikkien muidenkin mielestä.

Arvaan, että olet miehesi ensimmäinen pano. Tai ainakaan kovin kokenut hän ei ole. Luulisi muuten tajuavan, ettei yksi pillu ole loppupeleissä sen kummempi kuin miljoona muutakaan.

Hmm, mielenkiintoista olisi, jos kaikki ne miehet täällä, ketä haluaa nähdä ravintolassa miehen levittävän naisensa pillua tanssilattialla, huutaa hep! ;D

Mmmmmmikä asiijanntuntija... hmmmm

Kun ap. jo toteuttaa miehensä fantasiaa niin eiköhän sitä vaan kannata mennä loppuun asti.
Mukava sitten mummona muistaa jätkä kaveria joka levitti sen kaikkien nähtäville.
Olen nähnyt jopa suoraa nainti yritystä baari iltana . mutta kyllä se johti siihen että pariskunta sai porttikiellon kumpikin. Lähinnä kukaan ei tullut kysymään toteutetaanko jotain fantasiaa vai ei..

Minua säälitti nainen ja piru parka niin joutavan näköisen miehenkin kanssa vielä.
Fantasiat vain ajatuksen tasolla. Niin ei tule maineen menoa .

Alkuperäinen kirjoittaja Vedä rajasi:
Olen samaa mieltä vastanneiden kanssa. Fantasiat ovat normaaleja, ja kertoo luottamuksesta että miehesi on oman fantasiansa sinulle kertonut. Ongelma on nyt se, että miehesi ei ymmärrä todellisuuden ja fantasian eroa. Et saa lähteä mukaan toteuttamaan näitä hänen fantasioitaan, ellet ole täysillä mukana (epäilen siis ettet ole). Keskustelkaa ja leikkikää kotona vaikka roolileikkejä. Sopikaa yhdessä rajat ja säännöt.Pukeudu huoraksi ja näytelkää tilanne, että miehesi vaikka ostaa sinut.

Ellet tykkää pukeutua huoramaisesti yleisellä paikalla; älä tee niin!

Monesti ihmisillä on ihan toteuttamiskelpoisia fantasioita, mutta useimmiten ei. Exäni fantasia oli olla kahden naisen kanssa. Hän ei olisi sitä oikeasti tehnyt,mutta kertoi että masturboidessaan tästä fantasioi. Minun fantasiani oli tuolloin seksi julkisella paikalla ja tätä harrastimme silloin tällöin, mm. golfkentällä,leffassa, kahvilan vessassa (Espa, Stringberg).Tuon suhteen jälkeen se ei ollut enää fantasia. Psykologit sanovat, että fantasia ei ole enää fantasia kun se on toteutettu.

Nykyinen aviomieheni väitää ettei hänellä ole lainkaan fantasioita, että "minä riitän hänelle". Heh, no tottakai riitän, mutta olen varma ettei hän vaan uskalla kertoa omia fantasioitaan.Pelkää varmaan reaktiotani.

Olen samaa mieltä edellisen kanssa!!!

Aikaa on kulunut, moni on kirjoittanut, paljon on tapahtunut mutta silti kaikista eniten me on eniten puhuttu ja mä oon miettinyt ja kokeillut mistä mä tykkään ja mistä en. Kiitos kaikille palstalaisille viisaista sanoista!
Pitkien keskustelujen ja muutamien varovaisten kokeilujen jälkeen olemme löytäneet yhteisen sävelen. Onhan niin että olen normaali tyttö ja tykkäisin olla prinsessa ja onhan myös niin että mieheni on normaali mies ja tykkäisi olla jotain IndianaJonesLukeSkyvalkerRonJeremy tai jotain. Oikeesti, mies roolitus on paljon vaikeampaa!! No, mutta päädyttiin kuitenkin kokeilemaan että mieheni sai käytännössä sanella mitä laitoin päälleni yhtenä iltana kun mentiin ulos. Oltiin koko ajan yhdessä mutta voi niitä katseita ja vihjeitä!! Eli siis mieheni ehdotuksesta mulla oli tukka tosi pörheesti, mielestäni hirmu törkeesti meikkiä, push-up-rintskarit täytteillä, tiukka toppi, tiukka minari joka oli siis tosi lyhyt ja hirmu korkeet korkkarit. Asia josta käytiin pitkä vääntö oli mun pikkuhousut. Lopulta myönnyin ja jätin nekin pois. Mua hävetti NIIN PALJON aluksi, mutta lopulta, kun olin koko ajan mun miehen kanssa oloni oli ihan hyvä ja aloin jopa jotenkin olla niinkuin kotonani ja kostua. Se oli kuitenkin tosi lievää verrattuna mun mieheen. Se kävi niin uskomattoman kuumana! Mä en ole ikinä nähnyt sitä sellaisena ja meidän seksi sitten kotona oli aivan uskomattoman upeeta!! Jos tämä on hinta tai pikemminkin palkka niin tää oli vasta alkuu!
Kiitos kaikille tuesta ja rohkasusta!

Tuo edellinen oli ihana kertomus naisen onnistuneesta suhtautumisesta miehen toivomaan fetissipukeutumiseen. Oikea suhtautuminen ja miehen toiveiden täydellinen huomioiminen edes joskus lujittaa suhdetta ja parantaa seksielämää uskomattomalla tavalla.
Vaihtoehtoinen ja surullisen yleinen suhtautumistapa on leimata mies riettaaksi irstailijaksi, jättää tämä tai pukeutua löysiin kaapuihin, lihottaa itsensä muodottomaksi, ihmetellä kun mies ei halua.

Onko korkeat korot, lyhyt hame ja vahva, mutta tyylikäs meikki ja näyttävä kampaus huoralook? Taidan sitten itsekin näyttää huoralta, vaikka vaatteeni ovat kuitenkin hyvällä maulla valittu eivätkä mistään seksikaupasta.
Mitä muuten nuoret miehet ovat valmiita tekemään naisen seksifantasioiden hyväksi? Tältä palstalta olen lukenut vain miten vanhemmat miehet ovat lähteneet vaimojensa toiveiden mukaisesti mukaan 2- miestä- fantasiaan.

Yhteistyössä