Mieheni on kieltänyt minua menemästä pihavarastoon

  • Viestiketjun aloittaja "emmiina"
  • Ensimmäinen viesti
"emmiina"
Muutin tähän kaksi vuotta sitten mieheni luokse. Hänellä on koko ajan ollut vain itsellään avain ulkona sijaitsevaan varastorakennukseen, ja suuttuu jos menen lähellekään.

Mun parhaan ystävän mielestä miehellä on luurankoja kaapissa :D Mutta mä uskon, että se on vain sellainen rauhallinen työskentelytila.

Onko teillä puolisonne kanssa paikkoja, joita ette jaa keskenänne? :)
 
"hei"
No kyllä en asuisi miehen kanssa, jolla on joku suuri salaisuus jota ei muut saa nähdä. En kyllä usko, että tämä juttu on tottakaan, miten olisit mattanut pysyä 2 vuotta sieltä pois. Itse en olisi pysynyt.
 
"puks"
Jos se olisi rauhallinen työskentelytila, mies näyttäisi sen sinulle ja sopisitte, että hän saa olla siellä kaikessa rauhassa. Kyllä mä ihmettelisin ja ihan vaikka vaatisin saada nähdä joka sopen edes kerran. En keksi yhtään syytä salailuun. Se jolla ei ole salattavaa, ei salaa mitään, niin se vain on.
 
"joku"
Ajattelisin, että siellä on työkaluja vaarallisesti esille eli mies on huono korjaamaan jälkensä ja pelkää, että satutat itsesi. Pyydä ensi kerralla, että saat mennä miehen kanssa varastoa katsomaan. Jos sekään ei käy tai mies haluaa ennen sitä käydä varastolla "tarkistelemassa", kilajavat hälytyskellot.
 
[QUOTE="emmiina";27098746]
Mun parhaan ystävän mielestä miehellä on luurankoja kaapissa :D Mutta mä uskon, että se on vain sellainen rauhallinen työskentelytila.
[/QUOTE]


No sehän kiva jos uskot. Mä en uskoisi hetkeäkään. Ihan oon ystäväsi kanssa samoilla linjoilla. Eka tuli aloituksesta mieleen et mies on hommannu sulle jonku yllätyksen mutta jos KAKSI VUOTTA on pitänyt tilan piilopaikkana ni tosiaan alkais hälytyskellot huutaa!
 
"Sanna"
Siellä on vrmaan miehen ex pakastimessa. Tai sitten siellä on joku miehen perversio-pedofiilitila.

Tiedätkö, missä mies säilyttää tilan avainta? Menisin satavarmasti katsomaan, mitä siellä on. Tuollainen salaisuus on niin epäilyttävä ja pelottavakin, etten edes uskaltaisi seurustella sen ukon kanssa.
 
"pandora"
Entäs jos se on Pandoran lipas??? :D :D

Itselle tekis kyllä tiukkaa noudattaa miehen toivetta, varsinkin jos hermostuu kun sen lähelle menee.... Todennäköisesti siellä ei olisi mitään erikoista, mutta tulisi kyllä väkisin mieleen nämä lasten kidnappaus jutut missä niitä on pidetty vankina vuosia naapuruston tietämättä siitä mitään.

Se, että jää kiinni urkinnasta vajan sisällön suhteen olisi aikamoinen isku luottamukseen parisuhteessa... Varsinkin jos mitään syytö siihen ei loppujen lopuksi olisi.
 

Yhteistyössä