Mieheni ostama syntymäpäivälahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämmöstä tänne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24530908]Kyllä näyttää nakertavan, mutta toisaalta, en odota herneen nenään vetäviltä mammoilta yhtään vähempää. Heitä ap se Nomination-koru roskiin, paiskaa mies pihalle ja hanki ajatustenlukija puolisoksi, niin ratkeaa tämäkin ongelma.
Keskustelu on ylimainostettua ja kiitollinen ei tarvitse olla, jos ei siltä tunnu.[/QUOTE]

No jaa. Minä olen saanut mieheltäni yleensä lahjaksi jotain, mitä olen toivonut. Mies on myös saanut toiveittansa mukaisen lahjan. Kyllä muuten luulen, että mieheni vähän tyrmistyisi ja saattaisipa olla pettynytkin, jos seuraavilla synttäreillä paketissa olisi lahjakortti eikä perhonsidontatukki ;)

Lienen ainoa josta lahjassa parasta on yllätys. Toki mun mies on sen verta jäkevä että ei osta valkokulltaistasormusta jos meillä ei ole siihen rahaa tai ufolamppua koska sille ei ole mitään järjellistä käyttöä.

Ei lahja aina ole se mitä ole uumoillut, mutta en ole kyllä pettynytkään. Eikä ole tarvetta ollut nurista asiasta. Tosiasia on se, että olen aikuinen eikä mulla naama mene norsun v:lle vaikka lahja jäisi ostamatta. Kun sitä syntymäpäivää voi muutenkin juhlistaa kuin lahjoin. Jos ei onnittelisi ja antaisi suukkoa niin sitten harmittaisi, mutta tuon lahjan olen kyllä aina saannut.

kai se sitten on niin että jos elämä ei muutoin ole koulinut niin väärä syntymäpäivälahjakin voi hetkuttaa arkea niin että palkokasvi humpsahtaa nenään.

[QUOTE="mie";24530990]Mun mielestä ap:n ei tartte lahjoja saada - pyytäkööt ukolta suoraan rahaa käteen niin ehkä sitten on tyytyväinen. Mä ainakin lopettaisin lahjojen ostelun moiselle muijalle ja törkkäisin sen 50€ setellin sille romanttisesti kouraan merkkipäivänä. Ostakoot mitä tahtoo.[/QUOTE]

NIINPÄ! Näin ois hyvä!!!

MIeheni ostaa minulla aina jonkin matkan syntymäpäivälahjaksi. Saan ostaa sitten matkoilta vaatteita, koruja, laukkuja, kenkiä, koriste-esineitä jne. Olemme yleensä matkalla noin viikon. Synttärini on keväällä, joten pidämme aina loman siihen aikaan ja lähdemme matkalle. Mieheni maksaa koko matkan ja kaiken siellä. Kiertelemme ihania nähtävyyksiä, shoppailemme, syömme upeissa ravintoloissa sekä leivoskahveja ja jätskiannoksia joka päivä. Saan myös käydä matkan aikana tai ennen sinne lähtöä laittamassa koristekynnet varpaisiin ja sormiin, ripsienpidennykset ja kampaajalla. Mieheni antaa rahan niihin. Käymme myös matkalla usein jossain kylpylässä tai hieronnassa tms. Nyt juuri lähdemme parin viikon päästä Itämeren risteilylle, jonka mieheni osti minulle synttärilahjaksi. Ostan sieltä kevät vaatteita.

Yhteistyössä