Mieheni on tehnyt mun itsetyydytyksestäni likaista tai siis...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Joko harrastan seksiä hänen kanssaan tai en ollenkaan. En saa tehdä itsekseni itselleni mitään, eikä siihen olisi tilaisuuttakaan. Tänään oli ja sen jälkeen oli todella syyllinen olo.
En enää nauti seksistäkään...
Ei mua haittaa jos hän tekee itsekseen jotain, miksi minä en saisi :|

Miten niin et saa tehdä itsellesi mitään? Kieltääkö miehesi?
Teidän täytyy puhua toi juttu halki...vaikka ois parisuhteessa niin itsetyydytys silloin tällöin on ihan jees.
Jospa miehesi kuvittelee ettei riitä sulle, jos masturboit?
Sun täytyy pystyy nauttimaan seksuaalisuudesta.
Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, mutta esim. mun mieheni kiihottuu valtavasti jos näkee mut masturboimassa. Eikö keskustelu auttaisi?

Alkuperäinen kirjoittaja Issukka:
Miten niin et saa tehdä itsellesi mitään? Kieltääkö miehesi?
Teidän täytyy puhua toi juttu halki...vaikka ois parisuhteessa niin itsetyydytys silloin tällöin on ihan jees.
Jospa miehesi kuvittelee ettei riitä sulle, jos masturboit?
Sun täytyy pystyy nauttimaan seksuaalisuudesta.
Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, mutta esim. mun mieheni kiihottuu valtavasti jos näkee mut masturboimassa. Eikö keskustelu auttaisi?

Oon yrittänyt keskustella mutta aina se päättyy riitaan. Mies sanoo että ihan sama tee mitä lystäät ja loukkaantuu. Kai hän luulee ettei riitä...
Ihmettelee miksi en ole niin seksuaalinen kuin tavatessa, halut hiipunut.
Se johtuu täysin siitä että minulla ei ole enää lupaa nauttia itsestäni mutta hän ei sitä voi käsittää. Pattitilanne... Pitää puhua ja puhua lisää kunhan joskus se onnistuisi ilman riitaa.

Hänkö ei sitten itse tyydytä itseään?
Haluatko masturboida yksin vai miehesi läsnäollessa? Eikö siitä vois kehittää jonkinlaista yhteistä juttua niin, että saisitte katsella, kun hyväilette itseänne....mutta oisitte silti lähellä toisianne (esim. vieressä suudellen yms.)?
Onko teillä kuitenkin seksiä yhdessä vielä vai haluaisitko vain masturboida?
Toimiko toi juttu ennen, siis sait hyväillä itseäsi ja seksiä oli enemmän?

Hänkö ei sitten itse tyydytä itseään?
Haluatko masturboida yksin vai miehesi läsnäollessa? Eikö siitä vois kehittää jonkinlaista yhteistä juttua niin, että saisitte katsella, kun hyväilette itseänne....mutta oisitte silti lähellä toisianne (esim. vieressä suudellen yms.)?
Onko teillä kuitenkin seksiä yhdessä vielä vai haluaisitko vain masturboida?
Toimiko toi juttu ennen, siis sait hyväillä itseäsi ja seksiä oli enemmän?

Emme itseasiassa edes suutele enää, se ahdistaa minua.
Mielelläni tekisin sen mieheni läsnäollessa, yksin jos teen niin se on sellainen parin minsan juttu ja ohi. En saa mitään irti sillä lailla...
On seksiä yhdessä(yritetään lasta), mutta harvoin minä olen se joka sitä täysillä haluaa ainakaan ensimmäisenä.
Ennen toimi koska emme asuneet yhdessä, sitten kun asuttiin yhdessä miehellä oli töitä joten sinä aikana pystyin tekemään jotain mutta nykyään kun olemme olleet yli vuoden 24/7 yhdessä niin en ole päässyt tekemään itsekseni mitään.
Kyllä mies tekee itsekseen jotain välillä kun en jaksa seksiä, olen sanonutkin että ei haittaa millään tasolla. Mutta mieluummin on minun kanssani kuin puuhailee itsekseen...

Kylläpäs multa nyt tulee sekavaa tekstiä :) Alkaa väsymys liikaa painamaan selkeästi... Kai se pitää mennä sänkyyn oottelemaan miestä josko pian kotiutuisi... Pakko tästä asiasta hänelle taas tänään jauhaa kun pyörii päässä

Niin...Musta toi oli ihan selkeetä.
Miten voi yrittää lasta jos ei enää suutelekkaan toista? tai siis varmaan kausittaisena menee, mutta jos on jatkunut jo pidempään niin sitten kuulostaa mun korvaan jo vähän "pahalta" tilanteelta.
Jos vaan sit yrittää puhua, että mieskin riittää, mutta itsensätyydyttäminenkin on mukavaa ja ihan hyvästä välillä...

Oi, kun osais auttaa paremmin.

Ite olen raskaana, synnytykseen aikaa vajaat pari kuukautta ja nyt huomannut. että masu alkaa olla tiellä seksissä, että varmaan jossain vaiheessa menee masturboinnin puolelle väkisin :P
Onko teillä sit yhteisiä lapsia vai ekaako yritätte?

Niin...Musta toi oli ihan selkeetä.
Miten voi yrittää lasta jos ei enää suutelekkaan toista? tai siis varmaan kausittaisena menee, mutta jos on jatkunut jo pidempään niin sitten kuulostaa mun korvaan jo vähän "pahalta" tilanteelta.
Jos vaan sit yrittää puhua, että mieskin riittää, mutta itsensätyydyttäminenkin on mukavaa ja ihan hyvästä välillä...

Oi, kun osais auttaa paremmin.

Ite olen raskaana, synnytykseen aikaa vajaat pari kuukautta ja nyt huomannut. että masu alkaa olla tiellä seksissä, että varmaan jossain vaiheessa menee masturboinnin puolelle väkisin :P
Onko teillä sit yhteisiä lapsia vai ekaako yritätte?

Meillä on yksi lapsi, 10kk.
Jossain välissä raskautta en halunnut enää suudella, alkoi ällöttämään.
Ja sille tielleen sitten jäi suutelun yrittäminenkin... Nykyään se jopa ujostuttaa. Pitäis ilmeisesti tutustua uudelleen mieheeni intiimisti tai jotain... Ahdistavaa :/

Teil on aika pieni muksu vielä (monet ei tossa vaiheessa oo aloittaneet ees yhdyntöjä uusiksi) joten voi olla, että sekin vaikuttaa tohon itsetyydytys asiaankin... ja tietty jos ootte yleensä aina kotona muksun kanssa niin sekin tekee oman osansa. Ehkä joku pieni lemmenloma kahdestaan ilman muksua piristäisi missä saisitte rauhassa keskustella ja helliä toisianne ja jopa opettaa, että mistä tykkää ja mistä ei.
Vaikka kylpylä viikonloppu tai muutama yö kesämökillä kaksistaan jos vain mahdollista saada muksulle hoitaja...

Teil on aika pieni muksu vielä (monet ei tossa vaiheessa oo aloittaneet ees yhdyntöjä uusiksi) joten voi olla, että sekin vaikuttaa tohon itsetyydytys asiaankin... ja tietty jos ootte yleensä aina kotona muksun kanssa niin sekin tekee oman osansa. Ehkä joku pieni lemmenloma kahdestaan ilman muksua piristäisi missä saisitte rauhassa keskustella ja helliä toisianne ja jopa opettaa, että mistä tykkää ja mistä ei.
Vaikka kylpylä viikonloppu tai muutama yö kesämökillä kaksistaan jos vain mahdollista saada muksulle hoitaja...

Totta... Pitää yrittää järjestää jotain kahden keskistä aikaa kauempana kotoa niin ehkä pystyy rentoutuun ja suhde uuteen nousuun...
Kiitos sulle paljon neuvoista, tuli taas uskoa tähänkin asiaan =)

Ole hyvä :)
En oikeesti tiedä, että auttoko yhtään ,mutta aina kannattaa yrittää.
sen vielä haluan sanoa, että musta on hyvä, että oot miettinyt asiaa jo noinkin pian ja yrittänyt puhuakin...moni miettis vaan omassa päässään ja sitten kolmen vuoden päästä rupeisi miehelleen puhumaan.
Joten kun on aikasessa liikkeellä niin asiat on varmasti korjattavissa.
Musta varmaan paistaa läpi, että oon sosiaalialan ihminen, kun rupeen tälleen pitemmän kaavan mukaan jauhamaan. Sori :)
Mutta tsemppiä ja sieltä ne jutut rupee löytymään, kun jaksaa puhua ja puhua ja puhua....
Kauniita unia :)

Yhteistyössä