Mieheni on paras ystäväni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alkup."

Vieras
On mulla naispuoleisiakin ystäviä, mutta kukaan heistä ei tule koskaan tuntemaan mua kuten mieheni. Kenellekään muulle en pysty kertomaan kaikkea, paitsi miehelleni. Hän on tukenani itkemässä ja nauramassa, ja samoin minä hänen kanssaan.

Mua ihmetyttää aina välillä he, ketkä kertovat ettei voi puolisonsa kanssa jutella "naisten juttuja" tai "miesten juttuja".

Olen myös huomannut, että tämä aiheuttaa närää kaveripiirissä, kun viihdyn mieheni kanssa paljon ja ollaan avoimia sekä puhutaan kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan väliltä.

Asioilla on puolensa, tietty salaperäisuus saattaa joidenkin suhteessa pitää kipinän yllä. Ja älä hylkää niitä muita ystäviä, on tärkeää että on useampi ihmisuhde kuin vain yksi. Tai jos joskus esim. kävisi niin että menettäisit miehesi niin se olisi paljon raskaampaa kestää yksin kuin siten että sinulla olisi ystäviäkin.

Asioilla on puolensa, tietty salaperäisuus saattaa joidenkin suhteessa pitää kipinän yllä. Ja älä hylkää niitä muita ystäviä, on tärkeää että on useampi ihmisuhde kuin vain yksi. Tai jos joskus esim. kävisi niin että menettäisit miehesi niin se olisi paljon raskaampaa kestää yksin kuin siten että sinulla olisi ystäviäkin.

Meillä on salaperäisyyttä yllätysten muodossa, niitä aina puolin ja toisin välillä keksitään. :)
En tietenkään hylkää muita ystäviä, tärkeitähän hekin ovat, jokainen omalla tavallaan. Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä yli kymmenen vuotta, ja edelleen jaksan kuunnella hänen jorinoitaan.

just :D musta ainakin on mukava puhua mun kavereilla vaikka jotain mikä vituttaa tuossa miehessä, kun sille ei siitä voi puhua :DD ja sit en mä kyllä hirveesti puhu mun miehelle, että vitsi tuo naapurin ukko on hyvännäkönen.. :d

just :D musta ainakin on mukava puhua mun kavereilla vaikka jotain mikä vituttaa tuossa miehessä, kun sille ei siitä voi puhua :DD ja sit en mä kyllä hirveesti puhu mun miehelle, että vitsi tuo naapurin ukko on hyvännäkönen.. :d

Mä ainakin sanon suoraan jos miehessä joku ärsyttää. Miksen sanois? :o
Enkä kyllä kommentoi juurikaan muiden ulkonäköjäkään naispuoleisillekaan ystäville..

Ei meillä ainakaan mun ja miehen avoimet välit sulje pois muiden kavereiden kanssa keskustelua... Tosin yleensä sanon miehelleni suoraan kun hän vituttaa, silloin sillä voi olla vaikutustakin asiaan eikä vituta enää.

Yhteistyössä