Mieheni on alkanut oksettamaan minua:seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies on kinunnut pissaleikkejä muutaman kuukauden. Aluksi ajattelin että vitsailee mutta ihan tosissaan se on. Haluaisi että pissaisin suuhun ja haluais nuolla alapääni kun käyn pissalla. Eilen suutuin todella asiasta ja huusin että antaa asian jo olla, minä en halöua ja mulla oksettaa koko ajatuskin. Mies otti nokkiinsa ja jupisi etten mitään uutta voi kokeilla. Ihanko oikeesti mun pitäis kuseksia sen suuhun? En kertakaikkiaan kykene! Olenko siis epänormaali?

Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:
kusase purkkiin ja anna sen juoda siitä jos niin kovasti sen makuun haluaa päästä

:D :D

Tai vaikka tuttipulloon, niin voi kätevästi kuljettaa töissäkin mukana. :D

Kenelläkään ei ole oikeutta vaatia toiselta sellaista, mihin ei pysty... Eikä mitään oikeutta miehelläsi loukaantua tuosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:
kusase purkkiin ja anna sen juoda siitä jos niin kovasti sen makuun haluaa päästä

Mä ajattelin että keitä siitä aamukahvit ja kerro vasta illalla. :xmas:

pullatkin varmaan maistuisi mahtavalta. voisi ukko viedä työpaikalle päiväkahvi eväät koko porukalle

h040.gif

no et oo epänormaali! eikä mitään sellasta tarvi tehä mitä ei haluu...

en aio toteuttaa miehen toivetta, en voisi toteuttaa edes tuota purkkiin pissausta, oksettaa koko ajatuskin että mies sitä jois. Ei kuulkaa paljon viehätä enää koko ukko kun tommosia ehottelee.