Mieheni on kieltänyt minua menemästä pihavarastoon

  • Viestiketjun aloittaja "emmiina"
  • Ensimmäinen viesti
"Hei"
Sillä on kuitenkin siellä valokuvalabra ja kun sä murtaudut sinne sisälle, kaikki valottuu pilalle ja jäät kiinni heittämällä tai sitten se on vaan jonkunlaista "pomottamista" tai luottamuksen testaamista.
Vaikkakin mulle tuli ekana myös mieleen se siniparta...
 
"joku"
[QUOTE="Hei";27099372]Sillä on kuitenkin siellä valokuvalabra ja kun sä murtaudut sinne sisälle, kaikki valottuu pilalle [/QUOTE]

Valokuvalabrasta voisi reilusti kertoa, paitsi ehkä jos kuvailee alastonmalleja. Jos siellä on valokuvalabra, niin ehkä kuviakin olisi ollut näytillä.
 
Eipä olisi onnistunut meidän taloudessa moiset salailut. Olisin mennyt sinne heti ekalla viikolla ja väkisin sisään ratsaamaan. :O
 
"Piu"
Miksi kirjottelet tälläisiä palstalle etkä aijo sitten ottaa selvää ! Minä ainakin haluan tietää mitä siellä on, kumma kun et itse halua! :D

Tää on pakko olla provo, kyllä ainakin mun uteliaisuus olisi 2 vuoden aikana kasvanut niin että olisin jo käynyt siellä... Siihen ei menis ku päivä niin menisin :D

Ap hyvä, mene sinne varastoon, ja sitten tänne kertomaan mitä siellä oli :) Joohan?
 
"vieras"
[QUOTE="joku";27098794]Ajattelisin, että siellä on työkaluja vaarallisesti esille eli mies on huono korjaamaan jälkensä ja pelkää, että satutat itsesi. Pyydä ensi kerralla, että saat mennä miehen kanssa varastoa katsomaan. Jos sekään ei käy tai mies haluaa ennen sitä käydä varastolla "tarkistelemassa", kilajavat hälytyskellot.[/QUOTE]

Ei kai aikuinen nainen mikään lapsi ole? Pelkää, että satutat itsesi?! Yök.

Aloittajalle: Miehesi kasvattaa hamppua tai puuhaa jotain muuta huumehörhöilyä.
 
"joku"
[QUOTE="vieras";27099716]Ei kai aikuinen nainen mikään lapsi ole? Pelkää, että satutat itsesi?! Yök.
[/QUOTE]

Ihan normi työmailla on lähes aina ulkopuolisten läsnäolon kieltävät kyltit! Kyllä aikuinenkin voi varomattomuuttaan itsensä satuttaa.
 
Lunatic
[QUOTE="joku";27098794]Ajattelisin, että siellä on työkaluja vaarallisesti esille eli mies on huono korjaamaan jälkensä ja pelkää, että satutat itsesi. Pyydä ensi kerralla, että saat mennä ]miehen kanssa varastoa katsomaan. Jos sekään ei käy tai mies haluaa ennen sitä käydä varastolla "tarkistelemassa", kilajavat hälytyskellot.[/QUOTE]

:LOL:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Joop, mulla oli kans joskus pienen hetken tollanen miesystävä, joka ei antanut minun mennä vaatehuoneeseen. Syynä: hällä oli siellä laittomia aseita, kranaatteja, jotain pippurisuihkeita ja testosteronisysteemeitä. Jäi entiseksi se äijä, YÄK. Jotku on kerrassaan outoja ihmisiä.
 
"joku"
Entä lahjukset? Luovutettavaksi tarkoitetut tai vastaanotetut. Helsingissähän joku rakennusvirastoheppu sai satojentuhansien rahalahjukset ja poliisikoira löysi ne maastokätköstä.
 

Yhteistyössä