Mieheni osti uuden auton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vette"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vette"

Vieras
Meillä on mieheni kanssa aina ollut omat tilit, millä yhteisten menojen jälkeen on kumpikin saanut tehdä mitä haluaa. Ja on totta, että mieheni tulot on noin 5 kertaiset omiini nähden.

Pihaan ilmesty vuoden vanha Corvette. En viitsi sanoa edes hintaa. Ostos yllätti minut, koska meillä on 2 lasta, ja tuossa autossa ei ole kuin 2 paikkaa :O

No, onhan meillä toisena autona tilakiesi, mut silti, mielestäni emme tarvitse toiseksi autoksi corvetteä. Se on aivan turha.

Nielen kiukkuni, mieheni ei kuitenkaan tehnyt mitään, mistä ei olisi sovittu. Omilla rahoilla auton osti. Mitäpä nalkuttamaan. Silti hieman korpeaa.

En kuulemma edes saa ajaa sillä autolla :( Olen kyllä kehno kuski, mutta turvallinen, ajan varmasti ja hitaasti.

Mutta.. no.. 70 000 ekee autoon, mihin ei saa perhettä mukaan :( Mutta kuten sanottu, en voi nalkuttaa. Miehen rahoja ne on, ja saa niillä tehdä mitä haluaa.

Saatan kuulemma päästä rattiin, jos opetten ajamaan (automaattivaihteet). Voi hienoa.

Minua oikeastaan vain kyrsii se, etten tienaa kuten mieheni.

teillä taitaa olla "sun ja mun rahat" vaikket ite sitä varmaan huomaakaan.. meillä tuollaisista keskusteltaisiin etukäteen. mä ostin korsin 400e laukun tänään ja kysyin miehen mielipidettä ja perustelin miksi haluan sen laukun. v