mun mieheni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana tänään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana tänään

Vieras
Ei osllistu arjen asioihin. Emme käy yhdessä yhtään missään. Ei ees lasten kanssa omalla pihalla! Hän ei jaksa tai ei viitsi. Hän uppoutuu omiin juttuihinsa heti, kun tule töistä. Keskustelu etenee aina niin, että lopulta minä hermostun ja sitte ollaa riidoissa, kun hän ei kertakaikkiaan puhu mistään. Miksi hän tekee näin??

Hänessä on paljon hyvääkin. Hänen kanssa on turvallinen olo ja hän on liki apsolutisti ja hellä ja menettelee lasten kesken pääosin reilusti.
Mua vaan ahdistaa, kun ei missään voida käydä yhdessä ei ees kaupassa, kun hän ei jaksa. Ihan ku hitto viä minä aina jaksaisin ja viitisin.

mitä mun kuuluu ja pitää tehdä?

Riippuu siitä, mitä ne miehesi omat jutut on. Eli onko ne jotain hyödyllisiä "miesten töitä" , vai keksiikö hän jotain muuta tekemistä vain välttääkseen yhdessäoloa.
Itse olen toki maalainen, mutta en osaa edes kuvitella, että mies tulisi mukaan tavalliselle kauppareissulle.

Mulla myös omiin juttuihinsa helposti uppoutuva mies. Sitä pitää vaan vähän ravistella välillä. Kesälläkin kun sen muutaman kerran sai pihaan ja hommiin, niin se vähäsen jopa innostui ja tykkäsi ihan omatoimisestikin touhuta lapsen kanssa siellä monena päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana tänään:
Ei osllistu arjen asioihin. Emme käy yhdessä yhtään missään. Ei ees lasten kanssa omalla pihalla! Hän ei jaksa tai ei viitsi. Hän uppoutuu omiin juttuihinsa heti, kun tule töistä. Keskustelu etenee aina niin, että lopulta minä hermostun ja sitte ollaa riidoissa, kun hän ei kertakaikkiaan puhu mistään. Miksi hän tekee näin??

Hänessä on paljon hyvääkin. Hänen kanssa on turvallinen olo ja hän on liki apsolutisti ja hellä ja menettelee lasten kesken pääosin reilusti.
Mua vaan ahdistaa, kun ei missään voida käydä yhdessä ei ees kaupassa, kun hän ei jaksa. Ihan ku hitto viä minä aina jaksaisin ja viitisin.

kiva kun oot ominut mun ukon=( tuntomerkit ainakin täsmää 100 prosenttisesti;)

No mitäs jos hommaisit ystävän jonka kanssa tekisit niitä kivoja omia asioita. Käytät miestä sitten niihin asioihin mitkä ei ystävän kanssa luonnistu.
Jos mies vain istuu kaiket päivät koneella niin jätä se siihen. Menkää lasten kanssa vaikka muualle kylästelemään. Käytte kotona vaan kääntymässä. Jos mies ei ala teitä kaivata niin sitten vaan miettimään kannattaako tuollaisen kanssa elämää jatkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana tänään:

Millainen isän ja miehen rooli on miehesi lapsuuden perheessä? Mun mies ei osaa oikein vauvojen hoitoa, mutta isompia vie harrastuksiin ja leikittää. Myös hänen kotonaan oli näin. Ulkohommat, korjaukset ja muut tehdään piiruntarkasti, laskut on maksettu heti laatikkoon tultuaan, lumet lakaistu. jne. Mies tekee itselleen soveltuvia hommia, mikä on ihan ok.

En ole tankannut autoakaan senjälkeen, kun mies pääsi intistä :kieh:

Toinen syy on tietysti henkinen laiskuus....

Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pelaa tietokoneella. Maalla ollaan mekin, mutta mielestäni alkaa olla jo outoa, kun 9vuotta sentään oltu yhde eikä ikinä tuu mukaan minnekkään

Tuota en koskaan ymmärrä, että aikuiset miehet pelaa tietokoneella...

noi on just niin miesten juttuja- istutaan koko ilta pelaamassa tietokoneella.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No mitäs jos hommaisit ystävän jonka kanssa tekisit niitä kivoja omia asioita. Käytät miestä sitten niihin asioihin mitkä ei ystävän kanssa luonnistu.
Jos mies vain istuu kaiket päivät koneella niin jätä se siihen. Menkää lasten kanssa vaikka muualle kylästelemään. Käytte kotona vaan kääntymässä. Jos mies ei ala teitä kaivata niin sitten vaan miettimään kannattaako tuollaisen kanssa elämää jatkaa.

no näin ollaan tehty jo jonkun aikaa

Yhteistyössä