Mieheni on sottainen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heidi_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heidi_

Uusi jäsen
14.07.2011
1
0
1
Siis mua niin ärsyttää mun miehen vessatavat ja me tapellaan niistä aina. Heti jo suhteen alussa huomasin et se ei pese käsiään ollenkaan ja tarpeeks ku siitä tapeltiin ni lopulta se lupas pestä kädet ku aikani pihtasin. Siis voitteko kuvitella ettei kaikki miehet pese käsiään sen jälkeen kun on koskenu vehkeeseensä? Hyi eikö ne yhtään ajattele bakteereja! Tai kuulemma niinku mun mies sanoi niin ei tarvii pestä käsiä kun kalu on puhdas. Mua niin ällötti se! Mut nyt se on ok.

Mut nyt! Siis ette varmaan ikinä usko mut nyt se ei pese peppuaan kun se käy kakkosella! Tai ei oo kuulemma koskaan pessykään mut nyt vasta se selvis mulle. Siis niin ällöttävä ajatus et se kulkee jätökset pakaroiden välissä eikä voi pestä itteään. Onko kukaan koskaan kuullu vastaavaa? Mulle ainakin on ihan selvä et aina pestään kun likastuu.

No me saatiin melkein jo sovittua toi asia kun puhuttiin siitä. Tai mies jo myöntyi että voi hän sitten pestä jos se on mulle tärkeetä. Mut sit ku käytiin tarkemmin läpi niin hän suostuu vaan suihkuttamaan ja kuivaamaan muttei ollenkaan voi pestä kädellä. Kuulemma inhottaa! Siis miten voi oma puhtaanapito inhottaa?? Eihän siitä nyt tuu mitään et vähän suihkulla huuhtoo eihän siitä mitään irtoo eikä ilman sormea edes pääse reiän sisään. Onko muilla ollut tämmöstä ongelmaa ja miten ootte saanu miehen pesemään ittensä vessassa??

Mua oikeesti ällöttää tää nyt tosi paljon.

Sä siis tunget sormet perseeseesi joka kerta täysistunnon jälkeen ja sanot miestäsi sottaiseksi :D

Oletko joskus kuullut että vessapaperia myydään sen takia että saadaan perse pyyhittyä puhtaaksi?

Yhteistyössä